Amber Heardin vauva
Mitä tarkoittaa, että Amber käytti sijaissynnyttäjää. Sijaissynnyttäjä kasvattaa itsessään toisten ihmisten alkion/sikiön, ja luopuu tästä sovitusti. Eli lapsi oikeasti on Amberin!! Isä on salaisuus?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Kim Kardashian, Hilaria Baldwin, Camille Grammer ym. ovat käyttäneet sijaissynnyttäjää myös.
Vain ensimmäinen nimi on tuttu. Kimin oma kohtu ei olisi ehkä kestänyt uutta synnytystä, siksi joku synnytti hänen lapsensa. Siis pariskunnan pman lapsen.
Outo ajatus, että joku synnyttää lapsen, joka ei ole hänen omansa.
Amberkin todella yllätti, kun hänen sikiönsä kasvoi muualla kuin hänessä!
Minä en ikinä antaisi vieraan henkilön päättää, kenen kanssa lisäännyn. MISTÄÄN hinnasta. Lisääntyminen on minulle pyhä asia.
Sijaissynytys ok, jos ei lisäänny muiden päättämän henkilön kanssa. Itse en kyllä siihenkään pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim Kardashian, Hilaria Baldwin, Camille Grammer ym. ovat käyttäneet sijaissynnyttäjää myös.
Vain ensimmäinen nimi on tuttu. Kimin oma kohtu ei olisi ehkä kestänyt uutta synnytystä, siksi joku synnytti hänen lapsensa. Siis pariskunnan pman lapsen.
Hilaria on Alec Baldwinin vaimo ja Camille oli naimisissa Frasier tähti Kelsey Grammerin kanssa. Kaikkien kolmen parin lapset ovat kyllä biologisesti molempien vanhempiensa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä antaisi vieraan henkilön päättää, kenen kanssa lisäännyn. MISTÄÄN hinnasta. Lisääntyminen on minulle pyhä asia.
Sijaissynytys ok, jos ei lisäänny muiden päättämän henkilön kanssa. Itse en kyllä siihenkään pystyisi.
Tuskin tollanen nyt tulis kuuloonkaan että joku muu päättäisi kenen kanssa sikiät.
Vierailija kirjoitti:
Köyhyys ja epätoivo saa suostumaan kaikenlaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sijaissynnyttäjän määritelmä https://en.wikipedia.org/wiki/Surrogacy
Mistä tulee sana Surrogacy?
Minusta suomalainen termi sijaissynnyttäjä on harhaanjohtava. Osittain valheellinen.
Rajaisin termin niin, että sijaissynnyttäjä voi olla vain ja ainoastaan toisen naisen hedelmöityneen munasolun kasvupaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhyys ja epätoivo saa suostumaan kaikenlaiseen.
Itse asiassa mietit tuota kun pyöräilin... että JOS olisin varma siitä, etten itse koskaan synnyttäisi, ja JOS tietäisin parin joiden ihanuudesta ja kyvystä huolehtia lapsestani olisin vakuuttunut (ja tämän pitäisi olla kaikin puolin TODELLA vakuuttavaa), saattaisin lahjoittaa alkion - sillä ehdolla, että minut olisi siitetty suoraan isäksi halutulla. Jotta voisin olla varma siitä, kenen kanssa lisäännyn. Hedelmöimätöntä munasoluani en antaisi kenellekkään.
Silti olisi varmaan aina pieni syyllisyys ja huoli siitä, miten jälkeläiseni käy. Keneen alkio laitetaan, jne.
Jos pitäisin itseäni perinnöllisesti jotenkin huonona, ja joku jostain kumman syystä haluaisi heikosta aineksesta maksaa... ei sellaista tilannetta ole. Että sotkisin munasarjani hormoneilla, myydäkseni huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tollanen nyt tulis kuuloonkaan että joku muu päättäisi kenen kanssa sikiät.
Ei minun lisääntymistäni, mutta monen muun. Sijsissynnyttäjän määritelmä näköjään sisältää adoption, jossa adoptoija on joissakin puitteissa saanut päättä, ketkä keskenään lisääntyvät.
Eräänlaista ihmisen räätälöintiä siis. Olen nähnyt ohjelmia joissa näytetään, minkä näköisiä lapsia pari voi keskenään saada. Se on kyllä älytöntä, en usko että kone pystyy aitoa variaatiota mallintamaan.
huhut sanoo että Elon Muskin lapsi. Amber käytti sijaissynnyttäjää koska on huumekoukussa. NÄin juorutaan.
huhut sanoo että Elon Muskin lapsi. Amber käytti sijaissynnyttäjää koska on huumekoukussa. NÄin juorutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijaissynnyttäjä voi olla joko oman lapsensa synnyttäjä, tai toisen naisen lapsen synnyttäjä.
Yleensä lapsen ostaja saa päättää, kenen kanssa raskauden hoitava henkilö lisääntyy.
Eikö se silloin ole adoptio eikä sijaissynnyt jos nainen synnyttää omansa ja luopuu vauvasta?
Nimenomaan. Ainoastaan munasolu toiselta naiselta voi olla hänen sijaansa synnyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun luulemieni huhujen mukaan Musk tuhosi kaikki alkiot, jotka olivat hänestä ja Amberista "syntyneitä".
Mutta jos Amber on huumekoukussa, se puoltaisi biologisesti omaa lasta. (Kuka vaalea ihminen lahjoittaisi/myisi lapsensa henkilölle, jollaon huumeriippuvuus? Toinen riippuvainen..? Miksi ostettsisiin riippuvaisen lapsi, sikiölle ehkä koitunut harmia.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julmaa touhua, mutta mitäpä tuolta akalta voi muuta odottaa. Toivottavasti sen jo syntyessään hyväksikäyttäjä kersa tukehtuu tyynyyn.
Meghanhullun lisäksi meillä on nykyään Amberhullu.
Varmaan sama sekopää kyseessä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Onko Amber lapsen biologinen äiti?
Siitä ei ole tietääkseni kerrottu mitään. Edes huhuja en ole kuullut!
Sijaissynnyttäjän käyttö sisältää mahdollisuuden saada oma, kumppanin, tai muiden ihmisten lapsi. Termi kätkee biologisen vanhemmuuden.
Eikö Amberilla ollut jotain Muskin kanssa tuotettuja ihmisalkioita pakastettuna? Nämä ihmisalut Musk määräsi tuhottavaksi. Jos koko juttu pitää paikkansa.