Nolo aihe...
Tämä ennenkaikkea synnyttäneille eli naisille...
Mulla on sellainen ongelma, joka tuli synnytyksen yhteydessä, että pimpsaani jää aina ilmaa ja sieltä se tulee pois kauheina pierutöräyksinä. Tätä tapahtuu eritoten jos olen ollut yhdynnässä tai lievänkin kiihottumisen jälkeen. Joskus myös aamuisin. Todella noloa, varsinkin kun olen eronnut, eikä vakkaria vielä ole. Onx muilla samanlaista? Jotain tehtävissä? Harrastan lantiolihasten jumppaa päivittäin, mutta töräykset vaan jatkuu.
Pliis älkää vastatko te, joilla on jotain tosi ilkeetä sanottavaa tästä, olen jo valmiiksi tosi nolona.
Kommentit (4)
Kiitos lohduttavasta vastauksesta!
Onhan kai se niinkin, että kun toista rakastaa, niin tuollaiset jutut ei niin häiritse, kaikilla meillä on omat noloutemme. Mutta olisi se silti kiva, että tällaista ei tarvitsisi edes miettiä...Hyvä kuulla, etten ole ainoa, tosin en toisille tätä vaivaa toivoisi ;)
normaali juttu, ei mitään uutta, mulla kylläkin tuli tämä vaiva vasta 3 synnyttämisen jälkeen, mutta olikin 5 kiloinen mötikkä, kysyinpä gyneltäkin niin sanoi että yleistä synnyttäneillä... ja neuvoi että yhdynnässä ei kannata miehen ihan ulos asti vetää penistään, koska silloin mies pumppaa ilmaa naisen sisään ja mitä enenmmän jännittää ilolihaksia sitä enemmän pörisee
oli samaa eka synnytyksen jälkeen apout vuosi. Jossain välissä se vaiva katos. Nyt olen taas synnyttänyt ja muutaman kerran on hörpännyt ilmaa synnytyksen jälkeen. Tietääkseni ihan normaalia. Tosi paljon vaikuttaa se, missä asennoissa ja miten tekee temput, sillä jotkut asennot ovat sellaisia, että ilmaa pääsee. Ja niinkuin edellinen jo sanoi, ei munaa kokonaan ulos, sillä silloin varsinkin pääsee ilmaa sisään. Normaalia se on ja korjaantuu ajan myötä.
tiedän että on tooooosi noloa. mulla oli/on samaa vaivaa ekan synnytyksen jälkeen. ei se kai koskaan häviä kunnolla. ekasta synnytyksestä on jo yli viis vuotta!!! tokan synnytyksen jälkeen en ole vielä ollut yhdynnässä koska pelkään sitä " pieremistä" . siis meitä muitakin on. lääkärin mukaan alapääni on " normaali" , kun olen hienovaraisesti yrittänyt kysyä asiasta... :( välillä tuntuu että elämä on pilalla.