Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa miten sitä saisi itselleen uskoteltua, että on kelvollinen seksiin, kun puolisoa ei yhtään kiinnosta?

Vierailija
23.04.2022 |

Onko kellään kokemusta oikeasti toimivista keinoista kohottaa omaa itsetuntoa tällaisessa tilanteessa? Olen 40+ nainen.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervekätinen nainen ei miestä kaipaa. Ei tarvitse ikinä olla puutteessa.

Vierailija
42/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

Ei pidä paikkaansa. Esim narsisti pistää selsihanat kiinni eikä muutenkaan halua normaalia hyvää seksiä. Vähintään joka kahdeskymmenes mies on narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä alkaa olla jo myöhäistä.

Teillä inceleillä on ollut myöhäistä ekoista märistä unista lähtien.

Vierailija
44/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheile, käy kampaajalla, pukeudu kauniisti, ne ovat minulla auttaneet.

Vierailija
45/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ilmeisesti rahaa. Jospa ostaisit muutaman tunnin seksuaaliterapeutilta. Esim Tanja Moring on ihana ihminen ja toimii etävastaanotoin. Netistäkin varmaan löytää googlaamalla muistakin suosituksia.

Olen käynyt jo, ei ole ollut mitään apua. Ap

Vierailija
46/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen näin. Ei tunnu auttavan tarpeeksi. Ap

Vierailija
47/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä, mitä itse todella haluaa ja miten siihen pääsee. Ei kannata jäädä toisen armoille kokemaan itseään ei-haluttavaksi tai epäkiinnostavaksi. Tsemppaa itseäsi ja rohkaise muutoksiin. Turha jäädä odottelemaan toisen muuttumista, kun voi muuttaa vain itseään.

Vierailija
48/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras ja tehokkain keino on ihastua johonkin, ja parasta jos tulee vastakaikua. Ei tarvitse siis pettää, flirttailla vaan. Se saattaa piristää ja etäännyttää sinua puolisostasi, joka ehkä saa puolisonkin heräämään eri tavalla. Toinen vaihtoehto on ero, jos ei tilanne parane. Turhaan itseäsi näivetät.

Ei flirttailusta saa tietää, kelpaako seksiin. Eikä näin huonolla itsetunnolla ihastuta eikä flirttailla. Missä ajassa suosittelisit eroa, jos tilanne ei parane? Tilanteen paraneminen olisi tietysti se paras vaihtoehto kun lapsiakin on.

Ap

No laitat sitten sen itsetuntosi kuntoon, siihen et seksiä tarvi.

Mutta kun joudun kokemaan etten kelpaa seksiin, itsetunto on nolla. Taidan olla myöskin masentunut seksittömyyden takia.

Ap

Seksikö määrittelee itsetuntosi? Hohhoijaa

Mihin sinun itsetuntosi perustuu? Oletko joutunut vuosia suhteessa kokemaan olevasi epähaluttava? Ap

Olen ollut vuosia suhteissa, joissa vastapuoli on ollut kyvytön hoitamaan omaa osuuttaan. Jos olisin antanut sen syödä itsetuntoni, elämä olisi pilalla. Nyt eka arvioit sen, millä kompetenssilla miehesi toimii ja kannattaako sen antaa nakertaa omaa itsetuntoa.

Vierailija
49/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ilmeisesti rahaa. Jospa ostaisit muutaman tunnin seksuaaliterapeutilta. Esim Tanja Moring on ihana ihminen ja toimii etävastaanotoin. Netistäkin varmaan löytää googlaamalla muistakin suosituksia.

Olen käynyt jo, ei ole ollut mitään apua. Ap

Mitä siellä terapiassa tapahtui?

Vierailija
50/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa harrastus jossa on miehiä. Tai ota ero, jos ei miehesi suostu asian tiimoilta puhumaan ja hoitoon. Ero on väjäämätön tuollaisessa suhteessa, jossa toinen ei enää satsaa mitään (mies).

Lerpahdustaudin oikea nimi on sepelvaltimotauti, että on sulla mahdollisuus päästä nuoreksi leskeksikin.

Mitään muita oireita ei tarvitse olla, sepelvaltimotauti ahtauttaa ensimmäiseksi paisuvaisen hiussuonet. Jo 30-vuotiaalla voi olla tauti tässä vaiheessa.

Punainen liha, punainen maito, voi, paljon suolaa, viinaa tai olutta, ei likuntaa. Pohjois-Karjala-syndrooma omassa makuhuoneessa.

Vierailija
51/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen näin. Ei tunnu auttavan tarpeeksi. Ap

Seuraava vaihe on keskustella miehen kanssa ja kertoa, kuinka seksittömyys vaikuttaa itsetuntoosi ja voisiko asiaa ratkaista jotenkin. Jos seksin määrää ei voi lisätä, niin voiko mies huomioida muuten? Halailua, suukottelua, tv:tä katsellessa ottaa kainaloon yms.

Vierailija
52/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista siivota ja tehdä kotitöitä.

Järjestä joku arjen yllätys.

Älä painosta. Älä koskaan ilmaise että haluaisit asioiden johtavan seksiin, se on painostamista.

Jos nuo ei auta, niin muista että paremmat ajat koittavat, tai sitten eivät.

Muista myös ettei seksi ole kaikki kaikessa ja että halusi ovat ällöttäviä.

Olet myös huono seksissä. Hyvää seksiä kuulemma halutaan aina lisää.

Eiku sä olitkin nainen, nyt tuli vahingossa vinkit miehelle...

Vierailija
53/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei välttämättä ole naisesta, vaan miehen seksuaalisuuden laantumisesta iän myötä. Varmaan asiassa on yksilöllistä vaihtelua, mutta itselläni yleinen kiinnostus naisiin ja seksiin lähti selvästi laskuun jossain 45 ikävuoden tienoilla. Siinä missä kaunis nainen aiheutti ennen himoa, nyt niitä katselee selvästi enemmän esteettisestä näkökulmasta eikä seksi ole enää samanlainen elämän keskipiste kuin ennen. Toki naisen ikäkin jonkin verran asiaan vaikuttaa.

Elämän ironiaa on, että naiset ehkä usein kokevat 40-50 vuotiaina jotain samaa mitä miehet nuorempana - seksiä ei enää irtoakaan helposti, vaan sen eteen pitää tehdä töitä ja asiassa kohtaa jatkuvia pettymyksiä.

Vierailija
54/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

Näinhän se on. Aloittaja mainitsikin, että naisen negatiivisuus on pahin ongelma, mutta eipä sitä kukaan nainen itse koe ongelmaksi. Meillä peitto heiluu päivittäin ja yksi tekijä on se, että meillä lentää huumori, toiselle osoitetaan hellyyttä paljon ohimennen, läheisyyttä on paljon. Toki myös vaimon aasialaistaustaisuus saattaa vaikuttaa asiaan, että syttyy herkästi. Hän pitää itsestään huolta ja osaa vietellä seksikkäillä alusasuilla.

Vierailija
55/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuolla asenteella kannattaa aloittaa itsensä rakastamisesta, sitäkin voi opetella. Itsellä sama tilanne, 10 vuotta yrittänyt kaikkea ja odottanut että tilanne muuttuu. Olin aivan rikki, mutta sitten keksin, että vika ei ole minussa (ei todellakaan) ja pääsin parempaan mielentilaan.

Kokeille aloittaa ihan vaikka hymyilemällä itsellesi ja muillekin.

Nyt odotan vielä muutaman vuoden ja sitten pakkaan laukut kun ei herraa kiinnosta. Juuri tuoli vuosipäivä sek*ittömyydelle, kun en ole enää ahdistellut toista, ja hän ei ole aloitetta tehnyt pyynnöistä huolimatta. Elämä odottaa, älä sinä jää sohvaan odottamaan ja rakkaus tulee kun vähiten sitä odotat.

