Inhoan yli kaiken vessa-unia! Mistään ei löydy vessaa ja herää karmeaan hätään
Mikä tämä alitajuinen juttu on? Monella olen lukenut, että on samanlaisia unia. Pitäisi päästä vessaan mutta missään ei ole vapaata koppia. Tai vessaa ylipäätään. Mihinkään puskaan ei voi mennä kun kaikki tuijottavat. Heräsin siihen, että hädintuskin ehdin omaan vessaan hänelle. Ja olen alle 30v synnyttämätön nainen, joka treenaa lantiopohjan lihaksia viikottain. Alan kohta käyttää aikuisten vaippoja että saan nukkua
Kommentit (25)
Mulla on näitä myös, yleensä vessa löytyy mutta se on likainen tai epäkunnossa tms. Olen ratkaissut tämän juomalla vähemmän illalla, ei enää tule näitä uniakaan.
Näen samanlaisia unia. Etsin vessakoppia ja kun löydän, en saa ovea kiinni tai pönttö lainehtii yms. Joskus saan asiani tehtyä ja ihmettelen että miksi tunne tarpeesta ei kuitenkaan häviä ja etsin sitä saamarin vessaa uudelleen. Ihan järjettömiä unia.
Muistan lapsuudesta, että näin paljon tuollaisia unia ja heräsin hirveään vessahätään. Kerran löysin vihdoinkin unessa sen vessan ja heräsin siihen kun pissasin housuuni.
Aikuisiällä en ole kuin ehkä pari kertaa nähnyt näitä unia.
Sun elämässä on jotain mikä kaipaa puhdistusta.
Onko ihmissuhteet kunnossa?
Onko ongelmia itseluottamuksen kanssa?
Käytätkö päihteitä?
Kannattaa myös tarkistaa verensokeri...
Lapsena näin tuollaisia unia ja heräsin siihen, että sänky oli märkä.
Kerran täällä oli tästä aiheesta keskustelu ja väitin, että vessaunissa elimistö herättää vessahätään. Minulle kerrottiin, että niitä voi nähdä silloinkin, kun ei pissitä. Ja kas, sen jälkeen minullekin on käynyt niin eli unessa etsin ja etsin vessaa, jossain vaiheessa herään ja ihmettelen, että mikäs uni se nyt on, kun ei ole mitään tarvetta vessakäyntiin.
Mulla jostain syystä pukkaa alitajunnasta joku häpeä myös. Yleensä olen kirjaston vessassa ja se on ympäröity poliisin nauhoin. Herään siihen, kun pissaan ison ruukkukasvin juurelle lastenosastolle. Sellainen siellä on yhä siis oikeasti :D
Mä olen nähnyt myös paljon tuollaisia unia, muttei mulla ole ollut ikinä oikeasti vessahätä. On kyllä tosi oksettavia unia, kun näkee törkyisiä pönttöjä ja kaikkea kuvottavaa, kopeissa ei ole ikinä ovia ym.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt myös paljon tuollaisia unia, muttei mulla ole ollut ikinä oikeasti vessahätä. On kyllä tosi oksettavia unia, kun näkee törkyisiä pönttöjä ja kaikkea kuvottavaa, kopeissa ei ole ikinä ovia ym.
Aurin fantasia unia noi ois, siellä se hinkkaisi pyttyjä harbigilla...
Vierailija kirjoitti:
Mä näen myös unia ovettomista vessoista mutta se tulee ihan siitä että ala-asteella meillä tosiaan ei ollut koulun vessakopeissa ovia. Kuusi vuotta tuskassa yritin pidätellä kaikki koulupäivät, tai mennä niin että vessoissa ei olisi ketään muuta. Aivan hirveää kun kuudennella jo useimmilla tytöillä oli kuukautiset, niin vaihdapa suojaa ovettomissa vessakopissa :(. Painajaisia tästä siis edelleen - ja ala-asteeni kävin 90-luvulla.
Stressiä? Ahdistusta? Jännitystä? Yöhädät voi olla elimistön ylikierroksia.
Täällä kanssa yksi tällaisten unien näkijä. Joskus näen unta wc:istä, jotka ovat niin pieniä, ettei ihminen voi sinne mahtua. Esim. mikroaaltouunin kokoisia. Näkevätkö muut tällaisia?
Unikirjan mukaan ulostaminen kuvaa kapinointia laumahenkeä vastaan,oman tahdon ilmausta. Jos ei wc löydy et saa tahtoasi läpi jossain asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa yksi tällaisten unien näkijä. Joskus näen unta wc:istä, jotka ovat niin pieniä, ettei ihminen voi sinne mahtua. Esim. mikroaaltouunin kokoisia. Näkevätkö muut tällaisia?
Minun unissani se reikä kutistuu kolikon kokoiseksi :D
Minun unissani pääsen kyllä pissalle mutta se hätä vaan jatkuuu...kunnes herään ja menen vessaan
Oon nähnyt useamman kerran unta että just löydän vessan ja käyn pissalla :D herään ihan paniikissa ja varmistan että paikat kuivina. En tajua miksi nään tälläsiä unia kun ei herätessä ees ole hätä.
Mitä luulisit, että tapahtusi jos löytäisit unessa vessan? Itse tiedän tähän vastauksen....
Itse näin tietyin väliajoin sellaista unta, jossa olen vessassa kakalla ja se kakka ei lopu ollenkaan. Pyyhin ja pyyhin ja pyyhin, mutta koskaan en saa puhtaaksi.
Eikös se ole vielä ihan hyvä asia, että herää vessähätään? Koska tullee sekin aika, kun ei herää...