Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

175cm miehen terve paino on 56.7kg - 76.6kg

Vierailija
21.04.2022 |

Tiesitkö tämän? BMI laskurin mukaan on näin. 60 kiloinen mies on täysin normaali

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä mitat 181 ja 70kg.

Aika hoikka oon kun peilistä kattoo mutta naisia oon kyllä saanut.

Vierailija
62/80 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 175cm miehellä 60kg on aivan liian vähän. Rasvat putoaa olemattomiin eikä siihen kroppaan mahdu lihastakaan. Joku 68kg on todella hoikan näköinen miehellä. 70kg alkaa olla tasapainossa. Täytyy myöntää, että BMI rajat kieltämättä ihmetyttää vaikka olen ollut normaalipainoinen aina.

Mä tapailen miestä, joka on 175 cm pitkä ja painaa 66-67 kg. Ei ole edes mikään rimpula: on palomies, eli täytyy olla kunnossa.

Miten 67kg palomies meinaa kantaa 150kg av-mamman ulos liekehtivästä talosta?

Let it roll?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alle 80kg mies saa seksiä tässä talossa ainakaan

Vierailija
64/80 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 175cm miehellä 60kg on aivan liian vähän. Rasvat putoaa olemattomiin eikä siihen kroppaan mahdu lihastakaan. Joku 68kg on todella hoikan näköinen miehellä. 70kg alkaa olla tasapainossa. Täytyy myöntää, että BMI rajat kieltämättä ihmetyttää vaikka olen ollut normaalipainoinen aina.

Mä tapailen miestä, joka on 175 cm pitkä ja painaa 66-67 kg. Ei ole edes mikään rimpula: on palomies, eli täytyy olla kunnossa.

Miten 67kg palomies meinaa kantaa 150kg av-mamman ulos liekehtivästä talosta?

Jos selvittää aina jokavuotiset kuntotestit, niin eiköhän ole ammatin vaativat fyysiset ominaisuudet täyttävä? Ja kato tiimin esimiehenä voi laittaa ne 100-kiloiset äijät kantohommiin :-D

Vierailija
65/80 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasmassasta riippuu ihan älyttömästi. 80-85kg 175cm mies voi olla täysin normaalissa painossa jos löytyy lihaksia. Ei noita taulukoita voi tuijottaa sokeasti.

Vierailija
66/80 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä haluaisi mitään 60kg rimpulaa mieheksi.

...koska omat läskisi korostuisivat normaalin ihmisen vieressä

Olen kyllä ihan normaalipainoinen🤭 kyllä miehen kuuluu näyttää mieheltä, eikä miltään laiheliini teinipojalta. Eihän semmosella ole edes lihaksia juurikaan, joka painaa 60kg.

Vierailija
67/80 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasmassasta riippuu ihan älyttömästi. 80-85kg 175cm mies voi olla täysin normaalissa painossa jos löytyy lihaksia. Ei noita taulukoita voi tuijottaa sokeasti.

Oma mieheni on 176cm ja painaa n.85kg. Ei kyllä näytä ylipainoiselta. Toki jos kaikki ylimääräinen olisi kerääntynyt keskivartalolle läskinä, niin silloin kyllä näyttäisi.

Vierailija
68/80 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muistutus vaikka osa tästä vetääkin herneen nenään. Itse olen 55-57 kg 170 cm nainen. Koen olevani ihan normaalipainoinen, rasvaa ja selluliittiakin mahtuu kyllä näihin kiloihin :) Kukkakeppikommenteja ja kettuilua painosta kuulee toisinaan, en jaksa enää välittää.

Tärkeintä on kuitenkin terveys. Tuli pahoja terveysongelmia viime syksynä, edelleen olen toipilas. En halua edes miettiä miten kroppa olisi kestänyt tän rääkin jos olisi ollut runsaasti ylipainoa.

Vierailija
69/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä muistutus vaikka osa tästä vetääkin herneen nenään. Itse olen 55-57 kg 170 cm nainen. Koen olevani ihan normaalipainoinen, rasvaa ja selluliittiakin mahtuu kyllä näihin kiloihin :) Kukkakeppikommenteja ja kettuilua painosta kuulee toisinaan, en jaksa enää välittää.

Tärkeintä on kuitenkin terveys. Tuli pahoja terveysongelmia viime syksynä, edelleen olen toipilas. En halua edes miettiä miten kroppa olisi kestänyt tän rääkin jos olisi ollut runsaasti ylipainoa.

Palstalaisten mukaan kannattaa olla ylipainoa koska silloin selviää terveysongelmista paremmin.

Vierailija
70/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo mikään mies se alle 185 cm. Painokin pitää olla 85 - 95. Mitään rimpuloita en katso.

Vierailija
71/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on 176cm ja painaa n.85kg. Ei kyllä näytä ylipainoiselta. Toki jos kaikki ylimääräinen olisi kerääntynyt keskivartalolle läskinä, niin silloin kyllä näyttäisi.

Useimpien 30+ naisten silmissä ideaalivartalo miehellä on lievästi ylipainoinen, "nallekarhu".

Tuo on vain osa sitä kuinka ylipainoon on totuttu, ja naiset erityisesti koska miehen halutaan olevan naista isompi. Miehet ovat vähemmän halukkaita allekirjoittamaan Uutta Normaalia mitä tulee naisvartaloihin.

Vierailija
72/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu painaa yli 100 kiloa, naisen alle 50 kiloa.

Vierailija
73/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran itseni kokoisen miehen kanssa (170cm/60kg). Oli aivan liian kukkakeppi mun makuuni ja asia häiritsi mua koko suhteen ajan vaikka kovasti yritin moittia itseäni pinnalliseksi.

Liian pieni mies minulle :D

Vierailija
74/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se oo mikään mies se alle 185 cm. Painokin pitää olla 85 - 95. Mitään rimpuloita en katso.

Oma pituus ja paino?

Vierailija
75/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimpien 30+ naisten silmissä ideaalivartalo miehellä on lievästi ylipainoinen, "nallekarhu".

Tuo on vain osa sitä kuinka ylipainoon on totuttu, ja naiset erityisesti koska miehen halutaan olevan naista isompi. Miehet ovat vähemmän halukkaita allekirjoittamaan Uutta Normaalia mitä tulee naisvartaloihin.

Ei lievällä ylipainolla vielä nallekarhulta näytetä. Itse olen lievästi ylipainoinen, ja minua sanotaan laihaksi.

Vierailija
76/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 178 cm ja 63 kg. Pitkän matkan vinttikoira. Läskiä ei ole, vaan lihasta sopusuhtaisesti. Ihan loistava näin, mutta ei paino ole minulle mikään kriteeri. Rakastaisin häntä vaikka painoa olisi 30 kg enemmän ja rakastin silloinkin kun sitä oli 15 kg enemmän. Mutta itse asiassa uskon, että terveyden puolesta tuo on hänelle aika optimaalinen paino ja kunto. Verenpaineen kanssa meinasi olla ongelmia, mutta nyt sekin on loistava. Sukurasitetta myös 2-tyypin diabeetekseen ja varmaankin näillä painoilla ja liikuntamäärillä senkin riski on nyt niin alhainen kuin mahdollista.

Vierailija
77/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kukka keppi saa olla.

Tai sitten hyväkuntoinen ja ilman kaljamahaa 🙂

Vierailija
78/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en katso naisia +50kg

Vierailija
79/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lievällä ylipainolla vielä nallekarhulta näytetä. Itse olen lievästi ylipainoinen, ja minua sanotaan laihaksi.

Jos olisit reippaasti ylipainoinen niin kukaan ei sanoisi mitään. Koska lihavuus on normalisoitu ja laihat ovat vapaata riistaa body shamingille

Vierailija
80/80 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä jo se BMI sinne mätivään hiivatiinuusi. Se on edelleen tilastollinen suurre eikä mikään yksilötason mitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän