AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Sandemar kirjoitti:
Siis miten tää vipunen toimii, mie en ymmärrä! Karelia amk sh päiväopetukseen paikkoja 25, paikan vastaanottaneita 24, valittuja 33. Tyttäreni varasijalla 7. Onko tässä mitään mahkuja?
Yksi paikka on vastaanottamatta, niin tuskin on mahdollisuutta.
Sandemar kirjoitti:
Siis miten tää vipunen toimii, mie en ymmärrä! Karelia amk sh päiväopetukseen paikkoja 25, paikan vastaanottaneita 24, valittuja 33. Tyttäreni varasijalla 7. Onko tässä mitään mahkuja?
Xamk tekee lisähakuja ja siellä on sairaanhoitajan paikkoja avoinna. (Lisähaku on 1-4.8) ja alkaa kello 8 aamulla.
Osaisiko joku katsoa Vipusesta, minkä verran on paikkoja mitä ei ole vastaanotettu Centria liiketalous kokkolassa (monimuoto)? Varasijalla 7 olen. Onkohan toivoa enään? Ensikertalainen olen jos mitään merkitystä.
Itse en vain osaa.
Onko muilla opintopolku päivittynyt vielä tänään?
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku katsoa Vipusesta, minkä verran on paikkoja mitä ei ole vastaanotettu Centria liiketalous kokkolassa (monimuoto)? Varasijalla 7 olen. Onkohan toivoa enään? Ensikertalainen olen jos mitään merkitystä.
Itse en vain osaa.
Näyttää että 48 ois vastaanottanut paikan
https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H…
Miten tuolla on jo lukemia syksyn yhteishausta, eikös se vasta ole tulossa?
Vierailija kirjoitti:
https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H…
Miten tuolla on jo lukemia syksyn yhteishausta, eikös se vasta ole tulossa?
Se tarkoittaa syksyllä alkavaa koulutusta eli kevään yhteishakua.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla opintopolku päivittynyt vielä tänään?
Itselläni ei ole tapahtunut mitään. Onko muilla?
Kumpaakos mie sitten tuijottelen jos haluan tulosta kevään yhteishausta, tuota syksyäkö?
Vierailija kirjoitti:
Kumpaakos mie sitten tuijottelen jos haluan tulosta kevään yhteishausta, tuota syksyäkö?
Joo, se on oikea :)
Ah ihanaa, muuttui lukemat ihan erilaiseksi nyt :))
Jos otetaan 50 opiskelijaa ja on valittu 63 niin mitä tämä käytännössä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos otetaan 50 opiskelijaa ja on valittu 63 niin mitä tämä käytännössä tarkoittaa?
Joku sen tuolla ylempänä selitti, että kun osa on hylännyt paikan ja paikka menee varasijoilla seuraavalle tuo valittujen määrä nousee vaikka paikkoja ei tulisikaan lisää. Itse aluksi aattelin tämän tarkoittavan, että paikkoja olisi tullut lisää 🙈
Vierailija kirjoitti:
Itse en vain osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en vain osaa.
Mutta montako ei ole vastaanottanut paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en vain osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en vain osaa.
Mutta montako ei ole vastaanottanut paikkaa?
Mie luin tuota taulukkoo, että 23 paikkaa olisi ja 54 ottanut paikan vastaan. En kyllä ymmärrä lukemaani :/
Onko jollakin päivittynyt opintopolku tai vipunen tänään?
Tuleeko noita lisäpaikkoja vielä?
Vierailija kirjoitti:
Ne ei siis vissiin ole lisäpaikkoja vaan extrana näkyy mm. jos joku on paikan perunut ja se on annettu varasijalla olevalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei siis vissiin ole lisäpaikkoja vaan extrana näkyy mm. jos joku on paikan perunut ja se on annettu varasijalla olevalle.
Oispa ollu lisäpaikkoja kuten aluksi tulkitsin itsekin 🤔