Varattu mies viestittelee
Mitä ajattelisitte? Olin ihastunut vanhempaan, perheelliseen mieheen ja hän sai tietää. Olisin jättänyt asian siihen, mutta hän viestittelee jatkuvasti. Laittaa vihjailevia viestejä, lähettää kuvia ja pyytää minulta samaa. Mitä pitäisi ajatella?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oma on päätöksesi lähdetkö pettämiskuvioon mukaan vai et. Tuskin tuosta mitään sen kestävämpää tulee kuin hetken huumaa. Petturi on aina petturi, naiset vaan vaihtuu.
Mitä tuosta sen kummempaa ajatella, faktat on pyödässä jo tuossa ekassa viestissä. Ja eller ej?
Onko tosiaan näin? 30 vuotta, 2 parisuhdetta, joista ensimmäisen päättyessä petin. Olen siis ikuisesti petturi, johon ei voi koskaan luottaa, koska 30 vuoden aikana petin kerran kun eroa oli mietitty jo tovi? Otan vastuun omista tekemisistäni ja ehkäpä jopa opin jotain virheistäni, ennen kaikkea vitkuttelemisesta eron kanssa.
Aloittajalle; mies on imarreltu ja haluaa pitää itsetuntoa nostattavasta tunteesta kiinni mahd pitkään. Sinä olet se ketä tilanne tulee satuttamaan. Lopeta.
Tämä. Olen itse varattu mies, enkä vastaavassa tilanteessa ikinä sortuisi pettämään, olit miten ihana tahansa. Näin ainakin haluan itsestäni uskoa. Houkutus vastaanottaa ja lukea viestejä, joissa ainakin rivien välistä ymmärtää, että haluaisit minut, olisi silti olemassa. Itsetuntobuustijuttu.
Parempi kaikille osapuolille, että katkaiset yhteydenpidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni mukava seikkailu miehen kanssa. Varatut on parhaita, koska ei tarvitse alkaa kotia leikkimään heidän kanssaan. Anna mennä vaan!😊
Olisi korrektia kysäistä myös miehen vaimolta ja lapsilta mielipide siihen, että haluavatko hekin tämän pienen, mukavan seikkailun tuotavan myös heidän elämäänsä.
Eikö se nuoria nättejä naisia vikittelevä mies olisi velvollinen kysymään vaimoltaan lupaa tällaiseen toimintaan? Minua on piirittänyt jo monta kuukautta naimisissa oleva mies. Vienyt syömään ja ostanut lahjoja. Haluaisi luultavasti vähän enemmänkin. Miksi juuri minä olisin vastuussa tästä kaikesta kun en ole leikkiä edes aloittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esa?
Esa on vapaa, ei hänellä ole perhettä. Viekää jos huolitte, suosittelen kuitenkin viemään jäteasemalle. Lajitelkaa ongelmajätteenä.
T. Esan exJos kyseinen on Turusta, olen TÄYSIN samaa mieltä.
Vanha ketju, mutta tässä mietin voiko olla kyse samasta Esasta, johon minäkin olen tutustunut vuosia sitten, vaimo ja lapsi löytyi lopulta, vaikea avioliitto jne kurjaa. Vaimo vissiin lopulta heitti ulos.
Anna mennä! Varmasti tosi kuumaa ja kiihottavaa seksiä luvassa :)