Teen nyt aloituksen kolmannen kerran ja sitten lähtee poliisille tutkintapyyntö
Että mikä siinä on että en saa kysyä ilmaisia sähköpostiosoitteita nyt kun kerran luukku muuttuu maksulliseksi. Tämä oli jo toinen kerta kun viesti poistui. Oletteko te modet häiriintyneitä? Seuraavaksi teen rikosilmoituksen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kuka omistaa luukun?Olisi VÄHÄN asiaa kadonneista viesteistä,
Fjordmail Technologies AS on norjalainen yritys, joka omistaa muun muassa Fjordmail-sähköpostipalvelun. Luukku.com siirtyi Fjordmailin omistukseen MTV:ltä 1. helmikuuta 2022
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdoin hotmailiin. Helppo ottaa käyttöön, mielestäni ihan hyvä.
Onko tuo hotmail joku seksimaili?
Vierailija kirjoitti:
Gmail. Gmail. Ja kolmannen kerran Gmail.
Paras, ei tuu roskapostia
Ainoa ongelma on, että google lukee postisi ja tekee sinusta psygologisen arvion, jota se sitten myy maksaville asiakkailleen, jotka puolestaan pyrkivät myymään valmistamaansa roinaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselta, jonka osoitteessa on pääte "hotmail" on mennyt uskottavuus. Ei hitto mikä nimi.
Mitä möliset?
Hotmail on sitä samaa Microsoftin ilmais sähköpostisarjaa kuin Outlook ja oisko sillä vielä muitakin.
Milloin Microsoft on menettänyt uskottavuutensa tässä maailmassa?
Ai milloin...Microsoft on ihan kuraa.
Tämä palsta ihan syvältä tosi syvältä. Rikollista porukkaa , venäläisiä kaikki modet ja suurin osa täällä kirjoittelijoista!!!!!!!!!
'Vi tun venäläiset kärpästoukat , teidät sylkäistään helve tin tuleen, kärpäslätkällä lähtee!!
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta ihan syvältä tosi syvältä. Rikollista porukkaa , venäläisiä kaikki modet ja suurin osa täällä kirjoittelijoista!!!!!!!!!
'Vi tun venäläiset kärpästoukat , teidät sylkäistään helve tin tuleen, kärpäslätkällä lähtee!!
Tuleeko paha mieli, kun modet poistaa, vaikka kiteytit argumenttiisi koko viisautesi?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt sitten äkkiä onko se protonmail hyvä.
On hyvä. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselta, jonka osoitteessa on pääte "hotmail" on mennyt uskottavuus. Ei hitto mikä nimi.
Meinasin itse asiassa ensin tehdä outlook-sähköpostin, mutta sitten en olisi saanut osoitteeseen sitä alkuosaa jonka halusin, koska se oli jo varattu. Siksi hotmail.
Ihan aiheesta. Minulta murtui kynsi, niin tein tutkintapyynnön poliisille
ilmaisia esim. mailcom ja protonmail
gmail on myös ok, mutta siinä nykyään täytyi täyttää suostumuksia kaikenlaisiin annan luvan kohtiin, gmailissa hyvää kun roskapostikansio on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan aiheesta. Minulta murtui kynsi, niin tein tutkintapyynnön poliisille
painu sinne venäjälle kynsines!! Trolli vensku tartjaana.
Pistin asiattomaksi, kohta lähtee :)
Eipä lähtenytkään h.o. .... mo!
Kyl me kato osataa ja sä et.
Riippuu tarpeista. Jos tarvitset satunnaiseen sähköpostitukseen ilman suurta tilan tarvetta ja arvostat yksityisyyttäsi niin katso protonmail ja tutanota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1.sähköpostini 1996 toimi hyvin ennen kuin mikrosohti osti sen.
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Tän palstan modeille pitää näyttää kaapin paikka.
Hakemasi kaapin paikkaa ei voida näyttää
Kuka omistaa luukun?Olisi VÄHÄN asiaa kadonneista viesteistä,