Varattu mies viestittelee
Mitä ajattelisitte? Olin ihastunut vanhempaan, perheelliseen mieheen ja hän sai tietää. Olisin jättänyt asian siihen, mutta hän viestittelee jatkuvasti. Laittaa vihjailevia viestejä, lähettää kuvia ja pyytää minulta samaa. Mitä pitäisi ajatella?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestit forward vaimolle ja lapsille.
Turha ruveta tällaiseksi moraalinvartijaksi. Itse en ainakaan viitsisi. Mitä se mulle kuuluu jos jonkun mies vonkaa sieltä sun täältä.
Setä siellä paniikissa 🤣
Nämä varatut äijät ei halua mitään muuta ku päästä p.....n päälle! Mitään muuta ei kannata uskoa jos lässyttävät tykkäämistä ja kehuvat ym. Ja viestit äijän vaimolle menemään,ilman muuta!
Viestittelee vaikka et vastaa mitään? Aika jännä.
Vierailija kirjoitti:
Viestittelee vaikka et vastaa mitään? Aika jännä.
Jäänäpapparainen on jännä kaikin puolin 🤷🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
No oma on päätöksesi lähdetkö pettämiskuvioon mukaan vai et. Tuskin tuosta mitään sen kestävämpää tulee kuin hetken huumaa. Petturi on aina petturi, naiset vaan vaihtuu.
Mitä tuosta sen kummempaa ajatella, faktat on pyödässä jo tuossa ekassa viestissä. Ja eller ej?
Onko tosiaan näin? 30 vuotta, 2 parisuhdetta, joista ensimmäisen päättyessä petin. Olen siis ikuisesti petturi, johon ei voi koskaan luottaa, koska 30 vuoden aikana petin kerran kun eroa oli mietitty jo tovi? Otan vastuun omista tekemisistäni ja ehkäpä jopa opin jotain virheistäni, ennen kaikkea vitkuttelemisesta eron kanssa.
Aloittajalle; mies on imarreltu ja haluaa pitää itsetuntoa nostattavasta tunteesta kiinni mahd pitkään. Sinä olet se ketä tilanne tulee satuttamaan. Lopeta.
Ajattele mitä haluat, ei ajatuksia ole oikeita ja vääriä. Jos mies sinua kiinnostaa, niin pidä ihmeessä hauskaa jos itselläsi on elämäntilanne, johon tuollainen suhde sopii. Kannattaa kuitenkin olla varovainen omien tunteidensa kanssa, ja miksei myös miehen tunteiden. Sotkua näistä usein tulee, ellei pidä tapaamisia tarpeeksi harvoina.
Eikö olisi kivempi sellainen miesystävä, joka olisi rehellisesti vain sinun, eikä tuommoinen salaviestittelijä?
Miksi viestittelee vaikka et vastaa? Ehkä kuitenkin haluat roikottaa varattua äijää jonon jatkeena?
Mitä pitäis ajatella, no mietipä itse. Sinähön se olet iskenyt varattuun kiinni, eikö mikään kello soi? Haloo, urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esa?
Esa on vapaa, ei hänellä ole perhettä. Viekää jos huolitte, suosittelen kuitenkin viemään jäteasemalle. Lajitelkaa ongelmajätteenä.
T. Esan ex
Jos kyseinen on Turusta, olen TÄYSIN samaa mieltä.
Tee naisen teko toiselle naiselle: kerro vaimolle mitä äijä duunaa. Saat äijän tuota pikaa vaivoiksesi, pettämään sua🤣
Vastailisin asiallisesti, kuin kaverille ikään. En olisi huomaavinanikaan seksuaalisia vihjauksia tai ehdotuksia.
Eräs naimisissa oleva mies vonkuu jatkuvasti minun puhelinnumeroa. Ehkä saatan sen antaa ehkä en. Vielä olen kohteliaasti kieltäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Esa?
On! Suomessa on vain yksi naisille viestittelevä ukkomies ja se on juuri tämä Esa.
Pieni mukava seikkailu miehen kanssa. Varatut on parhaita, koska ei tarvitse alkaa kotia leikkimään heidän kanssaan. Anna mennä vaan!😊
Tinder on näitä äijiä väärällään. Mitä lie etsivät, ehkä vähän seikkailua tai vaan muutamaa panoa, jos ei rouvan kanssa oikein petipuuhat enää luonnistu. Säälittäviä miehen irvikuviahan ne on, kun ei riitä kantti ottamaan eroa ennen uuden seuran etsimistä. Mutta on aivan varmaa, että tuo on ehtymätön luonnonvara eli näitä riittää aina, sukupolvelta toiselle. Ja toki on myös naikkosia, jotka harrastavat samaa, mutta näin naisena en tiedä etsiikö varatut daamit treffipalstoilta seuraa vai miten toimivat.
No, järvi ei soutamalla kulu eli jos tuntuu sille, että seikkailu tekee hyvää eikä sillä loukkaa ketään, niin mikäpä ei? Harvemmin vaan taitaa käydä niin, että kukaan ei loukkaantuis.
Vierailija kirjoitti:
Pieni mukava seikkailu miehen kanssa. Varatut on parhaita, koska ei tarvitse alkaa kotia leikkimään heidän kanssaan. Anna mennä vaan!😊
Olisi korrektia kysäistä myös miehen vaimolta ja lapsilta mielipide siihen, että haluavatko hekin tämän pienen, mukavan seikkailun tuotavan myös heidän elämäänsä.
Tee niinku mun mies kakkosen kanssa toimistolla pikku kivoja kotona vaimolle ja lapsille turpaan
Mä oon vastannut noille että ei kiinnosta saada tuollaisia viestejä parisuhteessa olevalta mieheltä. Joskus vielä lisännyt jonkun miestä moralusoivan kommentin.
Turha ruveta tällaiseksi moraalinvartijaksi. Itse en ainakaan viitsisi. Mitä se mulle kuuluu jos jonkun mies vonkaa sieltä sun täältä.