En löytänyt koskaan paikkaani
Alkaa olla siinä pisteessä että täältä on poistuttava. En tiedä, osaisiko kukaan ihminen diagnosoida tätä vammaa, mutta keskuudessanne tosiaan elää ihminen joka ei ole mitään eikä mikään. Huvittavinta on että kukaan ei tiedä tästä mitään... Kulissien ylläpito on todella raskasta. Haluan vain pois.
Voisin kuolla yhden sotalapsen puolesta tai jonkun joka kykenee tässä maailmassa elämään, on monia joilla on elämänhalu ja kyky elää tässä maailmassa. Itse en vain osaa enkä pysty enkä yhtään ymmärrä maailmaa enkä ihmisiä.
Kommentit (22)
Et ole ainoa lajissasi, jos se yhtään lohduttaa. Koko elämä ollut yhtä hapuilua ja kärsimystä, kohta 50 vuotta. Alkaa riittämään.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa lajissasi, jos se yhtään lohduttaa. Koko elämä ollut yhtä hapuilua ja kärsimystä, kohta 50 vuotta. Alkaa riittämään.
Sama mulla.
Ihan normaalilta kuulostaa. Ei se ihmisen osa aina niin helppo ole.
sama juttu täällä olen vasta 30 mutta tuntuu että tälläisenä elämä tulee jatkumaan
Vierailija kirjoitti:
Mahdoitkohan edes etsiä.
Olen 40… Ei ihan etsimättä ole elämä mennyt.
-Ap
Mitä kulissia elät? Kenen vuoksi?
Mikset tee mitä sinä haluat?
Pitäisikö sinun istua alas ja oikeasti kuunnella sisintäsi ettö mitä Sinä haluat?
40 v. ja autismin kirjo ja psykoottisuus. Ei työuraa, ei parisuhteita, ei lapsia. Tämmöstä tää kait tulee olemaan loppuun saakka.
Jokaisella meistä on aikoja, pitempiä tai lyhyempiä, milloin ihmettelemme elämän merkitystä.Itse olen kanssa tarponut ja ihmetellyt ajoittain, mitä elämä on!
Älä anna periksi.
No kuka täällä muka "löytää paikkansa ja ymmärtää ihmisiä?" Jotain Shangri Laa jos elämältä vaatii niin saakin pettyä. Lähinnä jokainen vain yrittää selviytyä niillä mitä annettu on. Sä vain kuvittelet, että kaikilla, tai edes useimmilla muilla on asiat paremmin kuin sulla. Totuus on jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun istua alas ja oikeasti kuunnella sisintäsi ettö mitä Sinä haluat?
Kulissia on pakko pyörittää siinä määrin että voi edes jossain määrin olla tai ainakin esittää olevansa yhteiskunnan normien sisällä, muuten tulee ongelmia. Maailmassa vaikka olisit kuinka erilainen, täytyy mennä monissa asioissa valtaväestön mukaan, vaikka se tuottaisi miten paljon tahansa tuskaa. Toki siinä tapauksesa, jos olet vastuussa vain itsestä ja perheetön, niin voit elää vaikka metsässä yksin.
Kenen vuoksi, no läheisten.
Loput otsikossa.
-Ap
Uskokaa parempaan. Sankareita on vielä. Ritareita ja neitoja.
Ihan samanlaista fiilistä. Joulun jälkeen havahduin siihen, että olen myös totaalisen kyllästynyt odottamaan ja toivomaan ”jotakin”. Alan lähestyä loppupistettä. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla.
Ja mulla.
Joka aamu nousee aurinko ja se on kaikki.
Vierailija kirjoitti:
40 v. ja autismin kirjo ja psykoottisuus. Ei työuraa, ei parisuhteita, ei lapsia. Tämmöstä tää kait tulee olemaan loppuun saakka.
Eli varhaisia traumoja. Traumaterapia auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun istua alas ja oikeasti kuunnella sisintäsi ettö mitä Sinä haluat?Kulissia on pakko pyörittää siinä määrin että voi edes jossain määrin olla tai ainakin esittää olevansa yhteiskunnan normien sisällä, muuten tulee ongelmia. Maailmassa vaikka olisit kuinka erilainen, täytyy mennä monissa asioissa valtaväestön mukaan, vaikka se tuottaisi miten paljon tahansa tuskaa. Toki siinä tapauksesa, jos olet vastuussa vain itsestä ja perheetön, niin voit elää vaikka metsässä yksin.
Loput otsikossa.
-Ap
No näinhän se menee. Sama se on meillä kaikilla "erilaisilla". Ei me kaikki muutkaan sopeuduta ihan sovinnolla tähän sapluunaan, mutta mitä muita vaihtoehtoja sitten on tarjolla? Muuttaa omavaraiseksi johonkin korpeen? Saahan sitäkin kokeilla. Voi olla huomattavasti vaikeampaa ja rahallisesti kalliimpaa kuin uskoitkaan, varsinkin täysin yksin. Minusta kannattaa mieluummin muodostaa sellainen oma universumi sinne omaan naisluolaan. Itse ainakin tykkään tästä mini-universumista, jonka olen tänne kotiini luonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun istua alas ja oikeasti kuunnella sisintäsi ettö mitä Sinä haluat?Kulissia on pakko pyörittää siinä määrin että voi edes jossain määrin olla tai ainakin esittää olevansa yhteiskunnan normien sisällä, muuten tulee ongelmia. Maailmassa vaikka olisit kuinka erilainen, täytyy mennä monissa asioissa valtaväestön mukaan, vaikka se tuottaisi miten paljon tahansa tuskaa. Toki siinä tapauksesa, jos olet vastuussa vain itsestä ja perheetön, niin voit elää vaikka metsässä yksin.
Loput otsikossa.
-Ap
Ei ole mikään pakko vetää sitä kulissielmää. Olet itse valinnut sen.
jos sun elämä on kulissia niin ne sinun läheisetkin on vaan kulissia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loput otsikossa.
-ApNo näinhän se menee. Sama se on meillä kaikilla "erilaisilla". Ei me kaikki muutkaan sopeuduta ihan sovinnolla tähän sapluunaan, mutta mitä muita vaihtoehtoja sitten on tarjolla? Muuttaa omavaraiseksi johonkin korpeen? Saahan sitäkin kokeilla. Voi olla huomattavasti vaikeampaa ja rahallisesti kalliimpaa kuin uskoitkaan, varsinkin täysin yksin. Minusta kannattaa mieluummin muodostaa sellainen oma universumi sinne omaan naisluolaan. Itse ainakin tykkään tästä mini-universumista, jonka olen tänne kotiini luonut.
Vaihtoehtojahan on aivan lukemattomia määriä. Ei pelkästään nuo 2 :D
Your father loves you faramir.