Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

++++++ Maalismasut viikonloppuna +++++

07.10.2006 |

Huomenta kaikille...

Olin viime yönä klo 23 asti töissä, mutta ei sitä saa nukkua rauhassa lauantai aamunakaan, poikani pitää siitä huolen; äitiiiiiii alkaako pokemon joooo????

Luin pikaisesti eilisen keskusteluja ja kiitän teitä kun autoitte minua tuossa erityisäitiys-vapaa asiassa. Siis jos ymmärsin oikein voisin siis päästä jo nyt lomalle, mahtavaa!!!!!!

Altistun siis joka päivä enemmän tai vähemmän tupakan savulle, ja mun työni on seisoma työtä, niin jalatkin rupee olemaan jo ihan kasassa. Olisin kyl jo siis 100% jäämään kotia.

Maanantaina menen neuvolaan hoitamaan noita paperi asioita kuntoon. Ja sitten tapaamaan pomoa.

Mutta, kohta täytyy lähteä pojan kanssa jumppaan, joten palailen taas asiaan.

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!!!!

HANAN RV 16

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnis: höh, sä pääset äitipolille ultraan! Mä joudun menee yksityiselle, kun ei ole syytä antaa lähetettä... Maksaa mukavasti, mutta kun ei esikoisesta käyty, niin ajateltiin tehdä nyt jotakin erilaista. Mulla ultra tosin vasta 25.10.

Tappertille paljon tekstiä: mä en oo mikään kala-asiantuntija (enkä mä muutenkaan tiiä mistään mitään =) ja mulla jotkut kalat ja kasvit säilyy tai kuolee ihan tuurillaan. Tiiän, että mulla on ihan vääriä lajeja sekaisin, mutta jotkut näyttää tulevan toimeen ja jopa lisääntyvän " vääränlaisissa" olosuhteissa. Noh, platyt tarttee kai kovempa vettä. Meillä ne on ihan normaalissa vedessä, koska pienempään akvaan ne ei sovi (platyt tuli sen mukana ja musta oli hullua pitää niitä 55-litraisessa -> siirsin kuoleman uhalla isompaan akvaan). Hyvin ovat eläneet ja lisineet.

Miten usein vaihdat vettä ja kuinka paljon kerrallaan? Suositus kai on vaihtaa 1/3 kerran viikossa, mä vaihdan tuon verran tai 1/2 2 viikon välein. Akvaariokaupassa sanoivat, että sankollinen kuukaudessa riittää. Jaa, no nyt kun useammin on vaihdettu, kalat ei oo sairastelleet ja kasvit kasvavat tosi hyvin. Aquawebissä on paljon tietoa. Käy sieltä kysymässä viisaammilta. Koirista ja kissoista mä tiiän jo enemmän, ja muistakin pikkuelukoista (karvaisista). Kalat tuli miehen mukana kaupan päällisiksi ja sekin on hoitanu niitä akvaariokauppiaan ohjeiden mukaan (joka elää välillä 80-lukua, se kauppias siis =)

Mitäs kaloja sulla on? Minkä kokoinen allas? Meillä isompi on 200-l ja pienempi 55-l (siinä on tällä hetkellä vain partamonnivauvoja). Meillä on jopa marmoritapparakaloja, vaikka niistä sanotaan, että ne on tautiherkkiä ja vaikeita syömään. Hyvin ovat menneet jo 3 vuotta. Meillä on lisäksi albiinomonnisia, erilaisia tetroja, 2 leväbarbia jne. Kunnon kalasoppa.

Kokeile osittaista vedenvaihtoa, jospa siellä joku tauti myllää. Mä kyllä lääkitsen kaloja vissiin liiankin herkästi. Mulla kun ei oo karanteeniallasta.

Vai oli tolppa edessä? Hih! Meillä koiruus kävelee pimeällä, tukka silmillään usein aurausviittoihin. Voi noita koiria...

Noh, jospa nyt jättäis tän kirjoittelun huomiselle.

rimma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla