Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti ekojen treffien jälkeen

Vierailija
23.04.2022 |

Kävin treffeillä 2 pv sitten ihan mukavalta vaikuttavan miehen kanssa.

Nyt en sitten kuullut hänestä mitään pariin päivään, ajattelin että on kiireinen, ja pistin itse viestiä.

Miehen vastaus sai mut hieman pöyristymään, ehkä pelästymäänkin, vaikea kuvata eksaktia tunnetta. Nyt mietin, että reagoinko ihan turhaan näin - löytyy aiempi kokemus luonnehäiriöisestä miehestä, joten olen ehkä sen vuoksi ylivarovainen? Vai onko tämä ihan todellinen "red flag"?

Mies siis vastasi näin:

"Katsotaan mihin tämä johtaa, voisi olla ainesta. Olet toistaiseksi osoittanut olevani ihailuni arvoinen."

Eka lause on täysin normaali, mutta että olen nyt toistaiseksi yksien treffien verran osoittanut olevani herran ihailun arvoinen???

Eli minua arvotetaan nyt jollain ihailumittarilla, ja toistaiseksi olen jotenkin pärjännyt herran kriteereitä ajatellen?

Ihailu jo itsessään on mulle jotenkin puistattava sana, kertoo jostain jalustalle nostamisesta. Ja että olen joidenkin kriteerien arvoinen, toistaiseksi, sekin on jotenkin tosi oudon kuuloista.

Reagoinko teidän mielestä ihan turhaan näin?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika kummallinen viesti, mutta miestä muuten tuntematta en voi lähteä sen kummemmin analysoimaan. Voi merkitä että mies on ääliö tai sitten voi vain olla vähän erikoinen, muttei pahalla tavalla.

Vierailija
2/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi? Outo viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon vaan.

Vierailija
4/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain pelimies oppaasta se on katsonut ton repliikin.

Jätä se sika niin oppii tavoille.

Vierailija
5/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyistä viesteistä on tosi vaikea päätellä mitään, kun ei kuule äänensävyä ja näe ilmeitä.

Vierailija
6/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se oli sen huumoria vaan.

Vierailija
7/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan perus tahdittomalta inssiltä.

Vierailija
8/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi katsomaan mitä jatkossa seuraa.

Vierailija
9/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, en ehkä enää tapaisi. Voi olla ihan häiriintynyt.

Vierailija
10/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoisesti kyllä sanottu, mutta onhan se tyyppi vain voinut tarklittaa, että toistaiseksi on vaikuttanut hyvältä tms. Toki oudosti sanottu, ehkä se yritti olla nokkela tai jotain mitälie.

Jos muuten vaikuttaa hyvältä, niin mee vaan toisiöle treffeille, mutta kattele vähän kriittisesti onko hyvä omituisempi tapaus kyseessä.

Vierailija
11/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
12/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on käytöstä joka on niin ylimielistä ja törkeää että se menee joillekin läpi, koska "se nyt vaan on jotenkin sosiaalisesti kömpelö, eihän kukaan voi olla noin törppö oikeasti." Juokse, on todellinen ja paha red flag.

Vierailija
13/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outo, olisin varuillaan. Voithan pyytää häntä avaamaan tuota viestiä, että mitä kriteerejä hän meinaa yms.

Vierailija
14/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo. Ite en kattos enää. Todellakin siis 'ainesta' ja 'ihailun arvoinen'. Heipat.

Vierailija
15/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus, sika metsään.

Vierailija
16/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo ja latistava viesti. Tapaisin miehen uudelleen, mutta antaisin hänelle ohjat eli hän saa ehdottaa tapaamista ja osoittaa, että on todella kiinnostunut.

Vierailija
17/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisi olla ainesta" kyllä kuulostaa tyhmältä, mutta muutenhan tuo oli ihan postiviinen.

Vierailija
18/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toistaiseksi" tarkoittaa, ettei hän usko, että pystyt välttämättä läpäisemään seuraavaa testiä. Joka tapauksessa viittaa siihen, että ihailu hänen puoleltaan on määräaikaista, eikä kestä "virheitä".

Vierailija
19/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"toistaiseksi osoittanut olevani ihailuni arvoinen" eli herra pisti sinut heti kävelemään munankuorilla ettet vaan yhtäkkiä horjahdakaan ihailun polulta. Ilmeisesti hän myös määrittelee mikä on ihailun arvoista ja mikä ei, muttei aio kertoa sinulle etukäteen. Kertoo varmaan heti tai vähän jälkikäteen, kun et enää ole ihailunsa arvoinen.

Saan vahvat kontrolloija-fibat. Sano sille, että sinulla ei valitettavasti nyt oikein kolahtanut, hyvää jatkoa ja kivaa kesän odotusta!

Vierailija
20/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin kirjoitettu, 4/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi