Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset rakastavat pyykinpesua?

Vierailija
20.04.2022 |

Tunnen useamman naisen, joka oikeasti nauttii pyykkien pesemisestä, eikä koe sitä ollenkaan vastenmielisenä velvollisuutena. Mikähän siinä on niin mukavaa? Saako siitä jotain mielihyvää ja miksi?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siitä voi muka pitää?

Tokihan vaatteista tulee puhtaita mutta....

Vierailija
2/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan tykkää. Etenkin ripustaminen ja viikkaaminen veetuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tykkäävät eri asioista. Jotkut tykkäävät lenkkeilystä, jotkut tykkäävät videopeleistä, jotkut tykkäävät matkustamisesta, jotkut tykkäävät suklaasta. Mitä kauheaa siinä on, jos joku tykkää pyykinpesusta?

Vierailija
4/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihanaa, saa ripustaa vaatteet sävy sävyyn ja silittää ne tietyssä järjestyksessä ja viikata kaappiin oikein ja...

Vierailija
5/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tykkäävät eri asioista. Jotkut tykkäävät lenkkeilystä, jotkut tykkäävät videopeleistä, jotkut tykkäävät matkustamisesta, jotkut tykkäävät suklaasta. Mitä kauheaa siinä on, jos joku tykkää pyykinpesusta?

Näinpä. Mä tykkään siivoamisesta, mutta en pyykinpesusta enkä ruuanlaitoista. Kumpaakin on tosin perheellisen tehtävä ihan päivittäin.

Vierailija
6/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että oikein rakastaa? :D

Vierailija
7/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä AP yleistä kirjoittamalla "miksi naiset". Kirjoita mieluummin "miksi jotkut naiset".

Vierailija
8/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, miksi jotkut naiset tuntuvat rakastavan… :)

Ja tosiaan, näyttää siltä, että rakastavat. Viettävät pyykinpesun parissa jopa enemmän aikaa kuin perheensä. Tai ainakin valitsevat pyykinpesun mieluummin kuin urheilun vaikkapa. :D

En kritisoi, ihmettelen vain, että yhdistääköhän näitä naisia joku asia. Pitäisikin jatkaa kysymystä, että jos rakastat, kerro luonteenpiirteistäsi. :D

Vierailija
9/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin pyörii pesukone...

Vierailija
10/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan, näyttää siltä, että rakastavat. Viettävät pyykinpesun parissa jopa enemmän aikaa kuin perheensä. Tai ainakin valitsevat pyykinpesun mieluummin kuin urheilun vaikkapa. :D

En kritisoi, ihmettelen vain, että yhdistääköhän näitä naisia joku asia. Pitäisikin jatkaa kysymystä, että jos rakastat, kerro luonteenpiirteistäsi. :D

Olin otsikostasi ihan, että hei oonkohan mä tää. Mutta lisäkommenttisi jälkeen niin en tiedä onko olemassa ketään, joka rakastaa pyykinpesua niin paljon, että kutsuisi sitä lemppariharrastuksekseen...

Itselleni pyykinpesu on kotitöistä mukavin ja helpoin. Puhtaat pyykit on kiva laittaa paikalleen. Meillä minä pesen pyykit.

Rakastan neulomista ja puutarhanhoitoa.

Vierailija
11/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan rakasta pyykinpesua, mutta vielä vähemmän likaista vaatevuorta. Miehiähän ei likaiset vaatteet haittaa ja moni varsinkin sinkkumies pitää niitä likaisia vaatemyttyjä vähän niinkuin maton korvikkeina pitkin asuntoaan. Pitsalaatikoiden kannet on heillä toinen sisustuselementti jonka suosio säilyy näköjään vuodesta toiseen.

Vierailija
12/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina yleistää? Tunnet yhen tai kaks jotka tykkää jostain ja se tarkoittaa yhtäkkiä, että kaikki tykkää. 🤦‍♀️

Vierailija
13/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen enemmän miehiä, kuin naisia, jotka kokevat pyykinpesun hankalaksi. Jotenkin niille on vaikeaa hahmottaa miten vaatteet jaotellaan samankaltaisiin ja erilaisiin. Ne mieluiten myttäisi kaiken koneeseen eivätkä varmaan välittäisi, jos vaaleista tulisi harmaita tms. Naisille tämä vaatteiden lajittelu tuntuu varmaan luontevammalta. Ja helpommalta. Se vaan hoituu ja sitten on kivaa, kun on puhdasta ja vaatteet taas kauniita ja hyväntuoksuisia.

Vierailija
14/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Olin otsikostasi ihan, että hei oonkohan mä tää. Mutta lisäkommenttisi jälkeen niin en tiedä onko olemassa ketään, joka rakastaa pyykinpesua niin paljon, että kutsuisi sitä lemppariharrastuksekseen...

Itselleni pyykinpesu on kotitöistä mukavin ja helpoin. Puhtaat pyykit on kiva laittaa paikalleen. Meillä minä pesen pyykit.

Rakastan neulomista ja puutarhanhoitoa.[/quote]

Tämähän oli hauska kommentti! Ne naiset, joiden tiedän ”rakastavan” pyykinpesua, nauttivat myös neulomisesta ja puutarhanhoidosta.

Tämän empiirisen tutkimuksen valossa voisi tehdä jo hypoteesin, että pyykinpesusta saattaa saada samanlaista nautintoa kuin käsi- ja puutarhatöistä.

Vierailija
15/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu meilläkin vaimo siivoaa ja pesee pyykkiä vaikka voisi urheilla?? Ei kuulemma ehdi mutta ehtii kun ei siivoa.

Vierailija
16/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sisko laittaa joka helv..n aamu pyykinpesukoneen päälle. Ihan sairasta touhua. Pesee yleensä vain omia vaatteitaan, jotka ovat kuluneita liiasta pesemisestä. Kerta viikossa riittää minun mielestä pyykki hommiin.

Vierailija
17/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vastenmielisempää pitää likaisia vaatteita ja nukkua puhtaissa lakanoissa.

Ja onhan se pyykinpesu kohtalaisen helppo ja vähätöinen kotityö moneen muuhun verrattuna, raskain osuus lienee niiden puhtaiden pyykkien kaappiin laitto. En tosin tiedä yhtään ainutta naista, joka kuvailisi "rakastavansa" pyykinpesua.

Vierailija
18/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on rakastaa kun on pesukoneet ja monilla myös kuivausrummut. Suomessakin on jouduttu ennen muinoin pesemään pyykit keittämällä muuripadassa sekä talvella avannossa. Nykykoneista huolimatta jotkut jaksaa valittaa tylsistä pyykkäysrutiineista. Pilalle hemmotellut kermapärsseet.

Vierailija
19/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei taida pyykkiä itse pestä, vaan kulkee likaisissa vaatteissa päivät pitkät. Voin hyvin kuvitella sitä katkun määrää! Onko ap sulla enää kavereita tämän hajun vuoksi?

Vierailija
20/47 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan tykkää. Etenkin ripustaminen ja viikkaaminen veetuttaa.

Tästä pääsee helpommalla, kun ripustaa vaatteet suoraan henkareihin kuivumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän