Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni TÄYSI kaksoisolento istui polttamassa röökiä R-kioskin edessä, vasta kun menin vihaisena puhuttelemaan tajusin että onkin joku ihan vieras tyttö

Vierailija
22.04.2022 |

Ja todennäköisesti vanhempi kuin omani joka on 14. Mutta hiukset, kasvonpiirteet, hymy.. kaikki oli ihan identtistä omani kanssa! Jopa kännykkä ja polkupyörä!
Nyt varmaan kertoo kaikille miten joku hullu mui ja tuli huutamaan...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON SIINÄ ÄITI! ei tunne omaa lasta !

Oisit käynyt Spekserivlillä!👓🕶️

Toivottavasti osasto pyytää anteeksi!

Mitä jos tämä tyttö, pelästy ja kerto äitilleen, että joku Tuntematon epävakaa nainen kävi jälle räyhää.

Vierailija
42/51 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään jokaisella on klooni jossain päin maailmaa. Minua vastaan se tuli eräänä kesäisenä päivänä. Kiinnitin jo kauempaa huomiota ikäiseeni naiseen, jolla oli pitkä punainen ja kiharainen tukka. Juuri kuten minullakin. Hän oli myös pukeutunut nilkkapituiseen kukkamekkoon ja olallaan hän kantoi pientä reppua. Kylmät väreet kulkivat pitkin ihoani, sillä tunsin katsovani itseäni. Kohdatessamme purskahdimme molemmat nauruun, mutta harmittavasti emme vaihtaneet sanaakaan:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran juhlissa, että aloin ihmettelemään, miksi tyttärelläni on eri vaatteet kuin kotoa lähtiessään. Siis tällä henkilöllä oli ihan samanlaiset vaatteet, mitä tyttärelläni on kaapissaan. Tyttäreni vaan oli sinä päivänä pukeutunut hiukan erilaisiin vaatteisiin. Sitten tämä henkilö kääntyi minuun päin. Jäin tuijottamaan häntä ihmeissäni. Kasvonpiirteissä oli paljon samaa kuin tyttärelläni, mutta jotain erilaista, ihan tuttua kuitenkin.

Selvisi, että tämä tyttö on tyttäreni serkku, jonka olin nähnyt edellisen kerran monta vuotta sitten, kun hän oli n. 10v. Nämä serkukset tutustuivat sitten toisiinsa, ja totesivat, että luonteet ja mielenkiinnon kohteet ovat hyvin erilaiset. Eli eivät ystävystyneet.

Vierailija
44/51 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ilkeä tunne kun näkee kuolleen läheisen kaksoisolennon. Surullinen tunne. Haluaisi että olisi se, mutta eipä ole.

Tiedän tunteen. Näin kerran laiva-terminaalissa ihan edesmenneen isäni näköisen miehen. Kyseinen mies oli vähän lyhyempi kuin isäni oli ollut mutta muuten kasvot ja olemus niin samanlaiset, että kyllä siinä ikävä iski hetkeksi päälle.

Vierailija
45/51 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kerran bussissa n 12v tytön joka oli täsmälleen saman näköinen kun mä sen ikäsenä. Hampaita myöten. Varmaan tuijotin kuin vähä-älynen

Vierailija
46/51 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutenkaan mennä huutamaan julkisella paikalla? Kärsivällisyys on hyve.

Vierailija
47/51 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi kerran juhlissa, että aloin ihmettelemään, miksi tyttärelläni on eri vaatteet kuin kotoa lähtiessään. Siis tällä henkilöllä oli ihan samanlaiset vaatteet, mitä tyttärelläni on kaapissaan. Tyttäreni vaan oli sinä päivänä pukeutunut hiukan erilaisiin vaatteisiin. Sitten tämä henkilö kääntyi minuun päin. Jäin tuijottamaan häntä ihmeissäni. Kasvonpiirteissä oli paljon samaa kuin tyttärelläni, mutta jotain erilaista, ihan tuttua kuitenkin.

Selvisi, että tämä tyttö on tyttäreni serkku, jonka olin nähnyt edellisen kerran monta vuotta sitten, kun hän oli n. 10v. Nämä serkukset tutustuivat sitten toisiinsa, ja totesivat, että luonteet ja mielenkiinnon kohteet ovat hyvin erilaiset. Eli eivät ystävystyneet.

Tähän vielä lisään, että tyttäreni, ja hänen serkkunsa pukeutumistyyli ei ole mitenkään valtavirtaa kummankaan ikäluokassa.

Vierailija
48/51 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi melkein sama. Ehdin jo panna luullen eukoksi.

Reps! Toisaalta aika traagista, että jopa näinkin naisvaltaisella palstalla hauskimmat one-linerit ovat poikkeuksetta miesten näppäimistöltä.

Vierailija
49/51 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan useammankin kerran mennyt jollekin vieraalle lapselle komentamaan kun on luullut omakseen. Tai meinannut mennä, kunnes on huomannut että hetkinen. Itsekin kerran katsoin ihmeissäni kun joku vieras täti talutti lastani. Ihan samanlaiset vaatteet. Lähempänä huomasin, että vieras lapsi.

Vierailija
50/51 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän vielä lisään, että tyttäreni, ja hänen serkkunsa pukeutumistyyli ei ole mitenkään valtavirtaa kummankaan ikäluokassa.

No, eihän toi nyt ihan tavatonta ole. Sisarusten lapset sentään.

Vierailija
51/51 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi melkein sama. Ehdin jo panna luullen eukoksi.

Hihihi, olitpa eri hassu mies, tirskistä.

KIKKELI!

Hassunhassua, tirskistä. Kikkeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan