Jumbon Zara suljettu
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Zaran vaatteet ovat suurimmalta osalta täysin huonoja ja rumia rättejä.
Näin on. Ei tule yhtään ikävä. Mulla ei taida olla ainuttakaan oikein onnistunutta ostosta sieltä. Hm:stä ja mangostakin on enemmän ja monki oli ihan ok myös.
Onkohan vielä Tampereella Ratinassa?
Siihen tulee ihana kansainvälinen kulttuuribasaari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompussa on kahdessa kerroksessa ihan ihmeellinen Zaran liike, jossa ei ole mitään myytävää.
Olen käynyt! En löytänyt sieltä mitään!
Sama juttu. Pyörähdin liikkeessä ja kävelin reunoilla olevien vaatteiden ohi katsomatta yhtään tarkemmin mitään, koska kaikki näyttivät lumpuilta. Ei siellä ollut oikeastaan kuin muutama myyjä ja pari pikkutyttöä minun lisäkseni.
Hyvä, ettei noita rättejä enää kaupata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kaikki edulliset vaateputiikit häipyy.
Aleksanterinkadulta lähti h&m ja Monki. Kohta ei ole enää kauppoja mihin mennä?
Mitä pahaa siinä on, jos ympäristöä tuhoava, ihmisoikeuksia polkeva toimiala uudistuu ja pikamuodin osuus pienenee. Pikamuotiteollisuus on yksi eniten ympäristöämme tuhoavista toimialoista.
Niin eli sä oot sitä mieltä että vaan rikkaat saa ostaa uusia vaatteita. Ällöttävää elitismiä.
Onko sinulla joka kuukausi pistää 10 euroa henkkamaukan paitaan? Vai maksaa kerralla 50 euroa ja se kestää enemmän, kuin vuoden.
Ei ihmiset enää halua ostaa tuota krääsää. Niistä näkee jo päältä että ovat WT-kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kaikki edulliset vaateputiikit häipyy.
Aleksanterinkadulta lähti h&m ja Monki. Kohta ei ole enää kauppoja mihin mennä?
Mitä pahaa siinä on, jos ympäristöä tuhoava, ihmisoikeuksia polkeva toimiala uudistuu ja pikamuodin osuus pienenee. Pikamuotiteollisuus on yksi eniten ympäristöämme tuhoavista toimialoista.
Niin eli sä oot sitä mieltä että vaan rikkaat saa ostaa uusia vaatteita. Ällöttävää elitismiä.
Onko sinulla joka kuukausi pistää 10 euroa henkkamaukan paitaan? Vai maksaa kerralla 50 euroa ja se kestää enemmän, kuin vuoden.
Mulla on hm:n paitoja, jotka on kestäneet monta vuotta ja viidenkympin paitoja, jotka eivät ole kestäneet. Esim.esprit on merkki, jonka vaatteet ei välttämättä kestä pitkään vaikka hintaa olisi enemmänkin.
Nykyään noissa kauppakeskuksissa on miltei pelkästään naisten rättikauppoja! Nekin autioita, vain myyjätyttö, ei yhtään asiakasta!🥱
Ei löydy ainakaan miesten tarvitsemia tavaroita! 😖
Joutavat kaatua ja hävitä 🤭!
Loppui varmaan koronan takia. Kukaan ei tarvinnut enää toimistovaatteita.