AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan opintopolun pitäisi päivittyä? Itselläni ei ollu vieläkään tehny mitään.
Minulla oli päivittynyt.
Mulla ei kyllä oo mitään muutosta tapahtunu perjantaista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kyllä oo mitään muutosta tapahtunu perjantaista.
Minullakin sama näkymä, liekö päivittynyt.
Huonolta näyttää jos on päivittyny eikä muutoksia ja jos jämähti tuohon 🙈 vipunenkaan ei toimi että näkis tilannetta 🤔
Ei varmasti ole päivittynyt. Lisähauissa ei vieläkään näy koulutuksia, joiden hakuaika alkaa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan opintopolun pitäisi päivittyä? Itselläni ei ollu vieläkään tehny mitään.
Sama tällä minullakin ei mitään tapahtunut :(((
Ei kyllä ole päivittynyt. Nyt tsemppiä kaikille vielä ennen päivitystä!
Vipunen toimii, mutta sielläkään ei vielä muutosta perjantaihin ole.
Vierailija kirjoitti:
Oman hakukohteen kohdalla sellainen muutos että aiemmin oli 51/60, nyt sitten näyttää 51/63. Mistähän tällainen johtuu?
Minulla oli päivittynyt. Otin opiskelupaikan vastaan.
No sitten tässä on käynyt niin, että ne kolme peruutuspaikalta paikkansa saanutta eivät ole hyväksyneet tai hylänneet paikkaansa. Mun varasijat ei ole liikkunut ja ei myöskään opintopolussa ole ilmoitusta, että paikka peruuntunut. Vipusessa näyttää vielä kolme paikkaa olevan vapaana. Sen kolme pykälää tässä koko aikana mun varasija on liikkunut.
Mun hakukohteissa on vipusen mukaan vielä paikkoja auki, joten en usko että opintopolku on päivittynyt. Jotain liikettä luulisi tapahtuneen perjantain jälkeen.
Minullakin päivittyi vasta 10 minuuttia sitten. Sain opiskelupaikan :)
Edelleenkään ei näy Vipusessa eikä Opintopolussa kaikkia lisähaun paikkoja, esimerkiksi Karelia on ilmoittanut tänään alkavasta lisähausta, mutta ei löydy kummastakaan edellä mainitusta näitä. Hae tässä sitten..
Vierailija kirjoitti:
No sitten tässä on käynyt niin, että ne kolme peruutuspaikalta paikkansa saanutta eivät ole hyväksyneet tai hylänneet paikkaansa. Mun varasijat ei ole liikkunut ja ei myöskään opintopolussa ole ilmoitusta, että paikka peruuntunut. Vipusessa näyttää vielä kolme paikkaa olevan vapaana. Sen kolme pykälää tässä koko aikana mun varasija on liikkunut.
Varasijoilta paikkansa saaneilla on 7 pv siitä ilmoituspäivästä aikaa hyväksyä/hylätä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman hakukohteen kohdalla sellainen muutos että aiemmin oli 51/60, nyt sitten näyttää 51/63. Mistähän tällainen johtuu?
Mullahan sama eli sosionomi päiväopetusta näyttää olevan valitus 63 ja vastaanottaneet 51 eli tarkoitaako siis on vielä mahdollisuus pääsyä koulun. Olen varasijalla 8 alusta asti ja mitään muutosta ei tapahtunut:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullahan sama eli sosionomi päiväopetusta näyttää olevan valitus 63 ja vastaanottaneet 51 eli tarkoitaako siis on vielä mahdollisuus pääsyä koulun. Olen varasijalla 8 alusta asti ja mitään muutosta ei tapahtunut:(
On mahdollista vielä päästä. Mikä koulu kyseessä, jos saan udella?
MukkelisMakkelis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista vielä päästä. Mikä koulu kyseessä, jos saan udella?
Kyseessä on Diak AMK koulu
Joku vieras kirjoitti:
Edelleenkään ei näy Vipusessa eikä Opintopolussa kaikkia lisähaun paikkoja, esimerkiksi Karelia on ilmoittanut tänään alkavasta lisähausta, mutta ei löydy kummastakaan edellä mainitusta näitä. Hae tässä sitten..
On ne Kareliat Opintopolussa. Ne on laitettu erillishakuun eikä lisähakuun, mutta löytyy kuitenkin.