Mieheni pakottaa tekemään kaikki kotityöt
Sanoo, että koska hän maksaa kaiken, ei kotitöiden teko kuulu hänelle.
Ei suostu palkkaamaan kodinhoitajaakaan, koska kotityöt on kuulemma vaimon hommia.
En jaksa enää kauaa tätä, mikä neuvoksi?
Kommentit (61)
Kai tämänkin joku uskoi. Miksi, sitä en tule koskaan ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö itse töissä? Jos käyt, voit sanoa miehelle, että laitetaan laskut puoliksi.
En käy töissä, olen kotiäiti.
Tää on joko provo tai epäkelpo kumppani joka haluaa rahat ja piian, kullankaivaja.
Ei tuollaista olekaan. Jos tarinassa olisi hitunenkaan totta, nainen olisi enemmän huolissaan eläkekertymästään, työpaikan saamisesta, mahdollisesta opiskelusta ja yleensäkin siitä, että elämä ei ole täysin riippuvaista toisen hyväntahtoisuudesta. Kotityöt ovat kirpun pieru erämaassa verrattuna noihin.
Jos vaimo on kotona, miksi lapset menisivät hoitoon? Ei kukaan puhu enää "tarhasta"..
Huono diili naiselle. Mies saa perheen ja lapset ilman sen suurempaa osallistumista. Käy vain töissä ja kartuttaa samalla omaisuuttaan ja eläkettä. Entäs sitten, kun eroatte? Jäät tyhjän päälle.
Kannattaa hankkia työpaikka. Jos mies ei suostu niin eroatte. Lapset vuoroviikoin kummallekin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Koulutus?
Kolmikymppinen, luin joskus aikoinaan siivoojaksi, mutta en ole niitä töitä tehnyt vuosiin kun olen ollut kotiäitinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö itse töissä? Jos käyt, voit sanoa miehelle, että laitetaan laskut puoliksi.
Mutta sullahan on lapset tarhassa.
Mammat,lankaan menitte.
Aprillia 🤣
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmikymppinen, luin joskus aikoinaan siivoojaksi, mutta en ole niitä töitä tehnyt vuosiin kun olen ollut kotiäitinä.
Ala tekemään jotain siivousvideoita nettiin kotona, tienaat.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista olekaan. Jos tarinassa olisi hitunenkaan totta, nainen olisi enemmän huolissaan eläkekertymästään, työpaikan saamisesta, mahdollisesta opiskelusta ja yleensäkin siitä, että elämä ei ole täysin riippuvaista toisen hyväntahtoisuudesta. Kotityöt ovat kirpun pieru erämaassa verrattuna noihin.
Jos vaimo on kotona, miksi lapset menisivät hoitoon? Ei kukaan puhu enää "tarhasta"..
En ole semmoisista koskaan huolehtinut, koska miehen vaimonahan olen perimysjärjestyksessä ensimmäisenä, siinä on eläkettä kerrakseen koska miehellä on niin hyvät tulot ja paljon kertynyttä varallisuutta.
Rahalla ostanut sinut itsellensä? Kotityöt on kyllä akkojen hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sullahan on lapset tarhassa.
Niin, tarvitsenhan minäkin kuitenkin edes hieman taukoa lapsista, kotitöiden teosta ei tulisi mitään jos siinä samalla pitäisi lapsiakin hoitaa.
Tee ne kotityöt vielä alasti niin saat illalla patukkaa 🤤
Vierailija kirjoitti:
Huono diili naiselle. Mies saa perheen ja lapset ilman sen suurempaa osallistumista. Käy vain töissä ja kartuttaa samalla omaisuuttaan ja eläkettä. Entäs sitten, kun eroatte? Jäät tyhjän päälle.
Kannattaa hankkia työpaikka. Jos mies ei suostu niin eroatte. Lapset vuoroviikoin kummallekin.
Saanhan minä ja lapset korkean elintason.
Kun me eroamme, mitenniin kun?
Miksi minun pitäisi saada miehen omaisuus erossa?
Mä oon lasten kanssa kotona, mies töissä ja maksaa suurimman osan kuluista joten pidän ihan itsestäänselvyytenä että hoidan suurimmaksi osaksi kotityöt. Sitten kun meen töihin niin ne jakautuu taas tasaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ero, löydät varmasti paremman miehen jolle et ole pelkkä kodin piika.
Mutta sitten minun ja lasten elintaso laskisi voimakkaasti, ja joutuisin menemään töihin, ja yksin olisi sitten ne kotityöt taas tehtävä.
Eli olet mukana tuossa touhussa rahan takia. Vastenmielistä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala tekemään jotain siivousvideoita nettiin kotona, tienaat.
Ehdotin tuota joskus, mutta mies sanoi ettei halua kotiaan koko maailmalle näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lasten kanssa kotona, mies töissä ja maksaa suurimman osan kuluista joten pidän ihan itsestäänselvyytenä että hoidan suurimmaksi osaksi kotityöt. Sitten kun meen töihin niin ne jakautuu taas tasaisemmin.
Eikö sinunkaan miehesi tee mitään kotitöitä, eikö se ole mielestäsi uuvuttavaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko minkälainen avioehto?
nainen heruttaa ja tekee kotityöt yksin, jäkätys ja mäkätys periytyy tyttölapsille