Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lääkkeetön 63 vuotias

Vierailija
21.04.2022 |

En käy töissä, joten työterveyshoitoa ei ole. En ole sairastanut enkä käy lääkärissä varmuuden vuoksi.

Jos menisin lääkäriin, niin varmasti tulis nappi jos toinenkin. En taida mennä, nautin terveenä olosta ilman nappeja.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Vierailija
2/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä höpötät. Jos tarvitset lääkettä tai sitten et. Ei niitä turhaan syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Vähän väliä kolottaa jostain. On viiltoja esim nivusissa, joskus särkee julmetusti päätä jne. Aina ne oireet ovat tähän mennessä menneet ohi. Tätä on jatkunut vuosikausia. Lääkäriin en ole mennyt, eikä mulla ole mitään lääkkeitä. En ole koskaan syönyt yhtään antibioottikuuriakaan. N.72v.

Vierailija
4/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Täällä "kohtalotoveri", 64 v.

Olen terve kuin pukki. On kyllä todettu yhtä sun toista vikaa, mutta lääkitystä en ole tarvinnut. Vitamiineja ja ravintolisiä syön.

Olen kuin vanha toyota: käyttöarvoa on, muuta ei.

Vierailija
5/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni syö ihan turhaan.

Vierailija
6/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on motto: jos oireet eivät mene ohi kahdessa viikossa, mene lääkäriin. Vielä ei ole tarvinnut.

Vierailija
7/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on lääkkeetön 84-vuotias. Pistäkääpä paremmaksi!

Vierailija
8/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on samanlainen. Sanoo aina että kun juo niin paljon kahvia että se on pitänyt terveennä :D en tiedä onko totta...

Vierailija
9/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap! Täällä "kohtalotoveri", 64 v.

Olen terve kuin pukki. On kyllä todettu yhtä sun toista vikaa, mutta lääkitystä en ole tarvinnut. Vitamiineja ja ravintolisiä syön.

Olen kuin vanha toyota: käyttöarvoa on, muuta ei.

Mäkin syön vitamiineja, mutta en purkista, vaan ruuasta. "Ravintolisät" löytyy myös ravinnosta.

Vierailija
10/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon syödään kyllä turhaan. Äidillä oli 30 pilleriä per päivä ja käytyäni jututtamassa tohtoria päätyi hän siihen, että äidille jäi 9 pilleriä per päivä. Äiti virkistyi, sitä ennen oli väsynyt ja välinpitämätön. 

Vierailija
11/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käynyt yli vuosikymmeneen, vaikka verenpaineeseen ja korkeaan sykkeeseen sain lääkkeet jo 36-vuotiaana.

Lopulta oli pakko mennä hakemaan, olo oli niin hirveä, ja riskinsähän siinä on...

Tuttu joutui sellaiseen työttömien terveystarkastukseen, ja niinpä löytyi siltäkin "terveeltä" kuusikymppiseltä diabetes, verenpaineet koholla eikä lääkityksellä edes laskenut, vaan oli viikon päästä sairaalassa ja parin kk päästä jo parit pallolaajennukset tehty.

Sehän on tuokin ikä jo että välillä sitä porukkaa yllättäen kupsahtaa ympäriltä.

Vierailija
12/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Vähän väliä kolottaa jostain. On viiltoja esim nivusissa, joskus särkee julmetusti päätä jne. Aina ne oireet ovat tähän mennessä menneet ohi. Tätä on jatkunut vuosikausia. Lääkäriin en ole mennyt, eikä mulla ole mitään lääkkeitä. En ole koskaan syönyt yhtään antibioottikuuriakaan. N.72v.

Sama täällä, tosin yhden antibioottikuurin tyhmyyksissäni v. 1994 söin. Sitten ei enää koskaan. 

Ei mitään lääkitystä N72. Soromnoo.

Vierailija
13/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, ja olen kiitollinen terveydestä. Mutta ei se ole oma saavutus tai kehuskelun aihe, ei kukaan valitse sairauttaan.

Vierailija
14/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on lääkkeetön 84-vuotias. Pistäkääpä paremmaksi!

Mun isosetäni, siis ukkini veli on 95-vuotias eikä käytä mitään lääkkeitä. Lähivuosina ollut edelleen kova tanssimaan parketeilla ja hiihtämään.

Ehti olla hetken sodassakin, on voittanut kovasti mitaleja sotaveteraanien hiihdon MM-kisoissa. On lähes täysin raitis.

Nokittakaapa tästä :)

Vierailija
15/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään käynyt yli vuosikymmeneen, vaikka verenpaineeseen ja korkeaan sykkeeseen sain lääkkeet jo 36-vuotiaana.

Lopulta oli pakko mennä hakemaan, olo oli niin hirveä, ja riskinsähän siinä on...

Tuttu joutui sellaiseen työttömien terveystarkastukseen, ja niinpä löytyi siltäkin "terveeltä" kuusikymppiseltä diabetes, verenpaineet koholla eikä lääkityksellä edes laskenut, vaan oli viikon päästä sairaalassa ja parin kk päästä jo parit pallolaajennukset tehty.

Sehän on tuokin ikä jo että välillä sitä porukkaa yllättäen kupsahtaa ympäriltä.

Eräs terve mies hämmästeli, kun sai lääkärikäynnillä alkoholismi diagnoosin, vaikka mitenkään se ei ollut häntä vaivannut.

Vierailija
16/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, ja olen kiitollinen terveydestä. Mutta ei se ole oma saavutus tai kehuskelun aihe, ei kukaan valitse sairauttaan.

Ei tietenkään, mutta aika montaa ihmistä lääkitään aivan turhaan.

Vierailija
17/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että lääkkeillä hän olisi kunnossa?

Vierailija
18/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt paremmassa tasapainossa, ja voisi olla jo henki mennyt, jos ei vähän kuin huvikseen olisi mennyt sinne tarkastukseen.

Vierailija
19/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt paremmassa tasapainossa, ja voisi olla jo henki mennyt, jos ei vähän kuin huvikseen olisi mennyt sinne tarkastukseen.

Lääkkeitä itse aiheutettuihin sairauksiin. Lääkettä vain, elintavat samalla tavalla.

Vierailija
20/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau!! Hyvä te. Minua jo hämmästeltiin kun olen 46v enkä käytä mitään lääkkeitä. Hämmästyin kysymystä. Käyttävätkö muut ikäiseni sitten jo paljon, tiedä häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän