Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää ymmärrä kosiskella naisia?

Vierailija
22.04.2022 |

Naisia pitää kosiskella, tulla tekemään tikusta asiaa, piirittää, tykittää viestejä, muistuttaa miehen olemassaolosta, kehua, lahjoa ja imarrella. Jos meinaa sen naisen saada.

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin itseni kokonaan Jeesukselle ja tarkoitus pysyä lojaalina asian suhteen. Kyllästyin miettimään näitä asioita. Naisen kanssa yhdessä oleminen myös tarkoittaa yleensä olla vahvasti kiinni maailmassa ja minä en halua olla tässä maailmassa kiinni. Mun koti on toisaalla.

Nainen on tämän maailman ruhtinas.

Vierailija
82/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen bi-mies ja saisin pyllyä hoikalta 18 vee teinipojalta milloin tahansa, mutta naiset ovatkin sitten vaikeampi homma. Kaikenlaisia ihme soidintansseja ja kukkotappeluita käytävä. Nätin ja söpön naisen kanssa olisi kyllä kiva esim. matkustella ja reissata, twinkkipojun kanssa en varmaan kehtaisi. 

Panona twinkkipojut on kyllä paljon parempia kuin yksikäänn nainen. 

M36

Hyi helvetti mä en vaan tajuu tommosta.

Paska haisee ja tursuu vaa ja kassit hakkaa toisiaan, ihanaa?

Sieltä boomerivanhus taitaa huudella, kun oma nainen on jo ryppynen, iso ja lihava

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvikysymys, 1960-1970 - luvuilla syntyneet osaavat vielä arvostaa tällaista.

Vierailija
84/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset saa sairaalloista mielihyvää siitä kun saavat kyykyttää ja nöyryyttää näitä kosiskelijoita. Meillä kaikilla kuitenkin on ailahteleva mielenterveys ja itsetunto ja kaikki ei semmoisesta selviä.

Vierailija
85/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen bi-mies ja saisin pyllyä hoikalta 18 vee teinipojalta milloin tahansa, mutta naiset ovatkin sitten vaikeampi homma. Kaikenlaisia ihme soidintansseja ja kukkotappeluita käytävä. Nätin ja söpön naisen kanssa olisi kyllä kiva esim. matkustella ja reissata, twinkkipojun kanssa en varmaan kehtaisi. 

Panona twinkkipojut on kyllä paljon parempia kuin yksikäänn nainen. 

M36

Hyi helvetti mä en vaan tajuu tommosta.

Paska haisee ja tursuu vaa ja kassit hakkaa toisiaan, ihanaa?

Sieltä boomerivanhus taitaa huudella, kun oma nainen on jo ryppynen, iso ja lihava

M36

Mä oon itseasiassa samanikänen 36 tänä vuonna.

Vierailija
86/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosiskelu nostaa naisen jalustalle. Itseä ei semmoinen kinosta.

Vierailija
87/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohtelet naista kuin jotain tähteä, saat itse fanin kohtelun. 

Vierailija
88/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtävät tietysti, mutta naiset ovat päästäneet miehet helpolla. Kukaan mitään tee jos naiset ovat lääpällään ehdotuksineen ja aloitteineen muutenkin. Itse kun en aloitteita tee, miehet kyllä kosiskelevat. Peruslogiikka, niin kuin että sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
89/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä joka ei kosiskele. Ei kiinnosta vattuakaan. 

Vierailija
90/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana 2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin itseni kokonaan Jeesukselle ja tarkoitus pysyä lojaalina asian suhteen. Kyllästyin miettimään näitä asioita. Naisen kanssa yhdessä oleminen myös tarkoittaa yleensä olla vahvasti kiinni maailmassa ja minä en halua olla tässä maailmassa kiinni. Mun koti on toisaalla.

Nainen on tämän maailman ruhtinas.

Joo, pahuuden ruumiillistuma.😄

mies54v

Vierailija
91/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole laatikkoleukainen miljonääri, joten saisin metoon heti kun ehtisin päivää sanoa

Ei tarvita laatikkoleukaa, riittää kun on miljonääri.

- Hjallis.

Vierailija
92/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä ei kiinnosta vattusi.

Vierailija
93/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalainen nainen nostaa tuosta syytteen.

Ei semmosen kosiskelua jatketa joka ilmaisee ettei kiinnosta.

Vierailija
94/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen saanut vaikutelman, että naisetkaan eivät käyttäydy kuin ennen.

Vierailija
95/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

win - win kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten kiinnostaa :D:D, mutta en katso päinkään kaltaisiasi ulinamiehiä.  

Vierailija
96/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naiset on perinteisesti jo muinaisaikoina kopauttanu miehiä nuijalla päähän ja raahanneet luolaansa. Miehet ei edes itse tajua milloin ovat kiinnostuneita, miten heiltä voisi odottaa kosiskeluakaan.

Vierailija
97/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on visuaalisia ja poke riittää mainiosti useimmille. Niillä joilla on rahaa niin missikuosissa olevilta tsekeiltä saa satasella.

Mitä järkeä siis on mennä suomalaisia naisia lähestymään? Itsetunto menee tylytyspakeista ja 10 vuoden päästä saa ahdistelusyytteen.

Vierailija
98/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

win - win kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten kiinnostaa :D:D, mutta en katso päinkään kaltaisiasi ulinamiehiä.  

Jos on nyljetty vattu joka on tatskattu mustaksi niin hyhhyh

Vierailija
99/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me toon jälkeen lopetin naisten lähestymisen.  Aikuinen mies ei saa enää lähestyä teinityttöä, aikuista, ei naista eikä miestä.

Naisten seksuaalinen vapaus on maksimoitu ja miesten minimoitu. Kämpelö tai ei haluttu lähestyminen on nyt seksuaalista ahdistelua ja häirintää joihin jopa sivullisilla on oikeus puuttua ja miehelle sillä voi oll vakavia seurauksia, työpaikka tai opiskelupaikka esim lähtee, mitään todisteita mistään epäasiallisesta ei edes vaadita. Riittää naisen sana. Näistä on lukemattomia esimerkkejä nähty uutisissa. Ja gilletten mainoksissa. 

Vierailija
100/123 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sua täytyy kosiskella? ennä preussilaiseen polviasentoon ja vetää housuntaskusta norsunluinen pikku kirstu jossa kultainen vihkisormus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi