Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan yli kaiken vessa-unia! Mistään ei löydy vessaa ja herää karmeaan hätään

Vierailija
22.04.2022 |

Mikä tämä alitajuinen juttu on? Monella olen lukenut, että on samanlaisia unia. Pitäisi päästä vessaan mutta missään ei ole vapaata koppia. Tai vessaa ylipäätään. Mihinkään puskaan ei voi mennä kun kaikki tuijottavat. Heräsin siihen, että hädintuskin ehdin omaan vessaan hänelle. Ja olen alle 30v synnyttämätön nainen, joka treenaa lantiopohjan lihaksia viikottain. Alan kohta käyttää aikuisten vaippoja että saan nukkua

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jostain syystä pukkaa alitajunnasta joku häpeä myös. Yleensä olen kirjaston vessassa ja se on ympäröity poliisin nauhoin. Herään siihen, kun pissaan ison ruukkukasvin juurelle lastenosastolle. Sellainen siellä on yhä siis oikeasti :D

Tätä esiintyy myös mulla. Joskus en löydä vessaa ja sitten pissaan esim. istuessani johonkin sohvalle ja kuvittelen ettei kukaan huomaa 😁

Vierailija
22/25 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt myös paljon tuollaisia unia, muttei mulla ole ollut ikinä oikeasti vessahätä. On kyllä tosi oksettavia unia, kun näkee törkyisiä pönttöjä ja kaikkea kuvottavaa, kopeissa ei ole ikinä ovia ym.

Sama, ja jos on ovi niin sitä ei saa lukkoon, ovea käy kaikki availemassa kun itse istuu pöntöllä... Nykyään pidän aina julkisissa vessoissa kahvasta kiinni vaikka ovi on lukossa, niin paha ptsd noista vessaunista on tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt myös paljon tuollaisia unia, muttei mulla ole ollut ikinä oikeasti vessahätä. On kyllä tosi oksettavia unia, kun näkee törkyisiä pönttöjä ja kaikkea kuvottavaa, kopeissa ei ole ikinä ovia ym.

Sama, ja jos on ovi niin sitä ei saa lukkoon, ovea käy kaikki availemassa kun itse istuu pöntöllä... Nykyään pidän aina julkisissa vessoissa kahvasta kiinni vaikka ovi on lukossa, niin paha ptsd noista vessaunista on tullut.

Ois kyllä kiva tietää mikä juttu tuo on. Nyt en ole vähään aikaan nähnyt vessaunia, onneksi. Mutta se että löytää unessa jonkun törkyvessan ja yrittää tehdä tarpeitaan ja samalla pitää ovea kiinni kun lukko rikki ja ovea auotaan, en kaipaa enää kyllä ikinä, loppuispa kokonaan.

Vierailija
24/25 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe vessaunia, mutta teknologian kanssa takkuaa. Puhelinunet ovat yhtä tuskaa kun edes soittaminen ei onnistu, ja auto muuttuu yleensä polkuautoksi, jolla sytkytän vimmatusti ylämäkeen. 

Vierailija
25/25 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näen noita vessaunia. Joko vessa on niin järkyttävässä kunnossa, ettei sinne voi mennä, esim. tulvii yli lattioita myöten, pönttö ja rengas on ulosteen vallassa, tai joku muu on siinä ainoassa kunnossa olevassa vessassa. Sitten sitä vessaa etsitään ja etsitään.

Sitten vaihtoehtoisesti jos pöntölle pääsee, tulee sellainen räjähdys peffasta, että koko koppi on omilta jäljiltä tuollaisessa kunnossa, että p**kaa on katossa saakka. Ja kusta kanssa. Sitten käy niin, että kun pitäisi päästä suihkuun, on se suihkukin varattu tai niin likainen, ettei uskalla. Tai puuttuu ovi, tai joku muu tulee paikalle juuri kun sinne suihkuun pääsisi.

En ole kuitenkaan oikeasti unissani laskenut alleni, eikä nämä unet liity siihen, että olisi oikeasti niin kova hätä, että olisi pakko päästä vessaan.