Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä on mielestäsi paras lifestyle?
23.04.2022 |
Suomi vs Keski-Eurooppa vs Etelä-Eurooppa vs Yhdysvallat vs Australia vs Aasia? Kuvia katsellessa Sydney näyttää niin aurinkoiselta. En ole käynyt vielä siellä mutta aion kyllä.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomessa on kivaa oloneuvoksena mutta onhan täällä yleisesti ottaen jotenki synkempää kuin etelässä. Sääolot on huonot ja kadulla vastaantulijat suurinpiirtein irvistelee toisilleen.
Preppy, terveellistä mutta silti hauskanpitoa.
Alue: Aihe vapaa
Upporikas.oloneuvos