Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset rakastavat pyykinpesua?

Vierailija
20.04.2022 |

Tunnen useamman naisen, joka oikeasti nauttii pyykkien pesemisestä, eikä koe sitä ollenkaan vastenmielisenä velvollisuutena. Mikähän siinä on niin mukavaa? Saako siitä jotain mielihyvää ja miksi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ämmät ne huutaa juo ja mässää, minä vaan astioeta tiskaan tässä, kahvipannusta tahtoi muahan mennä, enhän minä kaekkeen lennä. Milkmanni varhaen maetoa kantaa ei rauhassa tahtoes nukkua antaa, papukaija huutaa piikaa piikaa, ovikello rinkaa." Tiskarin polkka, Hiski Salomaa. Tällaista ei elämä enää Suomessa lie kellään...😁

Vierailija
42/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä koskaan ole ymmärtänyt, miksi arkisista tavallisista kotitöistä pitää ottaa pulttia. Sitä elämä nyt vaan on, eikö sen voi hyväksyä sellaisenaan. Minusta pyykinpesu on ihan leppoisaa puuhaa kaikkine ripustamisineen ja viikkailuineen. Kevyttä, helppoa ja ajatuksille tilaa antavaa, kun kone tekee sen varsinaisen raskaan työn. Sama muissakin hommissa. Vain imurointi on hieman välteltävien listalla, mutta ei sekään tunteisiin mene. Jos jostain elämän välttämättömyyksistä pitäisi ärsyyntyä, niin tietyt ruumiintoiminnot ovat sellainen. Niistä koituu eniten rajoituksia ja ajanhukkaa ja lopputulos lähinnä on epämukavuutta ja sotkua lisää tuottava. Siis nukkuminen, tarpeiden teko, syöminen jne.

Minä olisin halunnut tuollaisen miehen. Sillä aikaa kun mies tekee kotitöitä, minä viettäisin aikaa harrastuksen parissa tai telkkaria katsellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan pyykinpesua ja tiskaamista. Siivoamista vihaan, ikkunanpesu 🥶

Vierailija
44/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, miksi jotkut naiset tuntuvat rakastavan… :)

Ja tosiaan, näyttää siltä, että rakastavat. Viettävät pyykinpesun parissa jopa enemmän aikaa kuin perheensä. Tai ainakin valitsevat pyykinpesun mieluummin kuin urheilun vaikkapa. :D

En kritisoi, ihmettelen vain, että yhdistääköhän näitä naisia joku asia. Pitäisikin jatkaa kysymystä, että jos rakastat, kerro luonteenpiirteistäsi. :D

Juu meilläkin vaimo siivoaa ja pesee pyykkiä vaikka voisi urheilla?? Ei kuulemma ehdi mutta ehtii kun ei siivoa.

Kyllähän kunnon siivoaminen urheilusta käy jos ei ole superkuntoinen alunperin. Ehditkö itse siivota?

Vierailija
45/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai aika kummallinen, mutta suorastaan odotan, että tuo vietävän lumihanki sulaa tuosta ja pääsee ripustamaan pyykit ulos. Ah, sitä puhtaan, raikkaan, ihanasti ulkoilman tuoksuista pyykkiä!!

Vierailija
46/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Vierailija
47/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen kuitenkin unohtaa pyykit koneeseen päiväksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi