Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumbon Zara suljettu

Vierailija
21.04.2022 |

Mitäköhän tulee tilalle ?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normal

Vierailija
2/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kaikki edulliset vaateputiikit häipyy.

Aleksanterinkadulta lähti h&m ja Monki. Kohta ei ole enää kauppoja mihin mennä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara on siirtynyt myymään nettiin. Melkein mitään vaatteita ei enää ole oikeassa putiikissa saatavilla vaan pitää tilata nettikaupasta. Harmittavaa kun kuvatkin on aika taiteellisia virityksiä, eikä saa selvää millainen vaate oikeasti on ja pakko tilata monta kappaletta kun ei koko/malli/istuvuus kuvista selviä.

Vierailija
4/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inflaatio hoitelee loputkin suomalaisten ostovoimasta virkarälssin ja sähköyhtiöiden kuppaamisen jälkeen. Loppuu koko suomi. Tilalle tulee pääministerin ihailema kommunismi jossa paremminvoivat nauttii ja kansa lusii.

No ei me sentään venäjäksi yhtäkkiä muututa.

Vierailija
5/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, jos ympäristöä tuhoava, ihmisoikeuksia polkeva toimiala uudistuu ja pikamuodin osuus pienenee. Pikamuotiteollisuus on yksi eniten ympäristöämme tuhoavista toimialoista.

Vierailija
6/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Zaralla vielä se Aleksanterinkadun liike Helsingissä?

Jännä että lähtivät Jumbosta koska ainakin kun olen itse käynyt niin Jumbossa on aina ollut tosi paljon porukkaa, mutta toisaalta Zaran kohderyhmä voi olla eri. Ei parisataa vantaalaista lattemammaa pidä putiikkia pystyssä.

Vierailija
7/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, jos ympäristöä tuhoava, ihmisoikeuksia polkeva toimiala uudistuu ja pikamuodin osuus pienenee. Pikamuotiteollisuus on yksi eniten ympäristöämme tuhoavista toimialoista.

Niin eli sä oot sitä mieltä että vaan rikkaat saa ostaa uusia vaatteita. Ällöttävää elitismiä.

Vierailija
8/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan tapahtui? Itse olisin tänään mennyt ja olikin suljettu, ovessa luki että netissä ja itiksessä palvelevat eli onko keskustankin liike suljettu?

Vierailija
9/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että lähtivät Jumbosta koska ainakin kun olen itse käynyt niin Jumbossa on aina ollut tosi paljon porukkaa, mutta toisaalta Zaran kohderyhmä voi olla eri. Ei parisataa vantaalaista lattemammaa pidä putiikkia pystyssä.

On se vielä Stockaa vastapäätä.

Vierailija
10/31 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inflaatio hoitelee loputkin suomalaisten ostovoimasta virkarälssin ja sähköyhtiöiden kuppaamisen jälkeen. Loppuu koko suomi. Tilalle tulee pääministerin ihailema kommunismi jossa paremminvoivat nauttii ja kansa lusii.

No ei me sentään venäjäksi yhtäkkiä muututa.

Ei, et ymmärätnyt. Ei olla menossa kohti Venäjää vaan kohti Pohjois-Koreaa.

Vierailija
11/31 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin Jumbossa ja tajusin että Zara on lähtenyt. Se oli itselle just se lempikauppa pitkään. Ja Jumbossa oli niin helppo käydä siellä. Keskustassa pelkkää jonotusta. Ensin sovitukseen, sitten kassalle.

Ja juuri ne kuvat verkkokaupassa ei innosta tilaamaan kyllä yhtään. Ne kerrst kun tilasin jonkun mikä putiikissa oli loppunut tai kun en heti osannut päättää, noudin Jumbosta.

Harmi, mutta toivottavasti palaa joskus vielä.

Vierailija
12/31 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne mitkä vielä jäljellä, esim Aleksin Zara tai Forumin Monki myyvät tosi pientä valikoimaa. Kun ei ole tarjontaa ei kukaan mitään osta ja suljetaan loputkin. Eilen yritin etsiä kenkiä Sokokselta ja valikoima oli kuin ent Neuvostoliitossa. Joku vanha mummeli valitti miten ei ole mistään kengistä kokoja jäljellä. 

Vierailija
13/31 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zara on siirtynyt myymään nettiin. Melkein mitään vaatteita ei enää ole oikeassa putiikissa saatavilla vaan pitää tilata nettikaupasta. Harmittavaa kun kuvatkin on aika taiteellisia virityksiä, eikä saa selvää millainen vaate oikeasti on ja pakko tilata monta kappaletta kun ei koko/malli/istuvuus kuvista selviä.

Ne nettisivut ovat aivan kauheat. Että tuon tason firmalla ei ole kunnollisia nettisivuja!

Vierailija
14/31 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli sä oot sitä mieltä että vaan rikkaat saa ostaa uusia vaatteita. Ällöttävää elitismiä.

Ei tossa noin sanottu. Mutta kyseenalaistan tarpeen ostaa halpaa skeidaa joka hajoaa heti, kuormittaa kohtuuttomasti ympäristöä ja pahimpana kaikesta polkee ihmisoikeuksia. Parempi jos ihmiset ostaisivat harvemmin mutta kestävämpää ja eettisempää. Siihen suuntaan ala voisi hyvin uudistua. Ohis

Vierailija
15/31 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaran vaatteet ovat suurimmalta osalta täysin huonoja ja rumia rättejä.

Vierailija
16/31 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei.

Kävin ennen täälätä maalta tosi paljon juurikin Jumbon Zarassa, kun sieltä löysi parhaimmat vaatteet, mitä ei koskaan löytänyt keskustan Zarasta. Sitten mun ostovoima pieneni ja bensa kallistui. Enpä käynyt enää.

Vierailija
17/31 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zaran vaatteet ovat suurimmalta osalta täysin huonoja ja rumia rättejä.

Neuleet on huonolaatuisia.

Vierailija
18/31 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompussa on kahdessa kerroksessa ihan ihmeellinen Zaran liike, jossa ei ole mitään myytävää.

Vierailija
19/31 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just palautin yhdet kengät kun ei sopineet ja päätin alkaa käydä kaupoissa paikan päällä.

Olen lopen kyllästynyt tilaamiseen. Kun yhtään tiedä mitä saa ja palauttamisessakin on vaivaa. Enkä itseasiassa pidä yhtään pakettien avaamisesta. Inhoan sitä. Kaupassa on kiva kun vaatteet on jo valmiiksi esillä.

Vierailija
20/31 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompussa on kahdessa kerroksessa ihan ihmeellinen Zaran liike, jossa ei ole mitään myytävää.

Olen käynyt! En löytänyt sieltä mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan