175cm miehen terve paino on 56.7kg - 76.6kg
Tiesitkö tämän? BMI laskurin mukaan on näin. 60 kiloinen mies on täysin normaali
Kommentit (80)
Ei voi olla normaali kun saman painoinen nainen on lihava. Olet sen 45kg mitä on käsketty.
Vierailija kirjoitti:
Katsoit naisten taulukkoa.
Mitä ihmeen naisten taulukkoa? Se on sama taulukko ihan kaikille.
Kuinka moni nainen edes pystyy miehen ulkomuodosta päättelemään painon. Silti jotain painosuosituksia viljelevät
Tätä kannattaisi toistaa useamminkin. Eihän kukaan tässä maassa enää tiedä paljonko normaali ihminen painaa.
175cm 70kg miestä pidentää nykyään hoikkana XD
Mitä enemmän ihminen painaa. Sitä enemmän hän kuluttaa ruokaa ja resursseja. Sitä enemmän hän tuhoaa maapalloa
En kyllä haluaisi mitään 60kg rimpulaa mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika kukka keppi saa olla.
Niin saa. Ja kukkakeppinä oleminen on ihan normaalia. Ymmärrätkö?
No aha mutta kerroppa sinä että lasipaita vai rautasukset?
Naiset ovat seonneet täysin. Veganismi vienyt viimeisetkin aivosolut
Vierailija kirjoitti:
Tätä kannattaisi toistaa useamminkin. Eihän kukaan tässä maassa enää tiedä paljonko normaali ihminen painaa.
Ei se nyt mikään läskikään ole.
Mies, joka on normaalin painoindeksin alarajalla (BMI18,5), ei ole normaali. Normaali on gaussinkäyrän keskimmäinen, joka tuon pituisella miehellä Suomessa on tällä hetkellä tuon sinun "normaalisi" ylärajalla.
Totta. Ehkä tuo 56 on liian vähän, mutta 60-70 kg on tuon pituiselle täysin sopiva paino.
Itse nyt painan 90 kg ja on kauhea kuvitelma, että 35 kg, jos tiputtaisin painoa niin olisin vielä normaalin painoinen. Kammottaa miten olen päästänyt itseni läskiintymään ja nyt täältä on tosi vaikea tulla alas edes tuohon 75 kg:n ylärajalle.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on edellisen kerran nähty 60 kiloinen mies 80-luvulla
On vielä aikain yksi; Tallahasseessahallat
Vierailija kirjoitti:
Ketju sisältää miesvhaa
tämä pitäisi laittaa varoitukseksi koko av palstalle
Vierailija kirjoitti:
En kyllä haluaisi mitään 60kg rimpulaa mieheksi.
No jos se ois tanakka 60- senttinen nallekarhu?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 172cm/72kg ja minua pidetään hoikkana.
Vatsaa on ja kakkostyypin diabates kolkuttelee ovella.
Aivan mielipuolista. Naisia tuntuu kiinnostavan vain se että he voivat verrata miestä itseensä ja tuntea itsensä pienemmiksi kuin he ovat.
Suomessa on edellisen kerran nähty 60 kiloinen mies 80-luvulla