Teen nyt aloituksen kolmannen kerran ja sitten lähtee poliisille tutkintapyyntö
Että mikä siinä on että en saa kysyä ilmaisia sähköpostiosoitteita nyt kun kerran luukku muuttuu maksulliseksi. Tämä oli jo toinen kerta kun viesti poistui. Oletteko te modet häiriintyneitä? Seuraavaksi teen rikosilmoituksen.
Kommentit (44)
Minä vaihdoin hotmailiin. Helppo ottaa käyttöön, mielestäni ihan hyvä.
gmail.com on maailman suosituin. Toimii.
Gmail. Gmail. Ja kolmannen kerran Gmail.
Paras, ei tuu roskapostia
Että IHAN RIKOSILMOITUKSEN TEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ou nou! Pliiz, ethän. Sääli meitä!!!!!!!!!!!
Olet muuten säälittävä pelle, jos ei kukaan sitä ole jo sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselta, jonka osoitteessa on pääte "hotmail" on mennyt uskottavuus. Ei hitto mikä nimi.
Poliisisetä on sen verran notkeassa kunnossa että pyyhkii persuksensa näytöllä jossa ilmoituksesi on.
Kertokaa nyt sitten äkkiä onko se protonmail hyvä.
Luukku ottaa päähän. Kadonnu viestejä. Jonnekin?? Monet jutut pitää pistää katkolle ja aloittaa uudestaan. Gmail lähti käyttöön.
Gmailissa saa olla tarkka mitä tietoja ohjelma seuraa susta. Kannattaa tutustua tietojen keräämiseen ja mihin muuhun gmail liittyy. Tietoturvallisia sähköposteja on kyllä olemassa.
Ihan näin ohiksena ja mielenkiinnosta kysyn, miten ajattelit rikosilmoituksen estävän ylläpidon poistelemasta keskusteluja?
Luukun uusi omistaja poistattaa viestit ettei menetä maksavia asiakkaita, kunhan ilmainen versio loppuu.
Googleile sinäkin, minä googlasin ja tuollaista näytti: Parhaat ilmaiset sähköpostit
Gmail
Outlook ,,,mm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselta, jonka osoitteessa on pääte "hotmail" on mennyt uskottavuus. Ei hitto mikä nimi.
Mitä möliset?
Hotmail on sitä samaa Microsoftin ilmais sähköpostisarjaa kuin Outlook ja oisko sillä vielä muitakin.
Milloin Microsoft on menettänyt uskottavuutensa tässä maailmassa?
Oikein! Tän palstan modeille pitää näyttää kaapin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Gmailissa saa olla tarkka mitä tietoja ohjelma seuraa susta. Kannattaa tutustua tietojen keräämiseen ja mihin muuhun gmail liittyy. Tietoturvallisia sähköposteja on kyllä olemassa.
vinkkejä ettei tarvitse kohta taas olla uutta etsimässä
"Että mikä siinä on että en saa kysyä ilmaisia sähköpostiosoitteita nyt kun kerran luukku muuttuu maksulliseksi. Tämä oli jo toinen kerta kun viesti poistui. Oletteko te modet häiriintyneitä? Seuraavaksi teen rikosilmoituksen."
Laitapa linkkiä FInlexiin, minkä pykälän nojalla aiot modeja syyttää.
iki