Join litran Marlin silmille tarkoitettua vitamiinimehua ja nyt näen talitintit puussa yli 20m päästä.
Kommentit (32)
Auttaiskohan, jos lisäis sitä hyvinvointijuomaa pahoinvointijuoman joukkoon. Kohmelo veks.
Vierailija kirjoitti:
Apua, kylläpä naurattaa typerän paljon 😅
Sää varmaan asut sit ilotalossa?
Hyvän mielen ketju 😂😂😂😂 Harvoin naurattaa ääneen vauvapalstan jutut.
Minä join Marlin simaa oikein urakalla, mutta en millään saanut silmiäni näkemään tinttejä kahtena.
Vierailija kirjoitti:
Minä join Marlin simaa oikein urakalla, mutta en millään saanut silmiäni näkemään tinttejä kahtena.
Minä taas näen kahtena ilman simaa, kun minulla on piilokarsastusta, mutta kun vedän kunnon tumut näkyy tintitkin yhtenä. Pitäis saada kossua Kelan piikkiin niin ei tartteis niin paksuja laseja käyttää.
Kerroppa AP tulokset kun olet kumonnut sen toisenkin purkillisen sitä näkömehua.
Kuinkahan paljon sitä mehua pitäisi juoda päivässä, että saisi tarkennettua noihin kuun kraatereihin?
- kyselee epätietoinen
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon sitä mehua pitäisi juoda päivässä, että saisi tarkennettua noihin kuun kraatereihin?
- kyselee epätietoinen
Ei sitä jatkuvasti tartte lipittää. Viidellä purkilla varmaan näkee kuun kraaterit loppuvuoden.
Minä join sitä vastustuskykyyn tarkoitettua ja nyt olen ilmoittautunut panssarintorjuntaesteeksi Ukrainaan. Mikään ei enää läpäise minua!
Vierailija kirjoitti:
Auttaiskohan, jos lisäis sitä hyvinvointijuomaa pahoinvointijuoman joukkoon. Kohmelo veks.
Kohmelo veks mehun keksijälle nobelin palkinto. Ostaisin sitä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohmelo veks mehun keksijälle nobelin palkinto. Ostaisin sitä aina.
Ootko kokeillut noita vitamiinimehuja? Vedettiin kaverin kanssa joku aika sitten kännit berokka poretaplettijuoman kanssa, kun ei ollut muuta lantrinkia. 6 tablettia poreutettiin ja juotiin vodkan kanssa. Ei tullut krapulaa, mutta pissa oli melkoisen keltaista aamulla. Noissa taitaa olla paljon B-vitamiinia.
Apua, kylläpä naurattaa typerän paljon 😅