Miehet jotka ei käytä kosteusrasvaa
Hirveen näköstä kun kadullakin vastaan tullessa oikeen lentelee ihosta hislehiutaleita ja huulet on ihan rohtuneet kun ei osata avata kosteusvoidepurkkia tai huulirasvan laittaminen on liian homoa. Ja jotkut suutelee näitä kuivia korppuja?! Hiukset/karvat karkeeta kun hevosella ja iho hiekkapaperia. Puolen millin paksuset huulet pysyy hädintuskin kasassa.
Kommentit (41)
Pysyy nuorekkaana kun ei käytä mitään iholle kuulumattomia litkuja.
Annas kun arvaat, käyt itse suihkussa useamman kerran päivässä ja vastapainoksi läträät rasvoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, miehet eivät toimi niin kuin naiset joille ulkonäkö on kaikki kaikessa
Menikö korpulla tunteisiin?
Ei itseasiassa, enemmän huvittaa tuommoinen pinnallisten naisten nillitys
:D Ihan naureskelet varmaan kavereiden kanssa siellä, kun selailet huvituksissasi vauva.fi keskusteluja ja laitat useamman kommentin siitä, miten paljon loukkaannuit kun joku huomasi sun hilseilevän ja halkeilevan ihosi. Ei selkeästi mennyt tunteisiin. :D
Voi kuule en ole vuosiin välittänyt käytöstavattomien pikkuneitien tai teinien vittuilusta ja en ole kavereiden kanssa kun olen menossa nukkumaan että herään aamulla töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska iho on kuiva käytti niitä tai ei. Niistä tulee vain helvetillinen polttelu hetkeksi ja sen perästä ehkä hetkeksi pehmeämpi tunne mutta iho pysyy yhtä kuivana aina vain. Kiva että sinä sait minun iho-ongelmistani narsistiselle luonteellesi huvia edes hetkeksi.
No ehkä asia on niin siksi, että ainut mitä ihollesi teet on vedellä ja tervanhajuisella saippualla pesu ja jonkun puolentoistaeuron ''voiteen'' heittäminen naamaan, ja sitten ihmettelet kun polttelee ja luovutat.
Kristallipallostako katsoit tuon totuuden? Kyllä se kuule on ämmä niin että olen kokeillut varmaan kaikki tuotteet ja ne polttelee tai kutiaa vain lisää. On se perkele että kaikki mulkut alkaa aukomaan ensitöikseen päätään.
:D No mee tautisen kutinaihosi kanssa muualle kiukuttelemaan. Että voikin mennä tunteisiin noin paljon :D Ja miehet ei muka ole tunteellisia tai loukkaannu helposti
Eli pelkkää vittuilua varten perustit tämän ketjun.
Huulirasvaa ei käytä kun todella vähäjärkiset.
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaat, käyt itse suihkussa useamman kerran päivässä ja vastapainoksi läträät rasvoilla
Aika hälyttävää, että miehille on olemassa vaan kaksi ääripäätä: täysi laiminlyönti tai ylenpalttinen tuhlaus. Oletko koskaan ajatellut, että normaalit ihmiset peseytyy kerran päivässä ja laittaa kevyen kerroksen rasvaa sen jälkeen? Kannattaisi kokeilla joskus.
Kyllä mä ainakin huulirasvaa käytän ja myös rasvaa jos on tarvetta, harvemmin vaan nykyään tulee tarvetta, ne on semmosia enempi lastentauteja ne iho-ongelmatkin.
Sitä ihme mustaa kumijuttuu vois joskus testaa kasvoihin nii näkis lähteekö omastakin naamasta semmost ihme kökköö huokosista, mut enhän minä semmosta miehenä ala, sen voi sitten joku akka joskus ehkä mulle tehdä, salaa sen ehdotuksesta.
Ei mun tarvitse,saan naiseni tosi märäksi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Ihan naureskelet varmaan kavereiden kanssa siellä, kun selailet huvituksissasi vauva.fi keskusteluja ja laitat useamman kommentin siitä, miten paljon loukkaannuit kun joku huomasi sun hilseilevän ja halkeilevan ihosi. Ei selkeästi mennyt tunteisiin. :D
Voi kuule en ole vuosiin välittänyt käytöstavattomien pikkuneitien tai teinien vittuilusta ja en ole kavereiden kanssa kun olen menossa nukkumaan että herään aamulla töihin
Taisi kolahtaa egoon nyt sen verran voimakkaasti, että ihan hyvä mennä unten maille rauhoittumaan. Tutimaan vaan :)
Kosteusvoiteita ja muita kauneudenhoitotuotteita käyttävät vain naiset ja homot. Sama juttu jossain hammaspesussa tai kynsien leikkuussa. Tai dödön käytössä.
miten saan eltaantumeem sperman ja kusen hajum terskadta ja esimahadta pois? vesi ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska iho on kuiva käytti niitä tai ei. Niistä tulee vain helvetillinen polttelu hetkeksi ja sen perästä ehkä hetkeksi pehmeämpi tunne mutta iho pysyy yhtä kuivana aina vain. Kiva että sinä sait minun iho-ongelmistani narsistiselle luonteellesi huvia edes hetkeksi.
No ehkä asia on niin siksi, että ainut mitä ihollesi teet on vedellä ja tervanhajuisella saippualla pesu ja jonkun puolentoistaeuron ''voiteen'' heittäminen naamaan, ja sitten ihmettelet kun polttelee ja luovutat.
Kristallipallostako katsoit tuon totuuden? Kyllä se kuule on ämmä niin että olen kokeillut varmaan kaikki tuotteet ja ne polttelee tai kutiaa vain lisää. On se perkele että kaikki mulkut alkaa aukomaan ensitöikseen päätään.
:D No mee tautisen kutinaihosi kanssa muualle kiukuttelemaan. Että voikin mennä tunteisiin noin paljon :D Ja miehet ei muka ole tunteellisia tai loukkaannu helposti
V*ttuako anonyyminä netissä päätäsi auot? Tule livenä tappelemaan. Voin ihan tasa-arvon nimissä antaa sinulle mustat pesukarhun silmänympärykset.
En taida viitsiä, ettei sun iho rapise kokonaan pois jos poistut asuntosi pimeydestä hetkeksi päivänvaloon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi kolahtaa egoon nyt sen verran voimakkaasti, että ihan hyvä mennä unten maille rauhoittumaan. Tutimaan vaan :)
Parempi tosiaan että menet tutimaan nyt. Olet ottanut överit sidukkaa ja Kaija Koota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttuako anonyyminä netissä päätäsi auot? Tule livenä tappelemaan. Voin ihan tasa-arvon nimissä antaa sinulle mustat pesukarhun silmänympärykset.
En taida viitsiä, ettei sun iho rapise kokonaan pois jos poistut asuntosi pimeydestä hetkeksi päivänvaloon :D
Nössö. Kaija Koo varmaan soi taustalla ja ollaan niin voimaantuneina ympärikännissä siellä. Voi voi.
Mä työskentelen 30 - 50 asteen lämpötiloissa, joten siinä hikoaa niin paljon, että hiki alkaa kuivattaa ihoa.
Eikä ne voiteetkaan näytä auttavan vaan enemmän auttaa ne oleskelutilat missä joutuu viettää aikaa. Ihonikin voi viime viikolla paljon paremmin, kun olin kotona kipeenä.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi tosiaan että menet tutimaan nyt. Olet ottanut överit sidukkaa ja Kaija Koota.
Huomaan, että olet selkeästi paljon tekemisissä naisten kanssa ja ajan hermoilla kun ensimmäisenä yhdistät niihin Kaija Koon ja ''sidukan''.
Puhutko ap nyt miehesi ihosta? Minulle on kerrottu ettei palstalla ole miesvihaa, vaan puhutte aina omista puolisoistanne.
Miksi et opasta häntä asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, että olet selkeästi paljon tekemisissä naisten kanssa ja ajan hermoilla kun ensimmäisenä yhdistät niihin Kaija Koon ja ''sidukan''.
Palstalla on äitini ikäisiä naisia eli n. 70+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on miehekästä laiminlyödä perushygieniaa. mitä vähemmän vaivaa näet, sitä seksikkäämpi olet. se kiihottaa kun miehellä on halkeamia suupielissä ja ainut tuote jota hän käyttää on 3-in-1-suihkugeeli ja ehkä axe, joka haisee kolmenkymmenen metrin päähän.
Näin ne naiset kuvittelevat. Toksisinen feminiinisyys on juuri tuota miesten jatkuvaa halventamista keksityillä tarinoilla.
Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.
Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."
Tästä kommentista huokuu se ettei sun vanhempas rakastaneet sua. Ootko koska käyny ulkona viimeks?