Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heittäydyin sekopäiseksi, jotta pääsisin miehestä eroon. Vihdoin! Nyt se on ohi.

Vierailija
23.04.2022 |

Voimat ovat olleet ihan loppu mieheen joka kohtelee minua huonosti. Olen kuullut niin paljon rumia sanoja ja väheksymistä, että lopulta en enää edes jaksanut reagoida juuri mitenkään.
Mies oli myrkyllinen ja manipuloiva. Minä liian kiltti ja periksiantava.. Monta kertaa eri keinoin yritin päästä eroon, lakata välittämästä ja vain pyytää, että suhde loppuisi lopullisesti.

Itsekseni otin viiniä eilen. Olin omassa kodissa ja ahdistunut. Vähän hermostunut tilanteeseeni. Päätin, että nyt riittää ja laitoin viestejä. Itsetuhoisia sekopäisiä viestejä pari kappaletta, haukuin hänet sen vuoksi että homma loppuisi täysin.
Taisi toimia. Viimeiset sanat oli, että mene hoitoon läski ja esti minut.

Syvä huokaus ja helpotus. Nyt toivottavasti pysyy poissa läheltäni eikä yritä kiemurella mitään kautta enää elämääni.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan sinäkin estänyt hänet kaikissa mahdollisissa kanavissa?

Juu, somessa en häntä seuraa (ajatuksenakin kuvottava) ja just hetki sitten estin hänet myös whatsapissa sekä puhelimessa. Kiitos kun saan rohkeutta tätä ketjukin lukiessa. Ei tarvitse yksin ajatella ja saa vielä varmistusta sille, että minä olen tehnyt aivan oikein. Ei tarvitse edes kyseenalaistaa itseltään vaan tullut nyt sellainen tunne, että hei mähän olen todella paljon edistynyt ja tein tämän aivan kuten pitikin. Tämä kaikki on oikein ja juuri näin tämä saa päättyä. Saan aloittaa oman elämäni, saan rakentaa ja löytää itseni uudestaan. Se on nyt unelmani, jonka aion toteuttaa.

Ap

Vierailija
42/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nyt, mutta ongelma - jonka luultavasti itsekin tajuat, kun tänne kirjoitat - on se, että kun mies tulee taas takaisin, lähdet sen matkaan. Kyllä mun mielestä naisellakin on vastuu siitä, millaisissa suhteissa on. Miehen syytä on se, että se on "hullu", sun syytä se, että olet läheisriippuvainen.

Todellakin näin. Jokaisella aikuinen ihminen, niin mies kuin nainen on vastuussa omista suhteistaan. Joku kohtelee sinua huonosti? Katkaise välit. Ei kukaan teistä ole mikään pikkulapsi enää, joka ei voi kontrolloida tilannetta. 

Se on vastuun vierittämistä toiselle väittää, että toisen ihmisen huono kohtelu johti siihen, että itse pimahti. Ei, vaan se että on itse jäänyt tuollaiseen suhteeseen on syy, miksi pimahti päässä. Jos toinen henkilö näyttää toistuvasti kohtelevansa sinua huonosti, ei hän tule muuttamaan käytöstapojaan.

Siis kyllähän tämän kaiken järjellä ymmärtää.

Kaikki on aivan päivänselvää, ollut aina.

Jokin siellä kuitenkin vetää puoleensa. On tunne koukkuja, on lupauksia, on hyviä tekoja, on huonoja tekoja. Sitä paljon inhimillistää ja pyrkii hakemaan hyviä puolia.

Huomaa taas järkyttyvänsä ennen pitkään. Nekin tunteet viedään pois, ei saa tuntea kielteisiä tunteita. Ei saa olla heikko, herkkä.

Manipulointi on hurja juttu. Siinä menee pää aivan sekaisin. Ei enää tiedä oikeata tai väärää.

Tietää kuitenkin hulluuden, jota ei voi ymmärtää mutta pyrkii siihen jatkuvasti. Ymmärtämään. Ei vain pysty.

Tätä se on, järjetöntä. Vaikea selittää.

Ap

Juuri näin ap! Se tie on helvetti, josta joskus löytää levähdyspaikan. Mutta sitten ne levähdyspaikat vaan loppuvat ja herää siitä manipuloinnin ja vedätyksen harhasta, kuten sinä olet tehnyt. Olet pelastanut elämäsi, aivan sama mitä sekopää äijä susta puhuu - ei niitä oikeesti kukaan usko, koska tajuavat myös kuinka narsku tuo äijä on.

Ihanaa kun täällä ovat ihmisiä, jotka ymmärtävät.

