Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin avopuolisolle syntymäpäivälahjaksi lähes 190€ stereot, minä sain islanninhevosvaelluksen arvoltaan n. 130€, reilua?

Vierailija
22.04.2022 |

Ja kukkakimpun, jonka hän oli ostanut alennuksesta. Harrastan hevosia, mutta onhan tuossa silti aikamoinen hintaero. Mitä ajattelisit tuollaisesta lahjasta puolin ja toisin? Olen vähän pettynyt.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräti 50 e. Huh! Jätä se sika! Ei tajua edes antaa sinulle lahjaa hinnan mukaan vaan antaa sellaista mistä tykkäät. Sika mikä sika. 

Vierailija
2/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota heti puheeksi etta avopuoliso alyaa erota sinusta. Se olisi reilua.

Vierailija
4/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suorastaan yllättävää että kukaan olisi ostanut sulle ikinä lahjaksi yhtään mitään. Niin kuin ei varmaan olekaan.

Vierailija
5/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole miehesi vika, ettet osannut tingata.

Vierailija
6/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ostella avopuolison kanssa toisillemme kuin max. 10 euron lahjoja niin ei tule tällaisia ongelmia

Vierailija
7/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onpa halvat stereot. 

Vierailija
8/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvota lahjoja. Mielummin edullinen oikeasti mieluinen lahja kuin kallis epämieluisa.

Vierailija
9/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevina syntymäpäivinä annatte toisillenne lahjan rahana. Kummatkin sentilleen saman summan.

Vierailija
10/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko kertoa stereoiden hinnan lahjaa antaessasi?

Vierailija
11/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa hintaluokkaa, on reilua. 

Vierailija
12/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että onpa halvat stereot. 

Meillä varmaan lähtisi palautettavaksi. Tonni vähintään pitäisi laittaa niihin, että kelpais. Ja tuskin sittenkään, kun niitä pitää kokeilla ja säätää ja kuunnella ja ja..

Vierailija
13/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostit alle keskinkertaiset stereot ja sait itse huippuvaelluksen? Miten et osaa miettiä toiselle parempia lahjoja?

Vierailija
14/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦‍♀️

Vierailija
15/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noin halvoilla stereoilla tee yhtään mitään

Vierailija
16/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lahjan arvo ovh vai tarjoushinta? Entä käyttämätön Torilta puoleen hintaan....

Vierailija
17/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä vaan kuuntele niitä ostamiasi halpisstereoita myös? Minä en ole koskaan laskenut tai verrannut lahjojen numerollisia arvoja! Älä sinäkään enää ikinä, jos satut vielä saamaan jonkun lahjan!

Vierailija
18/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita lahjoja ostelette. Tavis ei pysty noihin.

Vierailija
19/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Itse sain viime vuonna luomiväripaletin, hajuveden, kukkia ja muumimukin, eikä ole koskaan tullut mieleen miettiä lahjan rahallista arvoa. Korviksia on ostanut joululahjaksi.

Mies on kovasti yrittänyt löytää minun tyylisiä juttuja ja käyttänyt siihen aikaa, niin se merkkaa minulle paljon enemmän kun se käytetty rahamäärä.

Itse olen ostanut mm. Miehen toivomia vaatteita, kaiverretun puukon, ja kerran ihan spontaanisti yllärinä xboxin.

Varmaan minun ostamat lahjat on välillä ollut kalliimpia, mutta meillä on yhteiset rahat niin mitä väliä. Yhdessä köyhytään tai rikastutaan. Miehen lahjat on paljon hienompia yllätyksiä kun minun lahjat. Pitäisi käyttää itse enemmän mielikuvitusta kun yritän miettiä lahjoja.

Vierailija
20/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa toisillenne aina rahalahja. Sama summa molemmille joka kerta. Laittakaa testamenttiin, että vuoron tasaus tehdään pesän varoista :)