Olen ihastunut voimakkaasti, kerroin hänelle ja hän ehdottaa seksiä!
Olen todella ihastunut yhteen mieheen. Kerroin sen hänelle, hän olikin jo huomannut ihastukseni, mutta sanoi, että mukavaa kun otin asian puheeksi.
Ihastukseni kertoi tykkäävänsä musta ja haluavansa seksiä mun kanssa.
Onko tilanne teidän mielestä ok? Rikonko itseni jos harrastan seksiä hänen kanssa?
Kommentit (24)
Mitä vittua!!!!
Ei seksiä koskaan pidä harrastaa. Joku esineellistyy. Toteette nyt vaan molemmat että oli ihastusta j kiinnostusta ja jatkatte tahoillanne elämää.
Herranjumala sentään.
Seksiä!
Ei ole hyvä asetelma ap:n kannalta.
Miehellä on ylivalta suhun.
Ole varovainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin rei'iltä kysytään. Ei läheskään heti niiltä naisilta, joita kunnioitetaan.
Ai naisen tekee reiäksi se, että hän rohkaistuu kertomaan tunteistaan ja tekee aloitteen? Sitten valitetaan ettei naiset tee aloitteita. Aiheeseen, tuo mies tulee särkemään sydämen.
Jos se oikeasti olisi todella kiinnostunut susta, ni tuskin heti nostais pano-korttia esille. Ellei se ollut silloin esim humalassa. Näkisin kans et mies on paljastanut korttinsa ja sun voi olla hankala saada haluamaasi lopputulosta.
Jotkut miehet vaan on tollasia, ei se tarkoita ettå olisi kiinnostunut vain reiästä, voihan se olla niin mutta voi olla ihastunutkin.
Yksi ihailijani ehdotti heti alkuun seksisuhdetta :) en suostunut. Oli muhun jo tuolloin ihastunut minkä kertoi vasta myöhemmin, ihastunut on ollut muhun jo vuosia. Emme ole seurustelleet. Nykyään kavereita ollaan.