Miksi miehet eivät enää ymmärrä kosiskella naisia?
Naisia pitää kosiskella, tulla tekemään tikusta asiaa, piirittää, tykittää viestejä, muistuttaa miehen olemassaolosta, kehua, lahjoa ja imarrella. Jos meinaa sen naisen saada.
Kommentit (123)
Ei oo hajuakaan mitä kosiskelu edes tarkoittaa.
Hyvät miehet saivat eri muistion:
Etsi itsellesi nainen joka haluaa olla kanssasi, sillä jos hän haluaa olla kanssasi, hän ON kanssasi.
Loistava muistio.
Ei oo Jumala keksinyt naista joka ei pärjäisi ilman minua, vannon sen kaikkien koskan luotujen sielujen kautta
Transnaisena en niin välitä miehistä, mutta miehet taas välittävät minusta liikaakin joten pakenen aina miesten kosimisia jonnekkin kauas ;-D :D :D
En kosiskele, koska joutuisin varmaan oikeuteen sitten jostain seksuaalisesta häirinnästä. Naiset on siitä hauskoja, et ne sietää seksuaalista häirintää silloin kun mies miellyttää silmää, mutta ei muuten xD
Kosiskelu vaatisi partnerin joka osaa leikin. Vaikea tanssia yksin, jos toinen seisoo tumput suorana pökkelönä ja ei pelaa mukana.
Älkää naiset kitiskö jos teitä ei lähestytä, itse olette ongelmanne aiheuttaneet.
Koska meetoooo, cancel, woke ym.
Mihin sie hameväkkee tarviit?
M44
miksi miehen pitäisi saada nainen. nykyään on metoo. ei ole vaivan arvoista
Vierailija kirjoitti:
Saako kosiskelemalla piparia?
saa, jos on miljonääri, jolla on laatikkoleuka. muut saavat metoon
Syyte seksuaalisesta ahdistelusta napsahtaa nykyään helposti. Varmaan yksi iso syy siihen, miksi jo valmiiksi hieman ujomaat miehet eivät löydä itselleen naista.
Kosiskelu on nykyään ahdistelua, tai liekkö aina ollut, tiedä häntä.
Ei uo kukkaan minnuun päin kahtonukkaan. Kosijoit ei uot näkynä.
Ei olalle kopuuttelijoita, ei telefoonilla viestiä mäjjäyttänä, eikä ovikellova kuunaan killauttana...
Tiedän huomattavasti helpompia ja havempia keinoja tuhota itseni kun lähestyä metoo aika kautena tuntematonta naista. Naiset itse metoon avulla teki tuosta naisten omaa hommaa, mies kun ei ole heti haastamassa oikeuteen ahdistelusta jos ei miellyttävä nainen lähestyy
Ehkä eivät pidä saalista sen arvoisena. Ei me naisetkaan viitsitä keimailla miehille, samasta syystä.
No minä ainakin aina kosiskelen naisia! Lähettelen viestejä jokaikisellä viestintäkanavalla, soittelen perään ja jopa heidän työpaikoissa hakeudun heidän palveltavakseen, jos ovat siis palveluammatissa. Sitten lisäksi lähetän kuvia peniksestäni, joka on muuten...... jos saan itse edes sanoa... AIVAN MASSIIVINEN, RUHTINAALLINEN JA NÄYTTÄVÄ.