Nostan halukkaille tarot-pakasta kortin!
Tässä jonkun aikaa ennustelen miltä mahdollinen tulevaisuus näyttää. :)
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle! Kiitos
Saatat jättää jonkin vanhan asian taaksesi, oli se sitten ihmissuhde tai työ ja lähdet etsimään jotain uutta.
"Saatat".....
Vierailija kirjoitti:
Voitko nostaa tilanteeseeni kortin, joka on mietityttänyt jo kauan?
Jos kysyt tarkemman kysymyksen :)
Mietin ulkomaille pakenemista. Espanjaan?
Toinen vaihtoehto on aukaissa uusi firma.
Vierailija kirjoitti:
Mulle!
Sait pakan parhaimman kortin! Tulevaisuutesi näyttää valoisalta ja onnistut jossain tavoitteessasi.
Okei. Lähetän sulle henkisiä vibratioita aivan täysillä joten jos et oo vain huijaripaskiainen niin kertoisitko miten selviän tästä- siis oikeasti helvetin vaikeasta tilanteesta- parhaiten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko nostaa tilanteeseeni kortin, joka on mietityttänyt jo kauan?
Jos kysyt tarkemman kysymyksen :)
Yhdessä vai erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle!
Sait pakan parhaimman kortin! Tulevaisuutesi näyttää valoisalta ja onnistut jossain tavoitteessasi.
Vau, kiitos! Olen tuo sama, jolle ennustettiin vuosi sitten ja se toteutui. Toivottavasti tämäkin!
Vierailija kirjoitti:
Okei. Lähetän sulle henkisiä vibratioita aivan täysillä joten jos et oo vain huijaripaskiainen niin kertoisitko miten selviän tästä- siis oikeasti helvetin vaikeasta tilanteesta- parhaiten?
huhuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle!
Vau, kiitos! Olen tuo sama, jolle ennustettiin vuosi sitten ja se toteutui. Toivottavasti tämäkin!
Eli sinulla on suojelu taivaasta!
Voisitko katsoa mulle rakkausasioita? Rakkauselämäni on ollut melko epäonnista.
N25
Vierailija kirjoitti:
Minulle! :)
Pidä silmäsi auki sillä jotain yritetään viedä nenäsi edestä! Sinua yritetään ehkä myös manipuloida tai huijata.
Näetkö avioliitostani jotain?
Entäs opinnoistani?