Heittäydyin sekopäiseksi, jotta pääsisin miehestä eroon. Vihdoin! Nyt se on ohi.
Voimat ovat olleet ihan loppu mieheen joka kohtelee minua huonosti. Olen kuullut niin paljon rumia sanoja ja väheksymistä, että lopulta en enää edes jaksanut reagoida juuri mitenkään.
Mies oli myrkyllinen ja manipuloiva. Minä liian kiltti ja periksiantava.. Monta kertaa eri keinoin yritin päästä eroon, lakata välittämästä ja vain pyytää, että suhde loppuisi lopullisesti.
Itsekseni otin viiniä eilen. Olin omassa kodissa ja ahdistunut. Vähän hermostunut tilanteeseeni. Päätin, että nyt riittää ja laitoin viestejä. Itsetuhoisia sekopäisiä viestejä pari kappaletta, haukuin hänet sen vuoksi että homma loppuisi täysin.
Taisi toimia. Viimeiset sanat oli, että mene hoitoon läski ja esti minut.
Syvä huokaus ja helpotus. Nyt toivottavasti pysyy poissa läheltäni eikä yritä kiemurella mitään kautta enää elämääni.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää alentua tuollaiseen käyttäytymiseen päästäkseen eroon miehestä?
Kun minä päätin päästää omasta manipuloivasta miehestä, niin totesin vain suhteen olevan ohitse ja sen, miten myrkyllinen hän on minulle. Sen jälkeen mies meni estoon.
Ei toimi narskuihin. Pakko alentua, että voi ylentyä uuteen elämään! Ap, olet rohkea, pidä se ja jatka elämääsi turvassa!
Kyllä se toimii, jos vain on tarpeeksi jämäkkä itse. Kertoo heikosta itsetunnosta ja kyvystä kontrolloida itseään, jos aina palaa takaisin sen myrkyllisen narsistin luokse. Minulla yritti luikerrella se mies takaisin, mutta totesin vain uudelleen että ei kiitos.
Ei ole normaalia lähetellä itsetuhoisia viestejä eksälle, vaikka kuinka narsisti se eksä olisi.
No kokemuksesta: narskuissa on eroja, hullu, hullumpi, hulluin. Et voi tietää toisen elämästä kaikkea. Siksi ei toimi niin kuin sulla.
Olethan sinäkin estänyt hänet kaikissa mahdollisissa kanavissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minä päätin päästää omasta manipuloivasta miehestä, niin totesin vain suhteen olevan ohitse ja sen, miten myrkyllinen hän on minulle. Sen jälkeen mies meni estoon.
Ei toimi narskuihin. Pakko alentua, että voi ylentyä uuteen elämään! Ap, olet rohkea, pidä se ja jatka elämääsi turvassa!
Mitä rohkeeta on tässä:
Itsekseni otin viiniä eilen. Olin omassa kodissa ja ahdistunut. Vähän hermostunut tilanteeseeni. Päätin, että nyt riittää ja laitoin viestejä. Itsetuhoisia sekopäisiä viestejä pari kappaletta,
Ja kuka on Tainan narsisti??
Helpolla pääsit. Minun piti käyttäytyä monta kuukautta kuin mielipuoli ja vielä pari vuotta jälkeenpäinkin vahvistaa mielikuvaa aina tarvittaessa.
Tietenki on aina hyvä kieroilla ja juonia ja esittää ja vehkeillä - sehän ois kai kauhean epänaisellista olla suora ja rehti ja vaikka soittaa polliisit jos ei usko suoraa puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenki on aina hyvä kieroilla ja juonia ja esittää ja vehkeillä - sehän ois kai kauhean epänaisellista olla suora ja rehti ja vaikka soittaa polliisit jos ei usko suoraa puhetta.
Poliisit kysyy onko rouvalla nyt kaikki ok eikä vaivaudu edes paikalle.
ap käynyt taasen eräässä kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nyt, mutta ongelma - jonka luultavasti itsekin tajuat, kun tänne kirjoitat - on se, että kun mies tulee taas takaisin, lähdet sen matkaan. Kyllä mun mielestä naisellakin on vastuu siitä, millaisissa suhteissa on. Miehen syytä on se, että se on "hullu", sun syytä se, että olet läheisriippuvainen.
Todellakin näin. Jokaisella aikuinen ihminen, niin mies kuin nainen on vastuussa omista suhteistaan. Joku kohtelee sinua huonosti? Katkaise välit. Ei kukaan teistä ole mikään pikkulapsi enää, joka ei voi kontrolloida tilannetta.
