Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka paljon päätät/päättäisit sisustuksesta?

Vierailija
22.04.2022 |

Ja kuinka paljon mies päättää/päättäisi?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken. N34

Vierailija
2/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin, miestäni asia ei kiinnosta lainkaan. ja voin sen täysin uskoa sen perusteella missä asui kun tavattiin. Hän oli jo 36 ei mikään nuori opiskelija, mutta kämpässä oli vain opiskeluaikana vanhemmilta saatuja eriparisia huonekaluja, ei yhtään mitään seinilllä, ei koriste-esineitä, verhot ja matot äiti tuonut. ja rahasta ei ollut puute, häntä ei vaan kiinnostanut yhtään miltä kotona näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäisin että vilkkuvavaloinen pelitietokonepiste pieruisine pelituoleineen lentää mäkeen.

Vierailija
4/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,5% minä ja 0,5% mies. Miestä ei kiinnosta kuin se, missä sen pleikka on. Loput jää mun varaan.

Vierailija
5/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naisella ei ole mitään silmää sisustukseen. Suunnittelen, piirrän ja mallinnan vaihtoehdot mistä nainen sitten antaa oman mielipiteensä. Tämän jälkeen hankin tarvittavat tavarat tai teetän, riippuen mitä hankitaan. Kokonaisuus olisi aivan hukassa jos nainen saisi tästä päättää. 

Vierailija
6/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi lukuisista syistä miksi olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Se, että minun pitäisi luopua tavaroistani feminismin nimissä on sairasta. Mikä teitä naisia vaivaa? M27

Vierailija
7/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet pyytää sisustamaan. Niitä tuntuu kiinnostavan enemmän tuikkukipot ja verhot.

Vierailija
8/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätän kaiken, mies on sanonut että on kiitollinen ettei hänen tarvi päättää yhtään sisustusasiaa. Tämä tuli esille viimeksi kun tuskailin miten hankala eräs pintaremonttiin liittyvä asia on tehdä. Mies siihen että no ei se nyt niin hankalaa ole, se olisi hankalaa jos hänen pitäisi päättää mitä siihen laitetaan.

Vierailija
9/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättäisin että vilkkuvavaloinen pelitietokonepiste pieruisine pelituoleineen lentää mäkeen.

Sinä nyt et tule ikinä päättämään mitään, kun et tule ikinä saamaan miestä. :D

Vierailija
10/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen vaihtoehdot joista mies voi sanoa mielipiteensä. Yleensä sitä ei kiinnosta senkään vertaa. Jos kysyy ennakkoon mielipidettä niin se toivoo värikästä.

Vierailija
11/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi lukuisista syistä miksi olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Se, että minun pitäisi luopua tavaroistani feminismin nimissä on sairasta. Mikä teitä naisia vaivaa? M27

Naisena olen tästä ihan samaa mieltä. Ja olen myös vapaaehtoisesti sinkku. Mulla on hyvin omituinen sisustusmaku ja haluan sisustaa kotini sen mukaan. Mihinkään kompromissiratkaisuun en tyytyisi enkä myöskään siihen, että joutuisin luopumaan omista tavaroistani ja asunnossa olisi vain miehelle mieluisat tavarat. 

Vierailija
12/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että olet vapaaehtoisesti sinkku. Se on win-win.

Vierailija
13/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yhtään. ei kiinnosta sisustus

Vierailija
14/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruutesi haisee tänne asti. M27

Vierailija
15/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siitä enimmäkseen päätän, miestä ei kiinnosta esim. että minkä väriset verhot ikkunoissa on. 

Vierailija
16/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokysymys:

Nainen, miten suhtaudut miehen tavaroihin? Etenkin sellaisiin, joita hän hankkii ilman sinun lupaasi.

~AP~

Vierailija
17/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruutesi haisee tänne asti. M27

Onneksi et ole itse yhtään katkera.

Vierailija
18/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan hankittu huonekalut yhdessä. Viimeksi ostin matot keittiöön ja mies tuli mukaan mattokauppaan, löydettiin sieltä kummallekin mieluiset. Jostain syystä mies ei näe verhoja, joten vaikka ne vaihtaisi punaisista sinisiin, mies ei huomaa vaikka kysyn, huomaako se jotain muutosta.

Vierailija
19/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkokysymys:

Nainen, miten suhtaudut miehen tavaroihin? Etenkin sellaisiin, joita hän hankkii ilman sinun lupaasi.

~AP~

Mitä jäätävää oot mennyt nyt hankkimaan "ilman lupaa"?

Vierailija
20/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkokysymys:

~AP~

Miehen tavarat ovat hänen tavaroitaan, eikä niiden hankkimiseen tarvitse kysyä lupaa.