AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Vierailija kirjoitti:
Peruuntuuko paikka heti kun kaikki paikat on vastaanotettu?
Oon varasijalla 33.
Mietin kauanko tässä vielä kannattaa odottaa
Paikan varasijalta vastaanottanut voi edelleen jonottaa ylempää kohdettaan eli 2.8. asti voi mennä, että koko haku on ohi.
Miten nämä menee? Vipusen mukaan aloituspaikkoja 30, valittuja 54 ja paikan vastaanottaneita 42. Olen varasijalla 1.
Sama tällä Vipunen mukaan valittu 69 ja vastaanottaneet 54 ja olen varasijalla 5 eli onko vielä mahdollista päästä koulun?
ammmmmm kirjoitti:
Miten nämä menee? Vipusen mukaan aloituspaikkoja 30, valittuja 54 ja paikan vastaanottaneita 42. Olen varasijalla 1.
Mikä koulu ja ala? Katsotko varmasti syksyn kohtaa eli syksyllä alkavaa koulutusta.
Entä tää Oamk sosionomi aloituspaikat 55, valitut 72 ja vastaanottaneet 54. Meinaako tää sitä että on vaa 1 paikka vapaana vai mahdollisesti enempi?
Vierailija kirjoitti:
Sama tällä Vipunen mukaan valittu 69 ja vastaanottaneet 54 ja olen varasijalla 5 eli onko vielä mahdollista päästä koulun?
Eli aloituspaikka on 55 ja valittu 69 vastaanottaneet 54
Katsoin väärästä kai, kun katsoin syksyn ja pitikin kevään. Hamk sosionomi monimuoto, eli 30 paikkoja, valitut 51, vastaanottaneet 48. Mutta kummassakin vastaanottaneet ja valitut yli aloituspaikkojen. Niin tätä en ymmärrä.
Eipäs, kun katselin nyt tuota Oamkia, niin katsoin kyllä alunperin oikeasta.
En mä tajua noita yhtään miten voi olla tollain.
Varasijalta 12 nyt sijalle 1. Melkein ajattelen jo päässeeni, mutta jokuhan siihen ekalle varasijallekin jää..
Itse noussut varasijalta 16, varasijalle 2 sosionomikoulutukseen...Toivotaan, että loppujen lopuksi pääsen sisälle, mutta kuten aikaisempikin kommentoi...Pakostahan ihmisiä jää ensimmäisille varasijoille :/
Vierailija kirjoitti:
Itse noussut varasijalta 16, varasijalle 2 sosionomikoulutukseen...Toivotaan, että loppujen lopuksi pääsen sisälle, mutta kuten aikaisempikin kommentoi...Pakostahan ihmisiä jää ensimmäisille varasijoille :/
Kunniakkaalta ensimmäiseltä varasialta välivuoden viettoon!
Harmittaa kyllä iha hirveesti, aivan liian kauas jäi 😓
2.8. asti on vielä mahkui, odotelkaa siihe saakka.
Onko muilla vipunen päivittynyt maanantain jälkeen?
Oon aivan hämmästynyt. Alunperin noiden tulosten tultua olin 25. varasijalla haluamaani koulutukseen. Tänään tuli ilmoitus sähköpostista opintopolulta. Arvatkaa kuka sai paikan ja paniikkikohtauksen.
Minne ne 25 henkilöä meni?! No heippa ja kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Oon aivan hämmästynyt. Alunperin noiden tulosten tultua olin 25. varasijalla haluamaani koulutukseen. Tänään tuli ilmoitus sähköpostista opintopolulta. Arvatkaa kuka sai paikan ja paniikkikohtauksen.
Mihin sait paikan? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OAMK tradenomin päivätoteutus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OAMK tradenomin päivätoteutus!
Ai kamala, oon yhä ihan sekaisin. Siis liiketalouden tradenomi :) No menen nyt vähän rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunniakkaalta ensimmäiseltä varasialta välivuoden viettoon!
Kannattaa vielä tsekata nyt heinäkuun lopun elokuun alun lisähaut ,josko osuis jotain kiinnostavaa sopivasta amkista.
Sama juttu.