Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tehnyt virheinvestoinnin ja valmis sen myöntämään?

Vierailija
22.04.2022 |

Palstalla on usein keskusteluja, joiden kommenteista paistaa ihmisen haluttomuus usein myöntää, että jossain hankinnassa tai muussa asiassa on tullut tehtyä huono tai liian nopea päätös. Siksi oli virkistävää lukea Mikko Koukista ja puolisostaan https://www.is.fi/viihde/art-2000008759247.html ja heidän varoittavista kokemuksistaan.
Itse olen joutunut katumaan paria talohanketta. Ensimmäinen ostettiin käytännössä tinkimättä hinnasta, ekasta näytöstä, koska ihastuttiin niin kovin poikkeukselliseen tonttiin. Talosta tehtiin usean kymppitonnin tappiot. Toinen tuli hankittua lähiöstä ja todettua, että rivitalo olisi ajanut saman asian halvemmalla ja vähemmällä työllä. Harmitti.
Älyttömin hankinta on silti ollut asuntovaunu, emme olleet yhtään karavaanarihenkisiä ja reissaaminen vaunun kanssa on leirintämaksuineen ja saunoineen jopa kalliimpaa kuin majoituksen ostaminen. Viitsi edes miettiä paljonko olisi säästöjä ilman kaikenlaisia älyttömiä heräteostoksia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä, en tykännyt myin pois ja tappioo tuli, elämäähän tämä vaan on. Muutakin on, esim kasa vaatteita.

😂

Vierailija
2/3 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia virhehankintoja olen tehnyt, onnekseni ei kuitenkaan mitään noin isoa.

Vaatteita, ruokakokeiluja, kirjoja, esinehankintoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vielä pari vuotta sitten aina uusinta uutta puhelimen vaikka entisissäkään ei ollut mitään vikaa, kyllä voi sanoa että oli tyhmää laittaa tuhansia euroja johonkin luureihin että eivät vaan köyhänä pitäisi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi