Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punaiset lippusi miesten suhteen?

Vierailija
22.04.2022 |

Mitkä ovat ominaisuuksia jotka ovat ehdottomia punaisia lippuja miehellä?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysäpenis.

Vierailija
62/98 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliiton tai Kiinan lippu torilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtelee minua kuin prinsessaa, mutta muita (esimerkiksi kaupan kassaa) huonosti. Pitää hienona piirteenä itsessään sitä, että hänellä on ollut paljon naisia. Seksissä ei saa neuvoa, koska tietää jo mitä tekee. 

Ja lisään vielä, että tämä kyseinen mies osoittautui neitysyeksi. Oli valehdellut mulle, että hänellä on ollut 6 naista ennen mua ja on mussa vika kun en nauti hänen käsittelyssään. Olin itse neitsyt, joten tietenkin uskoin tämän kokeneen miehen taitoihin, ihmettelin vaan miks mua sattuu.  Hahhaa! Nuorena on niin tyhmä ja hyväuskoinen. 

Vierailija
64/98 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Äärimmäisyyksiin menevä

- Fanaattinen

- Helposti provosoituva

- Aggressiivinen

- Hyökkäävä

- Tyhmä, ei ajattele itse

- Mustavalkoinen, eläimen tasoinen heimomentaliteettisoturi, esim me vs te, selittää tappelunhalunsa lojaaliudella ja puolustamisella

- Naisvihamielinen

- Tunteiden ja viettien viemä

- Tuomitseva, arvosteleva

- Viisaus ei asu hänessä, puhuu kaikista ja kaikesta pazkaa

- Aikuinen lapsi, vika on aina muissa.

Vierailija
65/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu enimmäkseen ITSESTÄÄN ! Kaikessa.

Tunne köyhä. Ei osaa / löydä sanoja tunteille, enkä tällä tarkoita naiselle/ rakkaalleen puhumista vaan yleensä.

Juntti tyyli.

Äärimmäisyydet, koskee myös ( varsinkin) harrastuksia !

Valehtelu

Kielteinen asenne asioihin ensimmäisenä .

Kiroilu. En halua kuulla aikuiselta mieheltä lähes joka lauseessa kiroilua.

KÄYTÖSTAVAT ! Jos niitä ei ole edes kohtalaisesti , se on sitten tässä.

Vierailija
66/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitsailut" mustasukkaisuudesta heti tapailun alussa. Esimerkkinä vaikka, että kerron meneväni ystävieni kanssa eräälle baarikeikalle ja mies vastaa tähän muka vitsimielessä, että "ei sitten mennä etsimään mitään panoseuraa sieltä". Yleensä samaan hengenvetoon saattaa tarjoutua hakemaan sinut illanvietosta vähän liiallisella innokkuudella.

Vierailija
67/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että arvostelee kaikkia näkemiään naisia, siis KAIKKIA, ei voi edes tv:tä katsoa kun kokoajan suu käy, lokeroi naiset että "tuo on kaunis" "tuo on ruma" "tuo on vanha mutta panisin silti" Kaikki ruumiinosat arvostellaan erikseen, autolla kun menee lähikauppaan niin kaikki vastaantulevat naiset pitää arvostella. Jopa pelottavaa tuollainen käytös, niinkuin olis joku saalistaja. Enkä puhu omasta mielestä vaan yhdestä miehen sinkkuystävästä. Ja kyllä, hän on niitä joille pelkkä ulkonäkö merkkaa, voi olla vaikka minkälainen hirviö, kunhan on kaunis ja ennenkaikkea laiha.

Vierailija
68/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, naamaraudat, mukula, koira, läski, rempseys, feminismi.

Siinä nyt pahimmat

Vierailija
69/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaiseksi tekeminen ja huomiotta jättäminen. Odottaa naiselta kuitenkin paljon.

Vierailija
70/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden tajuamattomuus ja esim nuukuus väärässä kohtaa on todellinen turn off, yleensäkin ahneus ja nuukuus. Sen kautta tulee niin monta muutakin negatiivista piirrettä esiin. 

Vierailija
71/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi, humalahakuinen juominen, huono hygienia, rasismi, käytöstapojen puute, tosikkous.

Vierailija
72/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys, laiskuus, elämäntapa työtön niin ettei mitään ole edes yritetty ja mielenterveysongelmat. 

Vierailija
73/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta ja luotaantyöntävintä miehessä on korkeintaan keskinkertainen äly yhdistettynä yläluokkaisesta tai varakkaasta taustasta johtuvaan ylimielisyyteen.

Eli ämmämäinen toisen pukeutumisen ja käytöstapojen arviointi ja ihmisten luokittelu erityisesti silloin kun omat saavutukset ovat vähäisiä ja eletään vanhempien tai sukulaisten rahoilla.

Hurmaavinta on äly ja fyysinen voima yhdistettynä huumorintajuun ja nöyrään sekä huomaavaiseen käytökseen.

Vierailija
74/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiys. Mä olen suurpiirteinen rahankäyttäjä, enkä voisi olla saidan ihmisen kanssa. Epäsiisteys, likaiset hiukset ja kengät, pitkät kynnet ja sontaa niitten alla. Hien haju, jalkahiki on pahin. En kestä 🤢

Vierailija
75/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi seurustella miehen kanssa joka

- on väkivaltainen

- tupakoi

- on alkoholisti tai riippuvainen jostain aineesta

- elää rahoillani

Fyysisillä ominaisuuksilla on vähemmän merkitystä kuin älyllä ja keskustelutaidoilla, mutta pidän kuntoilevista ihmisistä. Lähinnä siksi että kuntosalilla käyvillä on parempi ryhti ja mieliala.

Vierailija
76/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlaisia pöljiä, kuin vastaavassa miehille suunnatussa ketjussa, ettei tiedetä mitä red flag tarkoittaa. Se ei tarkoita miehen pikkupipulia tai haisevaa hengitystä.

Vierailija
77/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus

Kohtelee eläimiä tai muita huonosti

Ylimielinen

Epävarmuus

Valehtelu

Tunnekylmyys

Empatiakyvyttömyys

Mahtailu ja itsensä pitäminen muita parempana

Raivostuminen helposti

Ei puhu mitään tai ei osoita hellyyttä

Vierailija
78/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pahimmat:

- huono hygienia

- addiktiot (alko, tupakka jne)

- persoonallisuushäiriöt joista pahimpana narsismi

- itsekkyys ja tyhmyys, kuuntelutaidon puute ja "paasaus" esim. politiikasta

- siivottomuus eli voi asua vaikka kuinka likaisessa läävässä

- elämäntapatyötyön

- fanaattinen jonkun asian harrastaja: kaikki vapaa-aika (ja rahat) menee harrastuksessa tai siihen liittyvissä asioissa. Haluaa että toinenkin alkaa heti harrastamaan tätä lajia yhtä fanaattisesti ja pettyy kun niin ei käykään.

Vierailija
79/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naiset yksinkertaisinta sanoa että miehessä on vikana kaikki jos ei ole just naisen makuun täydellinen.

Vierailija
80/98 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kommentteja hyvän tovin, ja osalla on kommentteja tyyliin että parta tai huumorintajuttomuus. Mutta kenelläkään ns. Red flag ei ole se, että mies on tuomittu rikoksista? Itsellä ehdoton ei kumppanissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi