Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintola-alalla on paljon tarjoilijan töitä hoitajille ja ruoan tarjoiluhan kuuluukin heidän työnkuvaansa

Vierailija
21.04.2022 |

Ihana ravintola-ala odottaa 😆

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi minulle, sitäkin kyllä olen kokeillut, en tykännyt. Löytyy kuitenkin tutkinto ja työkokemusta kahdelta muulta alalta. Palkka on pienempi mutta työ niin helppoa että ei haittaa.

Tosin sain myös työtarjouksen ulkomailta hoitoalalta, harkitsen sitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi minulle, sitäkin kyllä olen kokeillut, en tykännyt. Löytyy kuitenkin tutkinto ja työkokemusta kahdelta muulta alalta. Palkka on pienempi mutta työ niin helppoa että ei haittaa.

Terve menoa Lontooseen hoitajaksi. Palkka menee asumiseen ja työmatka 1,5 h.

Vierailija
4/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sihteerin hommat sopii. On niin paljon myös paperi ja tietokone hommia.

Vierailija
5/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa lisää. Mitkä ne ihanan helpot alat ovat? Siivous ja Wolt-kuski?

Vierailija
6/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sihteerien hommia ei ole ollut 90-luvun jälkeen. Alalla on suurtyöttömyys.

Vierailija
7/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve menoa Lontooseen hoitajaksi. Palkka menee asumiseen ja työmatka 1,5 h.

Tai Norjaan. Norjalaiset ovat äärimmäisen tyytymättömiä vierasmaalaisiin hoitajiin varsinkin EU:sta, koska näiden kielitaito ja osaaminen ovat puutteellisia, ja pyrkivät estämään näiden palkkaamisen. Sama Ruotsissa. Peruskoulun pakkoruotsi ei todellakaan kelpaa noissa maissa.

Vierailija
8/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan menisi ojasta allikkoon? :D

Vierailija
9/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sihteerien hommia ei ole ollut 90-luvun jälkeen. Alalla on suurtyöttömyys.

Ai jaa. Sano se myös sairaalasihteereille.

Vierailija
10/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä merkonomeja on hirveä määrä. Lisäksi sihteerin tulee olla kirjoitustaitoinen. 

Vierailija
11/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja usein lämmittää ruuan, tarjoilee sen, tiskaa tiskit, siivoaa paikat, pesee asukkaiden vaatteet yms. hoitokodeissa. Joskus 20 vuotta sitten oli erikseen henkilökuntaa, joka teki nuo ei-hoito-jutut, mutta ne on potkittu pois jo kauan sitten, ja hoitajat hoitavat nuo kaikki omien töidensä ohella (tai sijaan, jos vain toisen ehtii tehdä).

Tuohan on just ongelma. Töitä on niin paljon, että omat hommat joutuu jättämään osittain tekemättä ja sitä ei normaalin ihmisen moraali kestä, että joutuu päättämään päivittäin kenet jättää hoitamatta, ja kuinka huonosti hoidon voi tehdä ajan säästämiseksi, ilman, että ihmisiä kuolee.

Ei alalla palkkaus ole se pahin ongelma, vaan resurssien vähyys. Töitä ei ehdi tehdä kunnolla.

Vierailija
12/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan menisi ojasta allikkoon? :D

Raflapuoli on äärettömästi kevyempää henkisesti. Ei tarvi jättää ihan oikeita ihmisiä hoitamatta kiireen takia. Se on myös paljon kevyempää fyysisesti, kun ei tarvi nostella painavia ihmisiä.

Vierailija
13/13 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja usein lämmittää ruuan, tarjoilee sen, tiskaa tiskit, siivoaa paikat, pesee asukkaiden vaatteet yms. hoitokodeissa. Joskus 20 vuotta sitten oli erikseen henkilökuntaa, joka teki nuo ei-hoito-jutut, mutta ne on potkittu pois jo kauan sitten, ja hoitajat hoitavat nuo kaikki omien töidensä ohella (tai sijaan, jos vain toisen ehtii tehdä).

Tuohan on just ongelma. Töitä on niin paljon, että omat hommat joutuu jättämään osittain tekemättä ja sitä ei normaalin ihmisen moraali kestä, että joutuu päättämään päivittäin kenet jättää hoitamatta, ja kuinka huonosti hoidon voi tehdä ajan säästämiseksi, ilman, että ihmisiä kuolee.

Ei alalla palkkaus ole se pahin ongelma, vaan resurssien vähyys. Töitä ei ehdi tehdä kunnolla.

Työnkuva kuntoon! Siivoja hoitamaan siivoustyöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi