Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Join litran Marlin silmille tarkoitettua vitamiinimehua ja nyt näen talitintit puussa yli 20m päästä.

Vierailija
22.04.2022 |

Aiemmin olisin tarvinnut kiikarit.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kylläpä naurattaa typerän paljon 😅

Vierailija
22/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaiskohan, jos lisäis sitä hyvinvointijuomaa pahoinvointijuoman joukkoon. Kohmelo veks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, kylläpä naurattaa typerän paljon 😅

Sää varmaan asut sit ilotalossa?

Vierailija
24/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän mielen ketju 😂😂😂😂 Harvoin naurattaa ääneen vauvapalstan jutut.

Vierailija
25/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join Marlin simaa oikein urakalla, mutta en millään saanut silmiäni näkemään tinttejä kahtena.

Vierailija
26/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä join Marlin simaa oikein urakalla, mutta en millään saanut silmiäni näkemään tinttejä kahtena.

Minä taas näen kahtena ilman simaa, kun minulla on piilokarsastusta, mutta kun vedän kunnon tumut näkyy tintitkin yhtenä. Pitäis saada kossua Kelan piikkiin niin ei tartteis niin paksuja laseja käyttää.

Vierailija
27/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa AP tulokset kun olet kumonnut sen toisenkin purkillisen sitä näkömehua.

Vierailija
28/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon sitä mehua pitäisi juoda päivässä, että saisi tarkennettua noihin kuun kraatereihin? 

- kyselee epätietoinen

Vierailija
29/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon sitä mehua pitäisi juoda päivässä, että saisi tarkennettua noihin kuun kraatereihin? 

- kyselee epätietoinen

Ei sitä jatkuvasti tartte lipittää. Viidellä purkilla varmaan näkee kuun kraaterit loppuvuoden.

Vierailija
30/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join sitä vastustuskykyyn tarkoitettua ja nyt olen ilmoittautunut panssarintorjuntaesteeksi Ukrainaan. Mikään ei enää läpäise minua!

Vierailija
31/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaiskohan, jos lisäis sitä hyvinvointijuomaa pahoinvointijuoman joukkoon. Kohmelo veks.

Kohmelo veks mehun keksijälle nobelin palkinto. Ostaisin sitä aina.

Vierailija
32/32 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohmelo veks mehun keksijälle nobelin palkinto. Ostaisin sitä aina.

Ootko kokeillut noita vitamiinimehuja? Vedettiin kaverin kanssa joku aika sitten kännit berokka poretaplettijuoman kanssa, kun ei ollut muuta lantrinkia. 6 tablettia poreutettiin ja juotiin vodkan kanssa. Ei tullut krapulaa, mutta pissa oli melkoisen keltaista aamulla. Noissa taitaa olla paljon B-vitamiinia.