Heittäydyin sekopäiseksi, jotta pääsisin miehestä eroon. Vihdoin! Nyt se on ohi.
Voimat ovat olleet ihan loppu mieheen joka kohtelee minua huonosti. Olen kuullut niin paljon rumia sanoja ja väheksymistä, että lopulta en enää edes jaksanut reagoida juuri mitenkään.
Mies oli myrkyllinen ja manipuloiva. Minä liian kiltti ja periksiantava.. Monta kertaa eri keinoin yritin päästä eroon, lakata välittämästä ja vain pyytää, että suhde loppuisi lopullisesti.
Itsekseni otin viiniä eilen. Olin omassa kodissa ja ahdistunut. Vähän hermostunut tilanteeseeni. Päätin, että nyt riittää ja laitoin viestejä. Itsetuhoisia sekopäisiä viestejä pari kappaletta, haukuin hänet sen vuoksi että homma loppuisi täysin.
Taisi toimia. Viimeiset sanat oli, että mene hoitoon läski ja esti minut.
Syvä huokaus ja helpotus. Nyt toivottavasti pysyy poissa läheltäni eikä yritä kiemurella mitään kautta enää elämääni.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Hahah, voin kuvitella miten tuo mies selostaa kavereilleen silmä kovana kuinka hullu susta yhtäkkiä kuoritui. Oikein suuret elkeet ja ylpeys siitä, että on aina tiennyt kuinka sekopää olet ja uhriutuu siellä kavereilleen ihan tunteella. :D Saa joltain naiselta säälip***a vielä oman shown päätteeksi.
Sellaisia nuo sairaat yksilöt ovat. Näkevät tikun toisen silmässä mutta eivät tukkia omassaan.
Jep, varmaan jotain tällaista. Siellä on kavereidensa kanssa varmaan ryyppäämässä ja nauttii mehevästä tarinoinnista. Itsessä ei tietenkään mitään vikaa.
No mutta minua ei kiinnosta vähääkään. Toivottavasti jatkaa eteenpäin ja saa sitä sääliänsä naiselta jonka ottaa silmätikukseen. Toivottavasti joku toinen on kuitenkin fiksumpi kuin minä eikä kattele moista käytöstä liian pitkään ja tuhoa itseään toisen ihmisen vuoksi.
Ap
Tässäkin tarinassa on varmasti se toinenkin puoli...
Vierailija kirjoitti:
Hahah, voin kuvitella miten tuo mies selostaa kavereilleen silmä kovana kuinka hullu susta yhtäkkiä kuoritui. Oikein suuret elkeet ja ylpeys siitä, että on aina tiennyt kuinka sekopää olet ja uhriutuu siellä kavereilleen ihan tunteella. :D Saa joltain naiselta säälip***a vielä oman shown päätteeksi.
Sellaisia nuo sairaat yksilöt ovat. Näkevät tikun toisen silmässä mutta eivät tukkia omassaan.
Ei vaan miehen näkökulman kuullessaan miehen kaverit nauravat voivansa kuvitella miten AP selostaa vauvafoorumilla miehen olleen narsisti hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia nuo sairaat yksilöt ovat. Näkevät tikun toisen silmässä mutta eivät tukkia omassaan.Jep, varmaan jotain tällaista. Siellä on kavereidensa kanssa varmaan ryyppäämässä ja nauttii mehevästä tarinoinnista. Itsessä ei tietenkään mitään vikaa.
No mutta minua ei kiinnosta vähääkään. Toivottavasti jatkaa eteenpäin ja saa sitä sääliänsä naiselta jonka ottaa silmätikukseen. Toivottavasti joku toinen on kuitenkin fiksumpi kuin minä eikä kattele moista käytöstä liian pitkään ja tuhoa itseään toisen ihmisen vuoksi.
Ap
Vai oottekohan se te jotka kännissä keskellä päivää täälä nautitte mehevästä tarinankerronnasta.
Vaihda numero, some-estot, tietojen salaus joka paikassa, muutto. Ei tule takas.
Niin minäkin ajattelin viimekertaisen riidan jälkeen, ettei tästä ole enää paluuta, hän tuskin antaa anteeksi, joten jee, pääsen eroon.
No, poistihan se ne estot parissa päivässä, ja niin tein minäkin.
Yritän vielä puhua järkeä itselleni, että löydän samasta tilanteesta tai pahemmasta kohta itseni kuitenkin.
Mutta se kaikki hyvä, ja jos minä vain oppisin pitämään turpani kiinni...
Toivottavasti ap olet minua vahvempi ja viisaampi, tai se mies oikeasti sai tarpeekseen.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin tarinassa on varmasti se toinenkin puoli...
Kuten millainen? Mitä aavistelet?
En jaksaisi todistella itseäni enää. Olen aivan kyllästynyt siihen.
Kuitenkin kerron, että kaikki meni kuin oppikirjan mukaan. Upea, komea mies. Tapasimme ja ajattelin, että yhden illan juttu ja sitten jatkan elämääni. Mies alkoi kuitenkin rakkauspommittamaan, uhriutui ja kertoi exästään asioita, joissa oli uhri ja ex täys mielipuoli. Mies hommasi minulle kaiken mitä edes leikillä kehtasin mainita. Matkustelimme paljon, aina oli hauskaa ja ihanaa. Sain huomiota jatkuvasti, kauniita viestejä yms.
No en kuunnellut hälytysmerkkejä koska elämä oli niin helkkarin hienoa alussa hänen kanssaan. Sitten alkoi hiljalleen tulemaan vitsejä minusta, haukkui mutta sanoi " No ei vaiskaan kulta" ja siitä eteenpäin vain paheni. Kohta jo koulutti minua. Kohta olin jo alistunut kotiorja. siivooja ja palvelija (kertoi sen ihan suoraan). Katse oli tumma ja outo, vihainen. halveksiva. Sitten taas hyväksyvä ja rakastava.
Yritin lopettaa suhteen mutta olin jäänyt koukkuun. Sitten tuli fyysinen väkivalta, henkinen nöyryytys, tunsin itseni riittämättömäksi tein sitten ihan mitä vain. Yritin olla mitä parhain nainen mutta kehun ja rakkaudellisten ilmaisujen jälkeen minut lytättiin kuitenkin aina alas. Yritin lisää ja lisää, yritin ymmärtää ja lopulta aloin "käyttäytymään" kuten tahtoi. Hän manipuloi minut aivan täydellisesti.
Paljon paljon olisi kerrottavaa ja muistamista suhteesta. Tässä kuitenkin lyhyesti. Minä olin kodinhoitaja ja ihminen, johon tukeutua pahan paikan tullen. Muuten täysin roskaa. Viha on itsellä alkanut painaan nyt päätä viime viikkoina. En kestä enää leikkiä tätä peliä, en kestä esittää, että kaikki hyvin ja olen unohtanut vaikka mies on rauhoittunut eikä ole ollut fyysisesti väkivaltainen yli vuoteen. Silti kuulen joka kerta väheksyntää nähdessäni hänet enkä edes piittaa, ei edes huomaa itsekään sitä käytöstään, enkä minäkään oikeastaan. Se on niin normaalia. Siksi hämmennyin kun viimeksi siellä ollessani eräs ihminen kysyi, että onko tuo mies narsisti? Ihmettelin, että onpa hyvä ihmistuntemus ihmisellä mutta onhan se päivänselvää kun katsoo halveksuvaa käytöstä minua kohtaan, jota en lopun aikoina enää itsekään nähnyt tai jaksanut välittää.
Ap
Mies laittoi kaverin kautta viestiä ja uhkaa tulla oven taakse. Uhkailee ja muistuttaa, että tietää missä asun.
Ei ole koskaan aikaisemmin tuolla tavalla puhunut minulle vaikka onkin ollut todella ilkeä mutta väkivaltaisia viestejä en ole saanut tähän mennessä. Voi olla, että soitan poliisit vielä tänään.
Ap
Kylläpä oli vaikeaa päästä narsistista,mutta nyt on hyvä olla.
No nyt on naisellista!
Oletko vielä räväkkäkin?
Mahtavaa, onnittelut!!! Nyt se on tehty. Tervetuloa kerhoon. Olet niiiiiiiiiiin voittaja.
Nyt kuvat instaan ja faceen..olet voimaantunut!kumpikohan se hullu oli?Taisi joku väistää luodin..
Kertoohan tuo että oksennus tuli suuhun kun sun läskistä p....tä pakosta jyysti..ja että p...haisi jopa vaatteiden läpi.
Sä olet kuni kuningatar ja voittaja! Nauti olostasi.