Tuo onkin hassu juttu kun "herää". Riisuu yksinkertaisesti ne lasit pois silmiltä. Päähän siinä menee vähän sekaisin alkuun kun on niin paljon tunteita. Itseinhos, syyllisyyttä ja häpeää. Masennus iski ja pahasti kun tajusin kaiken. Olen käynyt paljon eri vaiheita tässä ihmissuhteessa. Tämä on ollut pitkä prosessi, todella pitkä ja raskas. Aivan kuin olisin täysin eri ihminen nykyään. Yritän löytää itseäni, olen vieläkin aika pimennossa ja on hankala saada aina yhteyttä itseeni. Luulen, että elän nyt viimeisiä vaiheita tässä suhteessa. Sitten joku päivä olen ehkä syntynyt uudelleen, tarkoitan, että ehkä löydän vielä itseni uudestaan. Toivon sitä niin paljon. Vielä olen hajalla vaikkakin voimaantunut paljon siitä mitä olen aikaisemmin kokenut tämän ihmisen kanssa.

Niin ja tosiaan. Tiedän, että ne hänen kaverinsa myös tietävät hänen olevan narsisti. Juuri viime viikolla taas yksi tuttava kysyi minulta, että onko tuo mies narsisti? Kun oli kylässä miehen luona. Kyllä kaikki tietävät totuuden, joten sinänsä aivan sama mitä se mies siellä taas sylkee ympäriinsä.

Ap

Hyvä että ymmärrät mitä olet kokenut. Nyt tiedät mitä et ainakaan enää koskaan halua ja tarvitse. Ja tiedät myös, että sinä kestät, kykenet, pystyt, olet vahvempi kuin koskaan, vaikka olet ollut säröillä kaikesta tapahtuneesta.

Anna itsellesi aikaa, itke, pura koettua liikuntaan, mene vaikka terapiaan, pidä kiinni päivärytmistä, tapaa kavereita… tee niitä asioita joilla tasapainotat nyt uutta elämääsi.

Ja, älä aloita uutta laastarisuhdetta! Anna itsellesi nyt hengitysaikaa, elä ja nauti uudesta vapaudesta, sillä sen kautta löydät kyllä ajan myötä turvallisen parisuhteen😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit lopettanut kuitenkin sen rääkyvän ja kaatuilevan korttelirallin miehen perässä joka ei tuollaisesta lämpene.

huomasitko kuinka naiset nauravat tuollaiselle?

Vierailija
44/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää alentua tuollaiseen käyttäytymiseen päästäkseen eroon miehestä?

Kun minä päätin päästää omasta manipuloivasta miehestä, niin totesin vain suhteen olevan ohitse ja sen, miten myrkyllinen hän on minulle. Sen jälkeen mies meni estoon.

Ei toimi narskuihin. Pakko alentua, että voi ylentyä uuteen elämään! Ap, olet rohkea, pidä se ja jatka elämääsi turvassa!

Mitä rohkeeta on tässä:

Itsekseni otin viiniä eilen. Olin omassa kodissa ja ahdistunut. Vähän hermostunut tilanteeseeni. Päätin, että nyt riittää ja laitoin viestejä. Itsetuhoisia sekopäisiä viestejä pari kappaletta,

Ja kuka on Tainan narsisti??

Ai kuka! SINÄ. Miksi haukut ja dissaat ap:n tilannetta? Miksi vihaat tuntematonta ihmistä?

Viinipäissään sekoilee ja asiaa itselleen valehtelee. Muistahan tässä ei ole kyse. Laittaa narsistisia viestejä läheisilleen.

Mikä sua vaivaa?? Joku narsistinen ja tunnevammainen?

Vierailija
45/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä wackko kirjoitti:

olisit lopettanut kuitenkin sen rääkyvän ja kaatuilevan korttelirallin miehen perässä joka ei tuollaisesta lämpene.

huomasitko kuinka naiset nauravat tuollaiselle?

Mee ulos rauhottuun, oot niin väärässä ketjussa kommenteillas. Häivy narsku!

Vierailija
46/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä päätin päästää omasta manipuloivasta miehestä, niin totesin vain suhteen olevan ohitse ja sen, miten myrkyllinen hän on minulle. Sen jälkeen mies meni estoon.

Ei toimi narskuihin. Pakko alentua, että voi ylentyä uuteen elämään! Ap, olet rohkea, pidä se ja jatka elämääsi turvassa!

Mitä rohkeeta on tässä:

Itsekseni otin viiniä eilen. Olin omassa kodissa ja ahdistunut. Vähän hermostunut tilanteeseeni. Päätin, että nyt riittää ja laitoin viestejä. Itsetuhoisia sekopäisiä viestejä pari kappaletta,

Ja kuka on Tainan narsisti??

