Miten elää rumien alaraajojensa kanssa kesän tullessa?
Iän myötä sääret ja reidet muuttuneet yhä rumemmiksi ja rumemmiksi. Kuitenkin aurinko ja lämpö saa haaveilemaan shortseista ja hameista, kunnes katse osuu alaraajoihin ja ymmärtää että elämää shortseissa ei enää ole. Miten näiden rumien, paksujen, vikaisten kinttujen kanssa eletään kesällä?
Kommentit (22)
No, älä mene ulos ja vedä verhotkin ikkunan eteen.
0/5
Shortsit jalkaan ja hymy huuleen, ei niitä kukaan edes katso.
Väljät housut tai pitkät kesähameet käyttöön.
Olet kaunis, omalla tavallasi ja käytät niitä vaatteita joissa viihdyt:).
Meitä joilla on nivelrikkoa ja muita harmeja jaloissa varmaan vaihdettais lennossa!
Mitä väliä? Mulla on toinen jalka proteesi, käytän shortseja ja hameita kesällä.
Kukaan ei kiinnitä mitään huomiota kenenkään jalkoihin, jos ne ei ole erityisen upeat ja pitkät tai jotain aivan erikoisen ihmeellistä esim niitä olisi 4.
Itse olen ratkaissut asian käyttämällä maksihameita ja -mekkoja sekä väljiä pitkiä housuja. Esim. pellavahousut ovat kesällä ihan ok. Jos nyt oikein villiksi heittäydyn niin saatan pukea päälleni hameen tai mekon, jonka helma ulottuu polvien alle.
Onko koskaan käynyt mielessäsi, miten ihmiset ilman raajoja (kuten esim. paralympikot) elävät. Hanki säkki !
Laita paljon maskeja jalkoihin, sama konsti toimii kuin rumaan naamavärkkiin!
Vierailija kirjoitti:
Maksimekot <3
Harmittavan huono valikoima maksimekoilla vuodesta toiseen.
Sääriin saa muotoa ihan normaaleilla varpaillenousuilla.
Vierailija kirjoitti:
Treenaa kintut kuntoon!
Miten treeni auttaa suonikohjuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksimekot <3
Harmittavan huono valikoima maksimekoilla vuodesta toiseen.
Totta, ja nekin usein hihattomia huitoloita.
Pitkät housut ja mekot ovat paljon vilpoisampia kesällä kuin paljastavat vaatteet. Siihen on syynsä miksi oikeasti kuumissa maissa ei juurikaan paljastella. Ja ne syyt eivät ole kaikkialla uskonnollisia.
Laita itseruskettavaa, se peittää ainakin ihon virheitä. Kesällä vanhat mummutkin liikkuu vähissä vaatteissa ja se on tosi ok.
Onnittelut ap! Elämäsi on ihanan helppoa, kun ongelmasi ovat tuolla tasolla. Ole kiitollinen siitä.
Käytä housuja. Niin minäkin olen tehnyt koko elämäni.