Tuli jotenkin elitistinen olo, kun tilasin eilen woltin kautta karkkia sun muuta krapulamässyä kotiin
En ole koskaan aiemmin tilannut woltin kautta kauppaostoksia, mutta koska nyt oli ilmainen kuljetus, niin päätin repäistä. Muutenkin oli sellainen krapula-ahdistus päällä, että olisi jäänyt kaupassa käynti muuten väliin, vaikka Prisma ja Citymarket on vain 400 metrin päässä. On kyllä jotain hyvääkin tässä rappioituneessa nykyajassa.
Kommentit (5)
Oon kans joskus tilannut leffamässyt Woltilla, kun en jaksanut raahautua kauppaan. Meidän lähin kauppa on 1 km päässä, eli sentään niiin kaukana. 😁
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä, jos itse joskus sitä myös käyttäisin niin krapulassa. Onneksi en koe kuitenkaan tätä olotilaa kuin ehkä kerran puolessa vuodessa. :D
Joo, en minäkään tuota käyttäisi kuin krapulassa ja silloinkin vain, jos kuljetus on ilmainen. Muuten kärsin mässyistäni ja olen seuraavana päivänä onnellinen jos ei ollut mässäämistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oon kans joskus tilannut leffamässyt Woltilla, kun en jaksanut raahautua kauppaan. Meidän lähin kauppa on 1 km päässä, eli sentään niiin kaukana. 😁
Joo kyllä sitä voi jo ihan kaukomatkaksikin kutsua, vaikka itsekin kävelen paljon 5-12 kilometrin lenkkejä. :D ap
Mä tilasin apteekista 300 metrin päästä d-vitamiinia ja ibuprofeenia.
Kieltämättä, jos itse joskus sitä myös käyttäisin niin krapulassa. Onneksi en koe kuitenkaan tätä olotilaa kuin ehkä kerran puolessa vuodessa. :D