Miksi miehet eivät enää ymmärrä kosiskella naisia?
Naisia pitää kosiskella, tulla tekemään tikusta asiaa, piirittää, tykittää viestejä, muistuttaa miehen olemassaolosta, kehua, lahjoa ja imarrella. Jos meinaa sen naisen saada.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen bi-mies ja saisin pyllyä hoikalta 18 vee teinipojalta milloin tahansa, mutta naiset ovatkin sitten vaikeampi homma. Kaikenlaisia ihme soidintansseja ja kukkotappeluita käytävä. Nätin ja söpön naisen kanssa olisi kyllä kiva esim. matkustella ja reissata, twinkkipojun kanssa en varmaan kehtaisi.
Panona twinkkipojut on kyllä paljon parempia kuin yksikäänn nainen.
M36
Hyi helvetti mä en vaan tajuu tommosta.
Paska haisee ja tursuu vaa ja kassit hakkaa toisiaan, ihanaa?
Sieltä boomerivanhus taitaa huudella, kun oma nainen on jo ryppynen, iso ja lihava
M36
Sukupolvikysymys, 1960-1970 - luvuilla syntyneet osaavat vielä arvostaa tällaista.
Koska naiset saa sairaalloista mielihyvää siitä kun saavat kyykyttää ja nöyryyttää näitä kosiskelijoita. Meillä kaikilla kuitenkin on ailahteleva mielenterveys ja itsetunto ja kaikki ei semmoisesta selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen bi-mies ja saisin pyllyä hoikalta 18 vee teinipojalta milloin tahansa, mutta naiset ovatkin sitten vaikeampi homma. Kaikenlaisia ihme soidintansseja ja kukkotappeluita käytävä. Nätin ja söpön naisen kanssa olisi kyllä kiva esim. matkustella ja reissata, twinkkipojun kanssa en varmaan kehtaisi.
Panona twinkkipojut on kyllä paljon parempia kuin yksikäänn nainen.
M36
Hyi helvetti mä en vaan tajuu tommosta.
Paska haisee ja tursuu vaa ja kassit hakkaa toisiaan, ihanaa?
Sieltä boomerivanhus taitaa huudella, kun oma nainen on jo ryppynen, iso ja lihava
M36
Mä oon itseasiassa samanikänen 36 tänä vuonna.
Kosiskelu nostaa naisen jalustalle. Itseä ei semmoinen kinosta.
Jos kohtelet naista kuin jotain tähteä, saat itse fanin kohtelun.
Ymmärtävät tietysti, mutta naiset ovat päästäneet miehet helpolla. Kukaan mitään tee jos naiset ovat lääpällään ehdotuksineen ja aloitteineen muutenkin. Itse kun en aloitteita tee, miehet kyllä kosiskelevat. Peruslogiikka, niin kuin että sitä saa mitä tilaa.
En ottaisi miestä joka ei kosiskele. Ei kiinnosta vattuakaan.
Saatana 2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin itseni kokonaan Jeesukselle ja tarkoitus pysyä lojaalina asian suhteen. Kyllästyin miettimään näitä asioita. Naisen kanssa yhdessä oleminen myös tarkoittaa yleensä olla vahvasti kiinni maailmassa ja minä en halua olla tässä maailmassa kiinni. Mun koti on toisaalla.
Nainen on tämän maailman ruhtinas.
Joo, pahuuden ruumiillistuma.😄
mies54v
Vierailija kirjoitti:
En ole laatikkoleukainen miljonääri, joten saisin metoon heti kun ehtisin päivää sanoa
Ei tarvita laatikkoleukaa, riittää kun on miljonääri.
- Hjallis.
Vierailija kirjoitti:
Meitä ei kiinnosta vattusi.
Vierailija kirjoitti:
suomalainen nainen nostaa tuosta syytteen.
Ei semmosen kosiskelua jatketa joka ilmaisee ettei kiinnosta.
Jotenkin olen saanut vaikutelman, että naisetkaan eivät käyttäydy kuin ennen.
win - win kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten kiinnostaa :D:D, mutta en katso päinkään kaltaisiasi ulinamiehiä.
Suomessa naiset on perinteisesti jo muinaisaikoina kopauttanu miehiä nuijalla päähän ja raahanneet luolaansa. Miehet ei edes itse tajua milloin ovat kiinnostuneita, miten heiltä voisi odottaa kosiskeluakaan.
Miehet on visuaalisia ja poke riittää mainiosti useimmille. Niillä joilla on rahaa niin missikuosissa olevilta tsekeiltä saa satasella.
Mitä järkeä siis on mennä suomalaisia naisia lähestymään? Itsetunto menee tylytyspakeista ja 10 vuoden päästä saa ahdistelusyytteen.
Vierailija kirjoitti:
win - win kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten kiinnostaa :D:D, mutta en katso päinkään kaltaisiasi ulinamiehiä.
Jos on nyljetty vattu joka on tatskattu mustaksi niin hyhhyh
Me toon jälkeen lopetin naisten lähestymisen. Aikuinen mies ei saa enää lähestyä teinityttöä, aikuista, ei naista eikä miestä.
Naisten seksuaalinen vapaus on maksimoitu ja miesten minimoitu. Kämpelö tai ei haluttu lähestyminen on nyt seksuaalista ahdistelua ja häirintää joihin jopa sivullisilla on oikeus puuttua ja miehelle sillä voi oll vakavia seurauksia, työpaikka tai opiskelupaikka esim lähtee, mitään todisteita mistään epäasiallisesta ei edes vaadita. Riittää naisen sana. Näistä on lukemattomia esimerkkejä nähty uutisissa. Ja gilletten mainoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sua täytyy kosiskella? ennä preussilaiseen polviasentoon ja vetää housuntaskusta norsunluinen pikku kirstu jossa kultainen vihkisormus?
Nainen on tämän maailman ruhtinas.