Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti ekojen treffien jälkeen

Vierailija
23.04.2022 |

Kävin treffeillä 2 pv sitten ihan mukavalta vaikuttavan miehen kanssa.

Nyt en sitten kuullut hänestä mitään pariin päivään, ajattelin että on kiireinen, ja pistin itse viestiä.

Miehen vastaus sai mut hieman pöyristymään, ehkä pelästymäänkin, vaikea kuvata eksaktia tunnetta. Nyt mietin, että reagoinko ihan turhaan näin - löytyy aiempi kokemus luonnehäiriöisestä miehestä, joten olen ehkä sen vuoksi ylivarovainen? Vai onko tämä ihan todellinen "red flag"?

Mies siis vastasi näin:

"Katsotaan mihin tämä johtaa, voisi olla ainesta. Olet toistaiseksi osoittanut olevani ihailuni arvoinen."

Eka lause on täysin normaali, mutta että olen nyt toistaiseksi yksien treffien verran osoittanut olevani herran ihailun arvoinen???

Eli minua arvotetaan nyt jollain ihailumittarilla, ja toistaiseksi olen jotenkin pärjännyt herran kriteereitä ajatellen?

Ihailu jo itsessään on mulle jotenkin puistattava sana, kertoo jostain jalustalle nostamisesta. Ja että olen joidenkin kriteerien arvoinen, toistaiseksi, sekin on jotenkin tosi oudon kuuloista.

Reagoinko teidän mielestä ihan turhaan näin?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen, mutta tavanomaista puhetta tietyntyyppisiltä miehiltä. Voin hyvin kuvitella ja voi jäädä luu käteen. Tuolle sanojalle!

Vierailija
22/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen ei kirjoita tuollaista viestiä, ei edes vitsillä. Testailee, seuraavalla näkemiskerralla esittäisi hyvin hurmaavaa ja mukavaa ja näin se ote lähtee kiristymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suomentaa: olet mukiinmenevä, et mikään wau, muttet myöskään red flag hänelle. (Jää odottelemaan wau-deittiä).

Vierailija
24/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toistaiseksi" tarkoittaa, ettei hän usko, että pystyt välttämättä läpäisemään seuraavaa testiä. Joka tapauksessa viittaa siihen, että ihailu hänen puoleltaan on määräaikaista, eikä kestä "virheitä".

Naiswethan näitä paskatestejä tekee jatkuvasti miehille. Suurin osa toki tiedostamattaan

Vierailija
25/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin vaan muutaman itkunauru-emojin ja ghostaisin sen jälkeen.

Vierailija
26/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin aikoinaan: Olen valmis tutkimaan tätä tunnetta tarkemmin. Tästä on aikaa vuosikymmeniä ja oltiin teinejä silloin. Välillä olen viimeaikoina miettinyt mitä hänelle kuuluu nykyään.

Vierailija
27/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks deitti laittoi ekojen treffien jälkeen viestin: "Pääset ehdottomasti jatkoon". Oltiin siis avoimesti kerrottu puolin ja toisin että aktiivinen deittailu on ollut käynnissä. Mukava mies, seurusteltiin useampi vuosi. Mutta olihan toi vähän kökkö viesti.

Outo on mielestäni aloittajalle tullut viesti. Kuin jostain 1800-luvulta.

Vierailija
28/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmman joku todella rutinoitunut tinder-deittailija. Aika kylmää jotenkin, itellä menisi varmaan fiilikset, sinusta en tiedä.

Vierailija
29/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
30/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei. Jos olisi laittanut tyyliin oli tosi kivat treffit, olet selvästi ihailuni arvoinen tai ihaltavaa seuraa niin joo sitten. Mutta tuollainen, että sun on jotenkin pitänyt olla ko henkilön arvoinen on kyllä ihan selvän nilkin tekstiä. Ja tuo katsotaan voisi olla ainesta on sellainen jahtaa mua narsistin viesti. Lopeta tämä juttu just nyt.

Jos mies olisi oikeasti varteenotettava, hän laittaisi kauniita ja asiallisia viestejä, joista sulle tulisi hyvä mieli. Sellainen yleinen vinkki, että jos yhtään pitää miettiä tuleeko tästä mitään tai on yhtään epävarma niin vastaus on aina ei, ei toimi, ei hyvä. 

Vierailija
31/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää kaatuiko omaan nokkeluuteensa vai viiraako päässä. Toisaalta sterotyyppisesti nainen alkaa kysymään: mitä tuolla tarkoitit ja sitten alkaakin ukko jo upota suohon.

Vierailija
32/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliömäinen viesti.

Vierailija
33/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin aikoinaan: Olen valmis tutkimaan tätä tunnetta tarkemmin. Tästä on aikaa vuosikymmeniä ja oltiin teinejä silloin. Välillä olen viimeaikoina miettinyt mitä hänelle kuuluu nykyään.

Tuo on älykäs ja kiinnostusta herättävä - olisin katsonut jatkoa. Toisin kuin ap:n toistaiseksi ihailija, joka on creepy.

Vierailija
34/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään viittaus tuollaiseen että olet vielä miehen arvoinen, huhhuh. Itse jättäisin jutun tuohon. Musta tyyppi ei käy täysillä että tollasta kirjoittaa deitilleen. Eihän sun lähtökohdinkaan tarvitse osoittaa miehellw yhtäään mitään ja aswttaa itsensä jotenkin sua korkeammalle kun olet hänen arvoisensa, vielä.

Vierailija
35/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi viesti kertoo siitä, että mies on tai kuvittelee olevansa se, joka päättää onko teissä "ainesta", ap on vain sivuosassa ja saa jälkikäteen tietää, oliko hän miehen ihailun arvoinen vai ei.

Vierailija
36/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa diplomi-insinööriltä. :D

Vierailija
37/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria, outo tyyppi, pelimies. Vaikea sanoa ilman mitään kokemusta tyypistä. Aika huvittavat analyysit asiasta ainakin vedit.

Vierailija
38/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on älykäs ja kiinnostusta herättävä - olisin katsonut jatkoa. Toisin kuin ap:n toistaiseksi ihailija, joka on creepy.

Seurusteltiin muutama kk silloin aikoinaan.

Vierailija
39/39 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuolla olla omintakeinen huumorintaju, eikä itse huomaa, että tuon voi tulkita ylimieliseksi tjtn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan