Olen lähiaikoina irtisanoutumassa töistäni (en ole hoitoalalla)
Irtisanomisaikani on kaksi viikkoa. Hihittelen töissä hiljaa mielessäni kun esimies meuhkaa projektien aikataulun kanssa olevan hirveä kiire.
Voi tosiaan olla kiire, mutta se on kohta pelkästään esimiehen ongelma. Minä olen tarpeeksi tämän työnantajan eteen ahertanut. Enää ei irtoa yhtään mitään lisävenymistä meikäläisen suunnasta.
Kommentit (11)
Jotain uskon tästäkin työpaikasta saavani mukaani: jatkossa tiedän että jos joka hankkeella on jatkuvasti muka tulipalokiire, se johtuu yleensä esimiehen osaamattomuudesta. Sellaiseen työpaikkaan ei kannata jäädä tuhlaamaan aikaa.
Kyllä nyt pitää sinullekin säätää pakkotyölaki.
Vierailija kirjoitti:
Siirryn lähiaikoina toiseen työpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se käy. Eivät hoitajatkaan saa lähteä alalta pois toisiin töihin.
Kannattaa aina välillä irtisanoutua. Itse teen sen n 5 v välein. Ensin jännittää, mutta lopulta uusi paikka löytyy ja voi todeta olevansa itsensä rouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on edelleen sama ala.
Ai että, tuo helpotuksen tunne. Hyvä sinä!
T. Jokunen kuukausi sitten irtisanoutunut
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina välillä irtisanoutua. Itse teen sen n 5 v välein. Ensin jännittää, mutta lopulta uusi paikka löytyy ja voi todeta olevansa itsensä rouva.
Irtisanoudut ilman tietoa uudesta työpaikasta? Se on rohkeaa. Itse en uskaltaisi kuin äärimmäisen pakon edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska alavalinta. Mutta eikö yrittäjäksi ryhtyminen ole yhä vaihtoehto? Eihän yrityksen tarvitse olla menestyvä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska alavalinta. Mutta eikö yrittäjäksi ryhtyminen ole yhä vaihtoehto? Eihän yrityksen tarvitse olla menestyvä...
Eikö ole mahdollista perustaa alalle pöytälaatikkofirma, joka ei harjoita aktiivisesti toimintaa? Silloin olisi näennäisesti käytettävissä.
Aiemmin stressasin hirveästi miten ehdin hoitaa kaiken, kun pomo määrää töitä aivan liikaa. Ja aikataulut ovat poskettomia. Nyt irtisanoutumisen lähestyessä stressi on helpottanut huomattavasti.