Kuulostat olevan paljon pitkämielisempi kuin minä, asia on ollut ongelma kymmenisen vuotta myös mutta siihen on parempiakin kausia mahtunut ja pisin totaalitauko on kuitenkin ”vain” 4kk. Miksi ajattelet odottavasi vielä vuosia? Ap

Lapset, ei ole varaa elättää yksin vielä. Ja olen aktiivisesti yrittänyt parantaa tilannetta, tuloksetta kun toista ei kiinnosta.

Vierailija
56/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuolla asenteella kannattaa aloittaa itsensä rakastamisesta, sitäkin voi opetella. Itsellä sama tilanne, 10 vuotta yrittänyt kaikkea ja odottanut että tilanne muuttuu. Olin aivan rikki, mutta sitten keksin, että vika ei ole minussa (ei todellakaan) ja pääsin parempaan mielentilaan.

Kokeille aloittaa ihan vaikka hymyilemällä itsellesi ja muillekin.

Nyt odotan vielä muutaman vuoden ja sitten pakkaan laukut kun ei herraa kiinnosta. Juuri tuoli vuosipäivä sek*ittömyydelle, kun en ole enää ahdistellut toista, ja hän ei ole aloitetta tehnyt pyynnöistä huolimatta. Elämä odottaa, älä sinä jää sohvaan odottamaan ja rakkaus tulee kun vähiten sitä odotat.

10 vuotta? Ihan liian kauan olet kyllä näivettynyt itseäsi. Toivottavasti sinulla on ollut tuohon hyvä syy. Miksi odotat vielä pari vuotta? Mitä odotat tapahtuvan ja aiotko tehdä jotain eri tavalla?

Oikeasti 15, mutta ensimmäiset 5 vuotta ajattelin että toisella on työstressiä ja lapset oli pieniä, niin ajattelin että odotan josko se siitä. Ei ole kiirettä sillä tavalla, koska aion viettää loppuelämäni yksin, parisuhteet on liian vaikeita, en ymmärrä miksi sitä itse valittua rakasta pitää kohdella kuin roskaa. Olisi minulla useampikin ottaja vaikka heti, mutta aika timantti saa olla että viitsin enää ryhtyä ja seksi pitäisi toimia ilman pakottamista. Yksin on helmpompaa olla köyhä, kuin lasten kanssa. Siksi olen tätä kestänyt, tosin olen aktiivisesti yrittänyt parantaa tilannetta, vaikkakin tuloksetta.

Vierailija
57/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vatsa- tai tankotanssiin, tai burleskitunnille. Ei se ilo ja nautinto löydy rääkkijumpasta.

Vierailija
58/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa järki käteen ja mieti syitä, mistä kumppanin haluttomuus voi johtua. Keskustele hänen kanssaan tai hanki tietoa jostain. Niin ymmärrät, että haluttomuus ei johdu kumppanista, vaan ihmisestä itsestään, hänen psyykestään tai biologiastaan, taikka parisuhteen ja perhe-elämän tilanteesta.

Eli on jokseenkin ärsyttävää, että alat heittäytyä tuollaiseksi marttyyriksi, kun toinen kärsii haluttomuudesta.

Vierailija
59/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otapa järki käteen ja mieti syitä, mistä kumppanin haluttomuus voi johtua. Keskustele hänen kanssaan tai hanki tietoa jostain. Niin ymmärrät, että haluttomuus ei johdu kumppanista, vaan ihmisestä itsestään, hänen psyykestään tai biologiastaan, taikka parisuhteen ja perhe-elämän tilanteesta.

Eli on jokseenkin ärsyttävää, että alat heittäytyä tuollaiseksi marttyyriksi, kun toinen kärsii haluttomuudesta.

Niin, koska sillä toisella osapuolella ei ole mitään vastuuta parisuhteesta? Valitettavasti normaali ihminen syyttää itseään, jos ei pysty ratkaisemaan ongelmaa, vaikka ei olisikaan oma ongelma. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, aikuinen ihminen kertoisi ihan itse miksi ei halua/pysty/kiinnosta ja ottaisi siitä vastuun myös, eikä jättäisi toista yksin selviytymään.

Vierailija
60/60 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kun tulee tiettyyn ikään, ei sillä pelaa mikään...

Kerro lisää ja laita todistusaineistot väitteillesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä