Sain tänään pysyvän työkyvyttömyys eläkepäätöksen
En joudu työkkärin orjaksi. Bruttona 1700 ja saan tehdä työtä 1300 sen päälle. Olen nainen, 45 vuotta.
Kommentit (54)
Ei muuta kuin tervetuloa vapaarouvattarien elämään. On mukavaa kun on joustoa elämässä ja pysyvä toimeentulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kerro nyt millä diagnoosilla olet työkyvyttömyyseläkkeellä.
En varmasti kerro. Yksityisasia! -ap
Miksi sen sitten täällä haluat sanoa ?!
Ketä se sitten hyödyttää ?
Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä.
Jos meinaat että kaikki vauvisjutut pitää olla napakoita, tarkoituksenmukaisia ja vielä yleishyödyllisiäki, nii on sulla sarkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä.Jos meinaat että kaikki vauvisjutut pitää olla napakoita, tarkoituksenmukaisia ja vielä yleishyödyllisiäki, nii on sulla sarkaa.
Ai sä olet niitä. No ei sitten mitään.
Esitätkö kerran vuodessa hullua, jotta pääsit eläkkeelle ja teit maximi työmäärän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun et saanut. 855€ on maksimi mitä saa tienata.
Saa tienata enemmän. Riippuu eläkkeen määrästä. Minä saan tienata 1800€/kk. Minun eläke brutto noin 2800€. M47
Linkkiä kiitos.
Tuossa tuo 855€ linkki. Laita siitä isommasta.https://www.kela.fi/tyokyvyttomyyselake-ja-kuntoutustuki-tyonteko-elakk…
Tuo koskee vain Kelan maksamaa työkyvyttömyyseläkettä. Työeläkeyhtiöillä on eri tavalla. Ansaintaraja on henkilökohtainen ja eläkeyhtiö ilmoittaa uuden rajan aina vuosittain.
eri
Ihan epäreilua, että pienellä eläkkeellä saa tienata paljon vähemmän. Tällä tavalla pidetään köyhät köyhinä ja varmistetaan, ettei hyvin toimeentulevien elintaso muutu edes eläkkeellä jos tekee täysimääräisesti töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan epäreilua, että pienellä eläkkeellä saa tienata paljon vähemmän. Tällä tavalla pidetään köyhät köyhinä ja varmistetaan, ettei hyvin toimeentulevien elintaso muutu edes eläkkeellä jos tekee täysimääräisesti töitä.
Jos pystyy tekemään. Työnantajat eivät myöskään tykkää palkata työkyvyttömyyseläkeläisiä.
täytyy aloitella tuolla seksipalstalla juttua että ketä eläkkelle päässyttä kiinostaa vaakamambo kun päivin on aikaa nyt kerrnkin siihen hommaan,
jos kotona tuuttaa varattua ja itse haluasi vähän klitoriksen ympärille touhua niin varmasti maistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun et saanut. 855€ on maksimi mitä saa tienata.
Saa tienata enemmän. Riippuu eläkkeen määrästä. Minä saan tienata 1800€/kk. Minun eläke brutto noin 2800€. M47
Linkkiä kiitos.
Tuossa tuo 855€ linkki. Laita siitä isommasta.https://www.kela.fi/tyokyvyttomyyselake-ja-kuntoutustuki-tyonteko-elakk…
Ihan turhia nuo Kelan linkit. Minulla Kela ei maksa senttiäkään. Saan eläkkeeni työvakuutusyhtiöltä ja ansaintarajat ihan toiset. Tietysti on Kelan elätit, jotka tuskin koskaan oikeissa töissä olleet. Turha teille selvittää mitään! -ap
Ap takaisin ylikselle.
Siellä nämä "pääsin eläkkeelle, lässynlässyn" ovat yhtä yleisiä kuin täällä 200 g makaronilaatikkoa. Tiedoksi muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta meeppä töihin, niin peruvat eläkkeen. Ethän sä sit oo työkyvytön.
6 vuotta olin kuntoutustuella ja tienasin ansiorajojen sisällä. Nyt sitten toistaiseksi eläke. -ap
Miksi pitävät sinua työkyvyttömänä jos olet pystynyt täyden tienaamisrajan verran tekemään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta olin kuntoutustuella ja tienasin ansiorajojen sisällä. Nyt sitten toistaiseksi eläke. -ap
Miksi pitävät sinua työkyvyttömänä jos olet pystynyt täyden tienaamisrajan verran tekemään töitä.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Kannattaa varmaan kysyä vakuutusyhtiön lääkäriltä.
Jos nyt joutuisit eläkkeelle niin olisit joko psyykkisesti tai fyysisesti sairas. Eli sitäkö haluat? Ei sitä ilman syytä pääse pois sieltä työkuvioista.