Se on vastuun vierittämistä toiselle väittää, että toisen ihmisen huono kohtelu johti siihen, että itse pimahti. Ei, vaan se että on itse jäänyt tuollaiseen suhteeseen on syy, miksi pimahti päässä. Jos toinen henkilö näyttää toistuvasti kohtelevansa sinua huonosti, ei hän tule muuttamaan käytöstapojaan.
Siis kyllähän tämän kaiken järjellä ymmärtää.
Kaikki on aivan päivänselvää, ollut aina.
Jokin siellä kuitenkin vetää puoleensa. On tunne koukkuja, on lupauksia, on hyviä tekoja, on huonoja tekoja. Sitä paljon inhimillistää ja pyrkii hakemaan hyviä puolia.
Huomaa taas järkyttyvänsä ennen pitkään. Nekin tunteet viedään pois, ei saa tuntea kielteisiä tunteita. Ei saa olla heikko, herkkä.
Manipulointi on hurja juttu. Siinä menee pää aivan sekaisin. Ei enää tiedä oikeata tai väärää.
Tietää kuitenkin hulluuden, jota ei voi ymmärtää mutta pyrkii siihen jatkuvasti. Ymmärtämään. Ei vain pysty.
Tätä se on, järjetöntä. Vaikea selittää.
Ap
Juuri näin ap! Se tie on helvetti, josta joskus löytää levähdyspaikan. Mutta sitten ne levähdyspaikat vaan loppuvat ja herää siitä manipuloinnin ja vedätyksen harhasta, kuten sinä olet tehnyt. Olet pelastanut elämäsi, aivan sama mitä sekopää äijä susta puhuu - ei niitä oikeesti kukaan usko, koska tajuavat myös kuinka narsku tuo äijä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisit kysyy onko rouvalla nyt kaikki ok eikä vaivaudu edes paikalle.
No joku etälamautin tai pippurisuihke tai kerppu kavereita vs se yks tyyppi ?
Kirjoita nyt itsellesi paperille kaikki ne syyt, miksi sinun ei pidä tavata häntä sitten, kun hän lähestyy sinua ja ehdottaa tapaamista. Kiinnitä paperi näkyvälle paikalle kotiisi. Kun hän sitten yrittää ottaa yhteyttä, luet sitä paperia ja muistelet tätä hetkeä sekä mietit kaikkea sitä, mitä voit saavuttaa nyt kun olet vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rohkeeta on tässä:
Itsekseni otin viiniä eilen. Olin omassa kodissa ja ahdistunut. Vähän hermostunut tilanteeseeni. Päätin, että nyt riittää ja laitoin viestejä. Itsetuhoisia sekopäisiä viestejä pari kappaletta,
Ai kuka! SINÄ. Miksi haukut ja dissaat ap:n tilannetta? Miksi vihaat tuntematonta ihmistä?
Joistakin ei vaan pääse eroon normaalilla tavalla, ne on aika myrkyllisiä suhteita. Itse tein saman kun olin monen vuoden on off suhteessa niin loppu eikä mikään normaali eroaminen auttanut, aina pääsi takaisin elämääni. Päätin sekoilla sitten ihan kunnolla, stalkkasin, sain kohtauksia ja uhkailin. Hulluun tepsii vaan hulluus.
Ap, hae itselkesi apua ja pidä huoli, että tuo mies ei ikinä tule takas sun elämääsi. Opettele tunnistamaan tuollaiset äijöt, älä usko mihinkään mikä näyttää liian hyvältä, ihanalta.. ja muista, että olet hyvä ja herkkä ihminen, jota liian moni narsistisuuteen taipuvainen ihminen haluaa dissata, alistaa, käyttää hyvöksi.
Jo tässäkin ketjussa näitä sairaita on dissaamassa sua, huomaat kyllä.
Ainoa keino karkottaa elämää sinusta imevä parasiitti eli narsisti, on tekeytyä hulluksi. Se on aika helppoakin kun narsku on sinut sellaiseksi melkein oikeastikin jo tehnyt. Mutta kummasti sitä parantuu hulluudesta kun narsku pelästyy ja poistuu elämästäsi.
Onnittelut että vihddoinkin uskalsit olla oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nyt, mutta ongelma - jonka luultavasti itsekin tajuat, kun tänne kirjoitat - on se, että kun mies tulee taas takaisin, lähdet sen matkaan. Kyllä mun mielestä naisellakin on vastuu siitä, millaisissa suhteissa on. Miehen syytä on se, että se on "hullu", sun syytä se, että olet läheisriippuvainen.
Todellakin näin. Jokaisella aikuinen ihminen, niin mies kuin nainen on vastuussa omista suhteistaan. Joku kohtelee sinua huonosti? Katkaise välit. Ei kukaan teistä ole mikään pikkulapsi enää, joka ei voi kontrolloida tilannetta.
Se on vastuun vierittämistä toiselle väittää, että toisen ihmisen huono kohtelu johti siihen, että itse pimahti. Ei, vaan se että on itse jäänyt tuollaiseen suhteeseen on syy, miksi pimahti päässä. Jos toinen henkilö näyttää toistuvasti kohtelevansa sinua huonosti, ei hän tule muuttamaan käytöstapojaan.
Jokin siellä kuitenkin vetää puoleensa. On tunne koukkuja, on lupauksia, on hyviä tekoja, on huonoja tekoja. Sitä paljon inhimillistää ja pyrkii hakemaan hyviä puolia.
Huomaa taas järkyttyvänsä ennen pitkään. Nekin tunteet viedään pois, ei saa tuntea kielteisiä tunteita. Ei saa olla heikko, herkkä.
Manipulointi on hurja juttu. Siinä menee pää aivan sekaisin. Ei enää tiedä oikeata tai väärää.
Tietää kuitenkin hulluuden, jota ei voi ymmärtää mutta pyrkii siihen jatkuvasti. Ymmärtämään. Ei vain pysty.
ApJuuri näin ap! Se tie on helvetti, josta joskus löytää levähdyspaikan. Mutta sitten ne levähdyspaikat vaan loppuvat ja herää siitä manipuloinnin ja vedätyksen harhasta, kuten sinä olet tehnyt. Olet pelastanut elämäsi, aivan sama mitä sekopää äijä susta puhuu - ei niitä oikeesti kukaan usko, koska tajuavat myös kuinka narsku tuo äijä on.
Ihanaa kun täällä ovat ihmisiä, jotka ymmärtävät.
Tuo onkin hassu juttu kun "herää". Riisuu yksinkertaisesti ne lasit pois silmiltä. Päähän siinä menee vähän sekaisin alkuun kun on niin paljon tunteita. Itseinhos, syyllisyyttä ja häpeää. Masennus iski ja pahasti kun tajusin kaiken. Olen käynyt paljon eri vaiheita tässä ihmissuhteessa. Tämä on ollut pitkä prosessi, todella pitkä ja raskas. Aivan kuin olisin täysin eri ihminen nykyään. Yritän löytää itseäni, olen vieläkin aika pimennossa ja on hankala saada aina yhteyttä itseeni. Luulen, että elän nyt viimeisiä vaiheita tässä suhteessa. Sitten joku päivä olen ehkä syntynyt uudelleen, tarkoitan, että ehkä löydän vielä itseni uudestaan. Toivon sitä niin paljon. Vielä olen hajalla vaikkakin voimaantunut paljon siitä mitä olen aikaisemmin kokenut tämän ihmisen kanssa.
Niin ja tosiaan. Tiedän, että ne hänen kaverinsa myös tietävät hänen olevan narsisti. Juuri viime viikolla taas yksi tuttava kysyi minulta, että onko tuo mies narsisti? Kun oli kylässä miehen luona. Kyllä kaikki tietävät totuuden, joten sinänsä aivan sama mitä se mies siellä taas sylkee ympäriinsä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joistakin ei vaan pääse eroon normaalilla tavalla, ne on aika myrkyllisiä suhteita. Itse tein saman kun olin monen vuoden on off suhteessa niin loppu eikä mikään normaali eroaminen auttanut, aina pääsi takaisin elämääni. Päätin sekoilla sitten ihan kunnolla, stalkkasin, sain kohtauksia ja uhkailin. Hulluun tepsii vaan hulluus.
Juuri näin tein myös. Loppui äijältä keinot, kun vastassa ei enää ollutkaan se aina alistuva, kaiken pettämisen ym. anteeksiantaja, kiltti ja hyvä. Äijälle tuli rajat, joita ei enää kyennyt ylittämään! Pakko siis löytää itsestä se viimeinen pisara, että on rohkeutta repäistä irti sairaan ihmisen vaikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rohkeeta on tässä:
Ai kuka! SINÄ. Miksi haukut ja dissaat ap:n tilannetta? Miksi vihaat tuntematonta ihmistä?
Viinipäissään sekoilee ja asiaa itselleen valehtelee. Muistahan tässä ei ole kyse. Laittaa narsistisia viestejä läheisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa keino karkottaa elämää sinusta imevä parasiitti eli narsisti, on tekeytyä hulluksi. Se on aika helppoakin kun narsku on sinut sellaiseksi melkein oikeastikin jo tehnyt. Mutta kummasti sitä parantuu hulluudesta kun narsku pelästyy ja poistuu elämästäsi.
Tarkoitat melkein oikeasti...
Juupa.
Ap