Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johnny Depp OFFICIAL oikeudenkäynti

Vierailija
20.04.2022 |

Hei. Te jotka seuraatte Deppin oikeudenkäyntiä.

Itse katselin tältä kanavalta (kommentaattorit)

Ja tuntejahan siinä meni.

Keskustelu vaikka tähän olisi kiva. Tämähän tulee kestämään viikkoja.

Oli mielenkiintoista kuunnella Deppiä,kun pääsi vähän vauhtiin.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä nyky-yhteiskunnassa mättää on seuraava: "Syyllinen, kunnes toisin todistetaan". Tämä on nykyajan ilmiö ja erittäin vaarallinen sellainen. Johnny Depp voitti tämän oikeudenkäynnin ja se oli aivan oikein. 

Minua myös ihmetyttää jatkuvat irvailut huumeídenkäytöstä. Hehän molemmat käyttivät huumeita. Onko huumeidenkäyttö automaattisesti toisen pahoinpitelyä tai hyväksikäyttöä? Ei. Jos joku haluaa vetää viinaa tai käyttää huumeita, se heille suotakoon. Siinähän ihminen vain aiheuttaa itselleen pahaa. Jokaisen tulee kuitenkin antaa aikuisten ihmisten tehdä elämällään mitä haluavat. Jos haluaa tuhota sen huumeisiin, läheiset eivät sille mitään voi. Tämä nainen, Heard, käytti itsekin huumeita erittäin paljon ja selkäesti on kärsinyt vakavasta alkoholiongelmasta. Miksi hänen piti aukoa päätään Deppille? Heard kuulosti todella sairaalta ihmiseltä nauhoituksissa. Hänellä on selkeästi väkivaltaisuuteen taipuva luonne ja huumeet sekä alkoholi vaikuttavat häneen erittäin negatiivisesti. Depp puolestaan yritti paeta puolisoaan ja sai tästäkin haukut. 

Milloin ihmiset ymmärtävät sen mitä lähisuhdeväkivalta todella on? Se ei ole sitä, että puoliso vetää kamaa tai juo. Se on sitä mitä suustaan päästää ja milloin toista kiusaa tai lyö. On erittäin selkeää, että Heard tämän sekoilun aloitti. Jokaisella on oikeus voida huonosti elämässään, ajautua huume- tai alkoholiongelmaan. Se ei tarkoita, että olet sekopäinen hyväksikäyttäjä tai lyöt toista. Olen erittäin huolissani siitä, miten Heard yritti mustamaalata koko oikeudenkäynnin ajan Deppiä siitä, että tällä on ongelmia alkoholin, lääkkeiden tai huumeiden kanssa. Se ei ole leikinasia. Heardin olisi pitänyt poistua paikalta ja todeta ettei hänestä ole läheiseksi sellaiselle ihmiselle. Mitä hän päätti tehdä? Käyttää itse huumeita ja viinaa väärin ja riidellä, lyödä ja jatkuvasti kiusata toista. Tätä on lähisuhdeväkivalta. 

Olen nainen ja huomaan, että yhteiskunnassamme on hyvin vaikea uskoa miehen olevan uhri. Tämän pitää muuttua. Väkivalta ei katso sukupuolta. Tarvitaan vain ihminen olemaan väkivaltainen. Heard tunnusti olleensa väkivallan aloittaja suhteessa. Siitä hän ei voi syyttää toisen alkoholiongelmaa tai huumeongelmaa. Oksettavaa. Luojan kiitos Depp voitti ja totuus tuli ilmi.

Ja niille, ketkä sanovat kuinka väärin oli televisioida tämä homma: Kukas tämän aikoinaan aloitti ja vielä palkkasi TMZ:n paparazzit uutisoimaan asian? Mielestäni aivan asiallista antaa myös toiselle osapuolelle (DEppille) oikeus siihen, että ihmiset kuulevat hänen puolensa asioista. 

Vierailija
82/82 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa hattua ettei Deppi tuota akkaa ole turpaan vetänyt. Joka kerta kun se avas suunsa teki mieli vetää lättyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi