Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nasevia vastauksia lapsisuunnitelmista uteleville?

Vierailija
20.04.2022 |

Kaipaisin hyviä vastausvaihtoehtoja ja erilaisia tapoja vastata tilanteisiin, joissa minulta udellaan lapsentekosuunnitelmistani. En aio tehdä lapsia ja toisinaan tämä ei riitä joillekin vastaukseksi ja vaan he jäävät jankkaamaan asiasta, puhuvat myös ikävästi ja vähätellen, kuinka he tietävät paremmin minun myös vielä muuttavan mieltäni tms. Auttakaa, hyviä ideoita kellään?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisasia, en puhu siitä.

Toistettuna, jos tarvii.

Vierailija
2/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla naseva? Opettele vain sanomaan tiukan asiallisesti, että tämä on yksityisasiani eikä kuulu muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala laulaa jotain lastenlaulua

Vierailija
4/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte näitä utelevia ihmisiä? Kukaan ei ole koskaan kysellyt multa mitään perhesuunnitelmistani.

Tuollaisessa tilanteessa varmaan tuijottaisin hetken hiljaa ja sitten vain tyynesti alkaisin puhua ihan muusta aiheesta ja etenkin jos keskustelussa on useampi henkilö, alkaisin puhua muille.

Vierailija
5/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ennen sanoin utelijoille, että kyllä me kovasti harjoitellaan. Yksikään utelias ei jatkanut keskustelua aiheesta.

Vierailija
6/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn yleensä, miksi sinulla on lapsia? Yleensä ne suuttuu tai menee hiljaiseksi

Vierailija
7/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastasin, että jos saisin lapsen niin päästäisin sen päiviltä saman tien.

Kukaan ei enää jankannut sen jälkeen, vaan kaikki vänkääminen loppui siihen.

Vierailija
8/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvin ajattelematonta ja loukkaavaa. Mitä jos ei edes voisi saada lapsia? Ja mikä oletus lastenhankinta muka on? Tässä yhteiskunnassa elää hyvin vahvasti tietyt normit, miten ”kuuluu” elää.

Vierailija
9/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt siitä hyvästä tiedä, mutta idea kumminkin. Minä, pitkässä (vapaaehtoisesti ja molempien halusta) lapsettomassa suhteessa miehen kanssa elävä nainen oon vakaasti päättänyt käyttää vastaavassa tilanteessa seuraavaa:

Utelija: Nooo, millos teille vauva tulee? Eikö se nyt olisi jo aika? Kyllähän te nyt lapsia haluatte, terveet ihmiset!

Minä: Tässä useampi vuosi yritetty, kuus keskenmenoa takana, viimesin parin kk:ta sitten. Lääkäri sanoi viimesen jälkeen että mahdollisuus biologiseen lapseen n. 0,5-1% luokkaa. Että kiitos kun kysyit ja pidät lasten saamista itsestäänselvyytenä.

Ehkä karua, mutta jos oppisivat ettei nuo asiat kuulu ulkopuolisille.

Vierailija
10/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvin ajattelematonta ja loukkaavaa. Mitä jos ei edes voisi saada lapsia? Ja mikä oletus lastenhankinta muka on? Tässä yhteiskunnassa elää hyvin vahvasti tietyt normit, miten ”kuuluu” elää.

Kyllä se siinä mielessä on oletus, että suurin osa ihmisistä lisääntyy. Sitä en tiedä mistä syystä kukin sen tekee.

Vierailija
11/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan että en ole suunnitellut moista, en halua lapsia. Ei mulla ole tarvetta olla naseva, eivät ne moukat siitä mitään opi.

Vierailija
12/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisesti ilmoitat, että olet lähdössä romanttiselle Caribian risteilylle, jolta odotat löytäväsi runsaasti hyviä isäehdokkaita hommaan. Varmasti joku niistä saa sut raskaaksi, ehkä useampikin.

- Tämän kaltaiset vastaukset yleensä rauhoittaa kyselijän ainakin vähäksi aikaa, kun sen on täytyy hetki miettiä kuulemaansa.

Vierailija
13/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että ei sen tarkempia suunnitelmia mulla, haluaisitko sinä sen sijaan kertoa yksityiskohtia sukupuolielämästäsi?

Vierailija
14/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsentekoa harjoitellut kirjoitti:

Minä ennen sanoin utelijoille, että kyllä me kovasti harjoitellaan. Yksikään utelias ei jatkanut keskustelua aiheesta.

Ei tuollaisia nussintajuttuja sentään tarvitse.

Vierailija
15/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että onhan ne lapset kivoja, mutta tekotapa ällöttää. Tai sitten alat utelemaan kysyjän potenssi-/virtsankarkailu-/ yms. ongelmista. Samalla mitalla takaisin vaan 😄

Vierailija
16/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo/lesbo.

Loppuu kyselyt siihen.

Vierailija
17/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita napakasti että sinä otat vain kakkoseen.

Vierailija
18/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole koskaan kuulunut suunnitelmiini."

Vierailija
19/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua lapsia. Nyt sinun tehtäväsi on valita, haluatko todella alkaa vänkyttämään asiasta, vai ymmärrätkö ihan näillä puheilla."

Vierailija
20/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä ei edes seiso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi