Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko että voiko POLYAMORISESSA SUHTEESSA (esim. 2n+m) olla rakkautta?

N21-MIETTELIÄÄNÄ
22.04.2022 |

Juuri luin artikkelin suhteesta jossa oli m+2n ja kaikki kertoivat rakastavansa toisiaan.

Uskotteko että tämä on mahdollista vai onko kyseessä enemmän fyysinen kiksien saanti juttu?

N21

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tälläisessä suhteessa (2n+m) elänyt nuorempana. Toimi hyvin, oli rakkautta, mutta oli tietysti omat haasteensa mitä ei tavallisissa parisuhteissa ole, mutta toisaalta omat hyvätkin puolet.

Terveisin, biseksuaali nainen

Vierailija
22/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rupesi seisomaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Hyväksikäyttöä voi olla ja todennäköisesti onkin.

Vierailija
24/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lehdissä olleissa (suomalaistapauksissa) on useimmiten yksi nainen ja useampi mies. Kaikki sysirumia. Veikkaan että kyseessä on enemmänkin tyytymissuhde kuin rakkaussuhde.

Vierailija
25/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän näitä on ollut viime vuosina paljonkin mediassa esillä omilla kasvoillaan, niin Suomessa kuin ulkomailla.

Sen tiedän varmuudella, että hyvin menestyvillä kansainvälisillä rokkareilla oli tälläisiä kuvioita ulkomailla.

Ne julkisuuteen tulleet (suomalaiset) on kyllä erittäin outoja tyyppejä ulkonäköä myöten. Ainakin osa ilmi selvästi pahasti mielenterveysongelmaisia. Yleensä nuoria, etsivät kaiketi vielä itseään. Tommosessa suhteessa eläminen rikkoo ihmistä vaan enemmän. Moni varmaan ajan mittaan viisastuu. Eri juttu on, pystyykö koskaan solmimaan normaalia, tervettä suhdetta.

Vierailija
26/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko polysuhteiden olevan kestäviä. Pari vuotta voi toimia.

Vierailija
27/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan luonnollista, että ihmisillä on useampia ystäviä joita hän rakastaa, joten miksi ei voisi olla useampia puolisoita joita rakastaa?

Vierailija
28/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yhden naisen ja yhden miehen välisessä suhteessa olla rakkautta? vastaus: joskus voi, joskus taas kaikki menee pieleen. Sama polyamoriassa. 

Vierailija
29/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse olen rakastanut kahta ihmistä samaan aikaan, joten kyllä uskon, että tuo on mahdollista. Tosin yleistä se ei varmasti ole, että ns. kolmenkimppalaiset olisivat toisiinsa kaikki rakastuneita.

Niin, tuossahan on kolme kahdenvälistä rakkaussuhdetta ja on vaikea kuvitella, että kaikki olisivat tasavahvoja.

Vierailija
30/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rakkautta, vaan tunnekylmyyttä ja pelkkää teknistä nu.simista miehen puolelta ainakin.  Naiset yksinkertaisia kuten mieskin.

Vierailija
31/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kokemusta monihenkisestä suhteesta (3m + 1n).

Osapuolina allekirjoittanut (heterohko mies), lapsuuden kaveri (bi mies), hetero nainen ja homomies.

Rakkaudellisesti oltiin kaikki suhteessa, mutta fyysisellä tasolla kaikki oli vain kahden ihmisen kanssa. Ei oltu lapsuuden kaverini kanssa kiinnostuneita toisistamme ja homo + nainen eivät myöskään keskenään.

Hyvin toimi monta vuotta, mutta elämäntilanteen vei lopulta erilleen.

Vierailija
32/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välillä voi ollakin.

Mies nyt on aina mies, ei ne osaa rakastaa, joten sieltä ei sen kummempaa tunnetta voi tulla.

Vierailija
33/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa'a mut mä ainakin naisena ottaisin mieluummin kaks miestä.

Miksi?

Ymmärrän siis ettei naiset kiinnosta, mutta miehistä on niin helvetisti vaivaa, niin tupla määrä niitä olisi: 😱💀👻.

(Esim. Vielä suurempi todennäköisyys väkivallasta, laiskan aikuisen sotkujen siivoomista, huonoa seksiä, hengestään pääsemistä).

Vierailija
34/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin dokumentteja olen katsonut, yleinen tuntuu olevan nainen, jolla on kaksi miestä. Ja minusta vaikuttavat epätasapainoisilta suhteilta ainakin niissä dokumenteissa. Eli on joku vahva hahmo, jolla on hänestä henkisesti riippuvainen puoliso, joka sitten hyväksyy uuden puolison mukaan tulon. Esim Louis Therouxin dokumentissa näkyi aika hyvin tämä epätasa-arvoisuus. Ihan normaalin oloisia ihmiset eivät olleet.

Vierailija
35/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään suhteessa oleva rakkaus ei ole ulkopuolisten uskon asia. Siis ei se, että sinä uskot siellä olevan/ ei olevan rakkautta, millään tavalla kerro siitä, onko rakkautta vai ei. Mietitkö usein, "uskovatko" ulkopuoliset, että sun omassa parisuhteessa on rakkautta?

Vierailija
36/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ymmärrän siis ettei naiset kiinnosta, mutta miehistä on niin helvetisti vaivaa, niin tupla määrä niitä olisi: 😱💀👻.

(Esim. Vielä suurempi todennäköisyys väkivallasta, laiskan aikuisen sotkujen siivoomista, huonoa seksiä, hengestään pääsemistä).

No ei kai kukaan kahta huonoa miestä ota!! Ei kannata ottaa yhtään huonoa. Kaksi oman mieheni kaltaista ei olisi kenellekään rasite, toki yksi on minusta sopiva määrä.

Vierailija
37/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle saattaisi toimia. Olen biseksuaali ja luulen, että pystyisin rakastamaan naista ja miestä yhtä aikaa. Nainen ymmärtäisi myös tunteita paremmin ja olisi helpompi keskustella. Voisi kyllä olla, että mies jäisi ulkopuoliseksi jonkin ajan päästä.

Vierailija
38/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Eniten parisuhdeväkivaltaa on lesbosuhteissa. Jos on kaksi naista ja mies niin todennäköisemmin saa turpiin kuin kaksi miestä ja nainen -suhteessa.

Vierailija
39/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko heillä seksi aina threesome? N1 on esim just tyhjentänyt m:n kassit, kun N2 tulee töistä ja haluaisi, mutta m:lla ei heti seisokaan jne ..

Vierailija
40/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla rakkautta mukana tuollaisessa. Se on sairasta.