Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi PERÄPUKAMIIN?

07.10.2006 |

Apua, ne on täällä, peräpukamat! :-/

Olen tosi kiitollinen jos kerrotte mikä on auttanut tähän ikävään yllätykseen.

t. Heini rv 28

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin apteekista Hädensa-nimistä voidetta ja sitä olen voidellut sitten reilun viikon kolme kertaa päivässä. Aina vessakäynnin yhteydessä olen suihkutellut reippaasti lämpimällä vedellä. Kipu hellitti tuolla Hädensalla ihan parin päivän sisään, nyt kun tosiaan reilu viikko on kulunut niin tuntuu että itse pukamakin (yksi niitä oli) on pienentynyt ja menossa ohi.

Coe rv 37+6

Vierailija
2/5 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliolla voi paljonkin vaikuttaa ja lisäksi liikkumalla. Tietysti liikkuminen voi ja onkin ikävää jos kovasti " pullottaa" mutta sitten kun saat ne aisoihin, niin kävelylenkille ja rasvat ja sokeri vähiin ruokavaliosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoivat nopeammin kuin hädensa tms. voiteet ainakin omalla kohdalla synnytyksen jälkeisiin HELVETILLISIIN pukamiin. Ja ihan vaan bepanten (punainen) perusrasva voi olla jopa parempaa kuin oikeat pukama voiteet.

Vierailija
4/5 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla se on auttanu. käytetään kuin voidetta. aina vessa-aisoiden jälkeen. oon kuullu paljon hyvää palautetta siitä muiltakin. kokeile. on sallittu myös odottaville toisin kuin esim. peräpuikot.

ja sit tietty kuituja...

Vierailija
5/5 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nopea,turvallinen ja helppo apu on homeopaattinen aine nimeltä Aesculus, voimakkuus d12, tosi mieto.. just kävin eilen hakemassa luontaistuotekaupasta, kun viimeksi auttoi huipusti ja synnytys lähenee :) tuli ihan kauheet ulkoset pukamat viime synnytyksessä ja kun otin sitä sairaalassa sitä homeopaattista useita kertoja pvässä, kun lähin sairaalasta, ei yhtään kipua ollu enää.. huippuaine! maksaa n. 13e ja siitä riittää moneenkin synnytykseen, anna siis vaikka kaverille loput tai säästä seuraavaan..