Ai kuka! SINÄ. Miksi haukut ja dissaat ap:n tilannetta? Miksi vihaat tuntematonta ihmistä?

Itse haukut ja analysoit miestä joka on ap:n miesvihamielikuvituksen tuotos

Vierailija
47/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väisti luodin.

Millä ap:n saisi uskomaan että kaikki miehet ansaitsevat saman, eikä hänen kannata sekaantua meihin mitenkään?

Vierailija
48/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko ap tässä ketjussakin mustailevan narskun? Vältä juuri näitä tunnevammaisia, joilla ei mitään empatiakykyä tai huolta toisen ihmisen kokemuksista. Nämä just on niitä pahimpia, jotka dissailee ketjuissa, koska niin sairaita, että päivät kuluu ketjuissa dissailemassa, oma elämä siis sekaisin!

Vierailija
49/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän narsistin tai kenet tahansa voi estää kaikissa sovelluksissa. Tai jos tulisi työpaikalle käymään, ei ottaisi siellä vastaan. Ja jos se tulisi kotiin, voi soittaa poliisit.

Vai, että oikein poliisit. Hah hah. Kuule, kun poliisiseilta kestää tulla keskellä arkipäivääkin kotihälytystehtävään Espoossa kahden kilometrin päähän poliisilaitoksesta neljä ja puoli tuntia siis 4,5 tuntia ! Arkena, eikä ruuhka-aikana. Niin siinhän odotat narsistin kanssa yhdessä sievästi.

Ja Tiedoksi; poliisit itse ovat kaikkein pahimpia parisuhdeväkivaltaisuustilastoissa. Ne nauraa sulle.

Vierailija
50/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle tulee joskus hetki, että äijä yritää uida takas, lue tämä ketju!

Muista, että me saman kokeneet tuemme sinua, et ole ainoa joka näiden narsististen vuoksi on melkein menettänyt elämänsä.

Tsemppiä ja oman elämän uutta suuntaa rakentaen🤗🌼❤️🌸

Vierailija
51/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa ap, että olet repinyt itsesi irti narskun vaikutuspiiristä! Luota itseesi, kesä tulee ja uusi elämönsuunta löytyy kyllä vähitellen. Anna itsellesi aikaa ja nauti uudesta vapaudestasi, vaikka välillä voi tuntua tyhjältä koska mies ei ole määräilemässä ym.

Olet älykäs, hyvä ihminen!

Vierailija
52/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania viestejä ♥

On kyllä vapautunut olo. Naurattaa vähän jopa, sellainen helpotus kun mietin, että hän on nyt lähtenyt. Erilainen olo kuin ennen ollut kun olen luullut päässeeni hänestä eroon. Nyt on turvallinen olla ihan sisäisestikin. En ole varautunut ja odota mitään kuten yleensä olen vain jäänyt jumiin, odottaen milloin taas annos narsistin läsnäoloa saapuu.

Annan myös ikäville tunteille tilaa, nekin saavat tulla, se tyhjyyden tunne on ihan tervetullutta mutta nyt en voi ainakaan ripustautua mihinkään vaan olla itsekseni ja hengittää.

Tuntuu kuin loma olisi alkanut. Tässä mietin, että mitähän sitä keksisi itselleen. Voisin käydä joku päivä kahvilassa tai ravintolassa syömässä. Ihan itseäni varten, nauttiakseni elämästä.

Oikeasti olen ollut niin huonossa kunnossa, että olen koko ajan tuntenut olevani sisäisesti kahleissa. En ole jaksanut käydä missään, en ole jaksanut odottaa elämältä mitään. En ole halunnut mitään, aivan kuin olisi koukussa vain ja ainoastaan siihen yhteen, joka antaa elämään sisältöä, eli se mies. Todella hasardia nyt miettiä tätä kuviota. Nyt kun jäljellä on vain minä niin saan keskittyä itseeni eikä energiaa kulu toiseen tai siihen, että pitää todistella omaa hyvyyttään ja ansaita elämän rippeitä, ansaita elää vaan minä elän ja olen irti kahleista. Tuntuu todella hyvältä. Tekisi mieli kuunnella jotain hyvää musiikkia ja fiilistellä. Halata ihmisiä ja nauraa. Itkeä helpotuksesta

Kiitos tälle ketjulle. Ootte tekin mahtavia.

Ap

Vierailija
53/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelimesta ei voi estää numeroa kokonaan. Mustalla listalla olevat numerotkin pääsevät läpi puhelimen kansioon josta ne pitää erikseen poistaa. Kun puhelinta päivittää/siivoaa/tekee tilaa uudelle, ne viestit näkyvät siellä kansiossa punaisella ja ne pitää mennä poistamaan jos haluaa niistä eroon. Juuri tein muistinsiivousta ja minussa roikkuvan miehen tekstivestejä oli viikon sisään tullut 14 sinne kansioon.

Jos joku ei halua kuulla teistä niin antakaa oikeasti olla. Tätä toki rajattomat itseään ajattelevat eivät halua kuulla. Jankkaaminen ja anelu vain jatkuu.

Ohis.

Vierailija
54/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisen välttämättä tarvitse olla edes narsisti, että eroon ei pääse.. tämä vastaus siis oli tarkoitus tulla johonkin viestiin, jossa väitettiin miten helppo ihmisestä on päästä eroon jos vain lopettaa suhteen.

minun ex oli aloitteleva alkoholisti ja muutaman vuoden seurasin sitä alamäkeä kunnes hän petti minua ja pystyin hyvin mielin päättämään suhteen (ei ollut oikeasti sydäntä jättää kesken, vaan perinteisesti koetin auttaa omasta mielestäni oikeaan suuntaan......)

Pettämiseen asti etäsuhteeksi muuttuneeseen suhteeseen kuului miehen selittelyä miksi juo, rapulassa itkemistä ja katumusta kuuntelemista ja lopulta eron jälkeen noita samoja asioita, mutta en enää kokenut olevani millään tavalla vastuussa toisesta ihmisestä.

Kun vihdoin löysin uuden rakkauden, tuo aiempi alkoi soitella öisin, päivisin, aamuisin, iltaisin vaikka en ikinä edes vastannut...... Sitten alkoi minun nälviminen viestein ja lopulta en enää vastannut mitään mihinkään (joskus siis vastasin viestiin asiallisesti pyytämällä ettei ota minuun yhteyttä ainakaan kännissä, selvinpäin voi soittaa asiansa kun oli täysin eri ihminen).

Nykyään olen vihdoin saanut jatkaa elämää rauhassa, luultavasti yhä haukkuu minua yhteisille tutuille.

Oikea vaihtoehto olisi alunperin ollut lopettaa suhde ajoissa, mutta ei tuollaista kokematon ihminen ymmärrä kuinka vaivihkaa se tilanne etenee eikä sitä välttämättä tiedosta ajoissa.. ja tuohon ihmiseen ei olisi tepsinyt edes sekopään esittäminen, koska kännissä oli itse täysi sekopää, olisimme vain jatkaneet sellaista sekoilua loppuikämme.

Vierailija
55/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, elämäsi alkaa täysin uudestaan ja tiedät paljon enemmän nyt. Osaat väistää ansoja ja pitää itsestäsi huolta. Tuo jos mikä on hyvä alku nyt uudelle elämällesi. Olen sinusta ylpeä, toimit aivan oikein vaikka jouduit alentumaan hetkeksi hänen tasolleen.

Vierailija
56/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että te, jotka olette kokeneet myös raskaan suhteen niin miten mielenne suhteen loppumisen jälkeen eheytyi? Loppuiko mt-ongelmat? Siihen on kyllä niin monia syitä mistä mielen ongelmat voi johtua ja itselläkin on paljon terapiassa käsiteltävää tämän suhteen lisäksi.

Olin kuitenkin todella onnellinen, kaunis ja eläväinen nainen ennen suhdetta. Nyt olen ulkoisestikin aika rapistunut tässä lähivuosina kun energiaa ei vain ole ollut. Masennus todettiin ja sain siihen lääkityksen kun olo oli niin järkyttävän huono jossain vaiheessa.

Nyt täytyy toivoa, että masennus menisi tässä hiljalleen myös suhteen loppumisen myötä.

Ap

Vierailija
57/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain asiallisesti ilmoittanut hänelle, että valitettavasti en halua enää jatkaa tapailua? Vähempikin draama olisi riittänyt. Olisit voinut kokeilla jotain itsellesi selvästikin uutta ja erilaista: olla rehellinen. Nyt keksit juttuja eli valehtelit.

Vierailija
58/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vain asiallisesti ilmoittanut hänelle, että valitettavasti en halua enää jatkaa tapailua? Vähempikin draama olisi riittänyt. Olisit voinut kokeilla jotain itsellesi selvästikin uutta ja erilaista: olla rehellinen. Nyt keksit juttuja eli valehtelit.

Luitko ketjua yhtään?

Vierailija
59/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Ap:n miesmaussa vähän parantamisen varaa? Oliko mies jännä ja tatskattu? Käyttikö kamaa? Ota ens kerralla kilttimies!

Vierailija
60/78 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi