Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot viedä keräykseen Suomeen tuleville ukrainalaisille?

Vierailija
23.04.2022 |

Tai joko olet vienyt?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti löytyy kaapista jopa sellaisia vaatteita, joissa on vielä hintalappu. Kannattaa alkaa kerätä pusseihin sellaisia vaatteita, joita ei käytä. Ja lakanoita, astioita...

Vierailija
2/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne saa viedä? Olen lahjoittanut jo kaksi pussia pesuaineita ja hiustuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne saa viedä? Olen lahjoittanut jo kaksi pussia pesuaineita ja hiustuotteita.

Seuraa omaa paikallislehteäsi ja esim. fb kaupunkisivuja. Sieltä minäkin sain tietää lähimmän keräyspaikan Suomeen tulevia ukrainalaisia varten.

Vierailija
4/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa onko jossain keräyspaikkoja, listoja tarvittavista jutuista ym?

Vierailija
5/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet lahjoittanut jo, vaikka et tiedä mihin.....

Vierailija
6/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraa omaa paikallislehteäsi ja esim. fb kaupunkisivuja. Sieltä minäkin sain tietää lähimmän keräyspaikan Suomeen tulevia ukrainalaisia varten.

Paikallislehdestä ei ole mitään näkynyt, FB:tä en käytä. Voi tätä nykyaikaa.

Vierailija
7/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan rahaa suoraan Ukrainan armeijalle. Tuolta keskuspankin sivulta "help ukrainian army".

https://bank.gov.ua/en/

Jokainen euro auttaa meitä, kun sillä ostetaan Ukrainan armeijalle varusteita, joita käyttävät Venäjää vastaan.

Vierailija
8/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen vain lahjoittanut rahaa Ukrainaan. Mutta seuraan kyllä oman paikkakuntani puskaradiota ja roskalavaryhmää, jos niissä pyydettäisiin tulijoille jotain tavaraa. Tähän asti olen nähnyt vain toivomuksia lasten harrastusvälineistä, niitä minulla ei ole.

Vierailija
9/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin ison kasan miesten villasukkia ja 4 verensokerimittaria + pattereita ja mittaliuskoja. 

Vierailija
10/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt hyvänen aika sentään ensin kotimaisia kodittomia jne... Aina te pellet teette vain mikä on trendikästä 🤮

Vierailija
11/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän veroista on löydyttävä heidänkin auttamiseen rahat, kun 2015 löytyi auttamiseen rahaa rajattomasti. Vai oliko siinä eroa, että silloin tuli nuoria miehiä, ja nyt tulee naisia ja lapsia?

Vierailija
12/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte lähellä Järvenpäätä, niin siellä on tänään la ja huomenna su klo 10-15 keräys.

Tässä nettisivut, joiden ajankohtaista-sivulla kattava tieto paikasta ja esim. siitä, millaista tavaraa toivotaan.

https://ilmaritori.fi/index.html

Vierailija
13/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin ison kasan miesten villasukkia ja 4 verensokerimittaria + pattereita ja mittaliuskoja. 

Ainiin ja spr:n keräyslippaisiin olen laittanut kaikki kolikot, jos tulee kerääjä vastaan.  

Vierailija
14/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoitan rahaa suoraan Ukrainan armeijalle. Tuolta keskuspankin sivulta "help ukrainian army".

https://bank.gov.ua/en/

Jokainen euro auttaa meitä, kun sillä ostetaan Ukrainan armeijalle varusteita, joita käyttävät Venäjää vastaan.

Laitoin 8000€.

Vierailija
15/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtikäs mitään.

Vierailija
16/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasten polkupyörää. Menivät täsmätarpeena tietyille tulijoille.

Vierailija
17/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutan tyhjään vuokra-asuntooni perheen.

Vierailija
18/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi lasten polkupyörää. Menivät täsmätarpeena tietyille tulijoille.

Minäkin vein lasten polkupyörän!

Vierailija
19/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet lahjoittanut jo, vaikka et tiedä mihin.....

Sinne saa lahjoittaa vaan juuri, mitä tarvitaan.

Vierailija
20/42 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa nyt hyvänen aika sentään ensin kotimaisia kodittomia jne... Aina te pellet teette vain mikä on trendikästä 🤮

Rehellinen mielipiteeni: kotimaiset kodittomat ovat kodittomia vapaaehtoisesti. Meillä on niin hyvä sosiaaliturva, että kaikki halukkaat saavat katon päänsä päälle. Näillä kodittomilla vaan prioriteetit ovat usen viinassa ja huumeissa, jolloin asunnonpito ei onnistu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi