Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Kysy mitä vain
Kommentit (50)
elämänkoulu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut väkivaltainen? Onko vaikea hillitä aggressioita?
Exällä tuo ja moneen otteeseen olin mustelmilla ja naarmuilla kun raivostui käsittämättömistä asioista ja alkoi väkivaltaiseksi.
Minkälaisena pidät itseäsi suhteessa muihin?
Ainakin tuo ex oli välillä maailman kuningas ja kiakki mitä muut teki oli väärin ja hän itse ainoana oikeassa kaikessa.
Ja toisaalta sitä kun oli mm mut pahoinpidellyt niin keräsi sääliä kun on kertakaikkiaan maailman pskin ihminen ja sen tähden yrittää tappaa itseään ja osastokeikan kautta sama ruljanssi alusta.En ole vaimoa enkä naista ikinä lyönyt. Sanallisesti olen kärkäs sanomaan. Olen iso jätkä, joten ei ole myöskään kukaan hyppinyt silmille. Ap
Mikä koulutus sulla on?
Oletko akateemisesti suuntautunut?
peruskoulu ja putkariksi valmistuin amiksesta.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko meno-paluulippu kahteen suuntaa maksaa?
Saan eläkeläis-alennuksen. Olen 48v. Eli saan vissiin puoleen hintaan. Ap
Aha kansaneläkelläinen työkyvytön ja tyhmä?
Menikö oikein?
Olin huippuammattilainen alallani, johon ei moni pääse. Väärät diagnoosit ja lääkkeet laukaisi minulle hermosto taudin ja lääkkeiden takia en pysty työtäni tekemään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exällä tuo ja moneen otteeseen olin mustelmilla ja naarmuilla kun raivostui käsittämättömistä asioista ja alkoi väkivaltaiseksi.
Ainakin tuo ex oli välillä maailman kuningas ja kiakki mitä muut teki oli väärin ja hän itse ainoana oikeassa kaikessa.
Ja toisaalta sitä kun oli mm mut pahoinpidellyt niin keräsi sääliä kun on kertakaikkiaan maailman pskin ihminen ja sen tähden yrittää tappaa itseään ja osastokeikan kautta sama ruljanssi alusta.Teitkö lapsia tämän luojakunnan kruunun kanssa+
Onko lapsilla ADHD keskittymishäiriö..purevatko?
Itsellä ADD. En tehnyt, kärsin lapsettomuudesta enkä niitä ilman hoitoja tule saamaan.
Tuliko parempi mieli nyt?
Tuli..mielestäni lapsia ei saa tehdä vialliset ihmiset.
En tehnyt itsekkään..
Mitä on sinulle ollut hypomaaninen jakso? Itse olen kohdallani jo vuosia epäillyt ja monet muut. Masennukseni menee vuodenaikojen mukaan, siis loka-maalis on sekä kylmää että pimeää joka on kamalaa. Keväällä tulee älyttömästi lisää energiaa, mutta koen ajatusten poukkoilun päässä myös raskaaksi. Moni asia menee vuodenaikojen mukaan, mutta en voi yksin arvioida mikä on sairaalloista.
Vierailija kirjoitti:
elämänkoulu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalta sitä kun oli mm mut pahoinpidellyt niin keräsi sääliä kun on kertakaikkiaan maailman pskin ihminen ja sen tähden yrittää tappaa itseään ja osastokeikan kautta sama ruljanssi alusta.En ole vaimoa enkä naista ikinä lyönyt. Sanallisesti olen kärkäs sanomaan. Olen iso jätkä, joten ei ole myöskään kukaan hyppinyt silmille. Ap
Mikä koulutus sulla on?
Oletko akateemisesti suuntautunut?
peruskoulu ja putkariksi valmistuin amiksesta.ap
Väärä ap kirjoittelee... Sotilas olin t. Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä on sinulle ollut hypomaaninen jakso? Itse olen kohdallani jo vuosia epäillyt ja monet muut. Masennukseni menee vuodenaikojen mukaan, siis loka-maalis on sekä kylmää että pimeää joka on kamalaa. Keväällä tulee älyttömästi lisää energiaa, mutta koen ajatusten poukkoilun päässä myös raskaaksi. Moni asia menee vuodenaikojen mukaan, mutta en voi yksin arvioida mikä on sairaalloista.
Minä usein toteutan ajatukseni. Sillä jaksan eteenpäin. Usein masennusjaksolla kyllä usein vähennän kalustoa ja toimintoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis se mikä tässä hämmentää on
Ihminen voi olla epävakaa ja ymmärtää mitä on olla aikuinen yhteiskunnassa.
Miksi miulle sanotaan että olen epävakaa?
En pysty ystävyyssuhteisiin..mutta töissä käyn ja on pitkä parisuhde,
Olen lisäksi kaunis , hoikka ja vaurastunut.
Lapset jätin tekemättä..koska lapsuuden pahoinpitely ja laiminlyönti muistuisivat omista lapsista mieleen.
Äiti Äiti missä mummi?
minä:Mummi jakaa persettä ja juo viinaa
Lapset :?????
Milloin tavattaisiin;)? Ap
uli miehen jorinat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi että pilkkasin sinua.
Tässä keskustelussa ei ole haastetta.
Onneksi kukaan ei lisäänny kanssasi ap.
Voin nukkua yöni rauhassa.
Vanha köyhä mt-mies.k.ukaan EI pane sellaista.
Väärässä olet. Olen hyvä seuramies ja hyvin toimeentuleva. Usein tuntuu, että naiset ottaa jopa haasteen minusta. Aina on löytynyt ..ano seuraa:)
Vierailija kirjoitti:
uli miehen jorinat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi että pilkkasin sinua.
Tässä keskustelussa ei ole haastetta.
Onneksi kukaan ei lisäänny kanssasi ap.
Voin nukkua yöni rauhassa.
Vanha köyhä mt-mies.k.ukaan EI pane sellaista.
Väärässä olet. Olen hyvä seuramies ja hyvin toimeentuleva. Usein tuntuu, että naiset ottaa jopa haasteen minusta. Aina on löytynyt ..ano seuraa:)
Eli siis harrastat paljon yhden yön suhteita eikä susta ole pitkään parisuhteeseen?
Itsellä ADD. En tehnyt, kärsin lapsettomuudesta enkä niitä ilman hoitoja tule saamaan.
Tuliko parempi mieli nyt?